1 650 000- przecież to tylko garstka ekstremistów

Data: 2010-05-06 13:43:43
Autor: Hans Kloss
1 650 000- przecież to tylko garstka ekstremistów
inne warianty:
1 650 tysięcy żałobników
"1 650 tysięcy osób wpisało się do księgi kondolencyjnej zmarłego
prezydenta i jego małżonki - bo tak należy interpretować liczbę
podpisów, jaką udało się zebrać sztabowi wyborczemu Jarosława
Kaczyńskiego. "Ludzie chcieli w ten sposób po raz ostatni pożegnać
prezydencką parę. Trudno spodziewać się, żeby miało to przełożenie na
realne preferencje wyborcze - mówi nasz ekspert, prof. Bronisława
Ponton-Wąsacz, psycholog i wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego".

1 650 tysięcy szaleńców
"1 650 tysięcy wiernych pretorian Jarosława Kaczyńskiego, nie mogących
jeszcze wyjść z szoku po smoleńskiej katastrofie i po obejrzeniu filmu
"Solidarni 2010", złożyło swój podpis pod listą poparcia dla nie
mających żadnego związku z rzeczywistością zwolenników chorych wizji i
teorii spiskowych. "Trwa okres emocjonalnego rozchwiania części
naszego społeczeństwa. Trudno spodziewać się, żeby miało to
przełożenie na realne preferencje wyborcze - mówi nasz ekspert, prof.
Bronisława Ponton-Wąsacz, psycholog i wykładowca Uniwersytetu
Jagiellońskiego".

1 650 tysięcy skorumpowanych
"Sztabowi wyborczemu Jarosława Kaczyńskiego udało się kupić 1 650
tysięcy podpisów w zamian za zdjęcie Lecha i Marii Kaczyńskich.
"Polacy uwielbiają dostawać coś gratis. Trudno spodziewać się, żeby
miało to przełożenie na realne preferencje wyborcze - mówi nasz
ekspert, prof. Bronisława Ponton-Wąsacz, psycholog i wykładowca
Uniwersytetu Jagiellońskiego".

1 650 tysięcy - tyle zostało z tych 5 milionów
"Organizując akcję zbierania podpisów na taka skalę, jak to
zorganizowano w Pis - Kaczyński chciał sprawdzić prawdziwość sondaży
przedwyborczych, niekorzystnych dla niego i dowiedzieć się na co może
liczyć. Co zostało z jego elektoratu w 2007 roku, gdy ówczesna
mobilizacja i ówczesny marketing polityczny dały mu maksimum poparcia,
około 5 milionów głosów na PiS, w wyborach parlamentarnych. Wprawdzie
nie wystarczyło to na pokonanie Platformy Obywatelskiej, która zyskała
znacznie większe poparcie Polaków - jednak stanowiło siłę, na której
można budować plany na przyszłość." - pisze Renata Rudecka-Kalinowska.

Za http://ppietak.salon24.pl/178738,1-6-mln-garstka-ekstremistow
wpastował
J-23

Data: 2010-05-06 17:24:10
Autor: Bruner
1 650 000- przecież to tylko garstka ekstremistów
jest to przykladem manipulacji, a nie rzeczywistego odzwierciedlenia.

za komuny w wyborach tez zawsze bylo 99.9% poparcia.

Data: 2010-05-06 21:32:29
Autor: Hans Kloss
On 6 Maj, 23:24, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
jest to przykladem manipulacji, a nie rzeczywistego odzwierciedlenia.
za komuny w wyborach tez zawsze bylo 99.9% poparcia.

TEŻ 99.9%? To niezmiernie interesujące, tylko... o czym ty właściwie piszesz?
J-23
PS. Skąd wiesz ze to manipulacja a nie "rzeczywiste odzwierciedlenie"? Czy
mówią ci to głosy w twojej głowie , te same które opowiedziały o owych 99.9%?

Data: 2010-05-06 18:22:10
Autor: Bruner
1 650 000- przecież to tylko garstka ekstremistów
Kloss ty zawsze wolno myslisz jak komuna kontrolowala srodki masowego przekazu tak zawyzali zawsze swoje statystki.

Tak samo PIS kontrolujac podaje sobie co chce

Data: 2010-05-06 15:25:00
Autor: Hans Kloss
On 7 Maj, 00:22, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:

Tak samo PIS kontrolujac podaje sobie co chce
Tajest, PiS kontroluje środki masowego przekazu... białe myszki też w
nich widujesz?
J-23

Data: 2010-05-06 22:50:17
Autor: zenek
1 650 000- przecież to tylko garst ka ekstremistów
Obawiam sie ze ta banda idiotow moze narobic balaganu, zreszta juz niejedan raz to zrobila.

Znow bedziemy mieli wodza ktora wymachuje szabelka (dlugopisem lub kotem) pomiedzy dwoma mocarstwami zamiast sie z nimi ukladac i wyciagac korzysci dla swojego narodu.

Data: 2010-05-06 13:54:36
Autor: Hans Kloss
1 650 000- przecież to tylko garstka ekstremist ów
On 6 Maj, 22:50, zenek <ze...@op.pl> wrote:

Znow bedziemy mieli wodza
Oby...

> ktora wymachuje szabelka (dlugopisem lub
kotem) pomiedzy dwoma mocarstwami zamiast sie z nimi ukladac i wyciagac
korzysci dla swojego narodu.
Wolisz śmiecia który wystawia dupę  na zachód raz na wschód z prośbą o
wydymanie? No to uświadom sobie że ta dupa której on nadstawia to
TWOJA dupa, nie jego....
J-23

Data: 2010-05-06 22:52:13
Autor: Piotr
Dnia Thu, 06 May 2010 22:50:17 +0200, zenek napisał(a):

[...]

Ten co go teraz mamy, to nie wymachuje, tylko się ściska i co z tego mamy
za korzyść?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-06 22:53:59
Autor: zenek
Piotr pisze:
[...]

Wolisz miec sasiada ktory cie zaprosi na grilla lub na piwko, czy takiego co cie obgaduje i swinie podklada?

Data: 2010-05-06 22:58:57
Autor: Piotr
Dnia Thu, 06 May 2010 22:53:59 +0200, zenek napisał(a):

[...]

Mam takich co mi świnie podkładają pod grila i pod piwko.
Ty też masz.
Co z tymi korzyściami?
Piotr

Data: 2010-05-06 23:11:20
Autor: zenek
Piotr pisze:
[...]

Wlasnie dlatego masz takich sasiadow bo glosujesz na dewiantow seksualnych i spolecznych pokroju Kaczynskich.

Data: 2010-05-07 08:34:35
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:10mrhk7iiid7h.1wjadrq5o6u2p.dlg40tude.net...
[...]

Uwazasz zatem , ze lepej miec wokol siebie wrogow niz przyjaciol ? .

cyc

Data: 2010-05-10 23:58:49
Autor: zeusx

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:hrva29$p3o$1news.onet.pl...
Obawiam sie ze ta banda idiotow moze narobic balaganu, zreszta juz niejedan raz to zrobila.

A jak wiadomo w Polsce powinien być porządek i dyscyplina najlepiej partyjna. Wobec tego najlepsi będą ci co się zastosują do sąsiedzkich rad : "ruki pa szwam" i "ordnung mus sein".

Znow bedziemy mieli wodza ktora wymachuje szabelka (dlugopisem lub kotem) pomiedzy dwoma mocarstwami zamiast sie z nimi ukladac i wyciagac korzysci dla swojego narodu.

Co masz na poparcie tych tez?
W wypadku kiedy całość władzy zdobędzie jedna partia, do tego tak układna wobec dwóch mocarstw, że az plecy bolą jak się patrzy, nie dowiemy się już niczego złego o rządach , polityce, itp. Propaganda dobrobytu Gierka będzie na tym tle malutką pijarowską próbką .
zx

Data: 2010-05-06 22:54:21
Autor: Lorn
1 650 000- przecież to tylko garst ka ekstremistów
Hans Kloss pisze:
inne warianty:

*Załóżmy* że wszystkie podpisy na listach PiS`u są zwolenników tej partii...
Mogę już spokojnie liczyć na urlop i rozkoszować się drinkiem w słonecznym Egipcie? :>

Data: 2010-05-06 13:59:49
Autor: Hans Kloss
On 6 Maj, 22:54, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Hans Kloss pisze:

> inne warianty:

*Załóżmy* że wszystkie podpisy na listach PiS`u są zwolenników tej partii...
Mogę już spokojnie liczyć na urlop i rozkoszować się drinkiem w
słonecznym Egipcie? :>

Jeżeli do 20 czerwca nie zajdzie nic nieprzewidzianego  to TAK ;)
J-23
PS. Aha, życzę ci żeby cię na ów urlop było stać, bo płacisz z własnej
kieszeni ;) I odradzam Egipt

Data: 2010-05-06 23:16:55
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:

[...]

Pożyjemy zobaczymy :>

PS. Aha, życzę ci żeby cię na ów urlop było stać, bo płacisz z własnej
kieszeni ;) I odradzam Egipt

Nie wyciągam ręki po pieniądze do Jarka, ale skoro miał takie marzenie to liczę na coś w rodzaju ulgi podatkowej... :>

Data: 2010-05-06 23:44:50
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hrvbke$ugb$2news.onet.pl...

Nie wyciągam ręki po pieniądze do Jarka, ale skoro miał takie marzenie to liczę na coś w rodzaju ulgi podatkowej... :>

Za robotę się weź, to będziesz tam szybciej niż 21 czerwca.

Tomy M.

Data: 2010-05-07 00:29:29
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:

[...]

Tomy, napisałem już tobie, że na łamach psp o swoim prywatnym życiu i osiągnięciach wypowiadać się nie zamierzam... Chociaż raz to zrobiłem :> Jeśli dobrze poszukasz w archiwum grupy, zastanowisz się dwa razy zanim powtórzysz powyższe bzdury :>

Data: 2010-05-07 11:46:45
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hrvfsg$bjr$3news.onet.pl...

[...]

  Odbierasz to zbyt osobiście. To jest zdanie które kieruje
do ludzi liczacych "na manne z nieba", nie twierdzę
że dotyczy to kontretnie Ciebie, lecz raczej ludzi
którzy podobnie gadają.
 Pamiętaj że piszesz na publicznym forum, to nie są
nasze listy prywatne, moja odpowiedź do Twojego
postu NIE jest skierowana TYLKO DO CIEBIE, lecz przede
wszystkim do czytelników tej dyskusji.
  Gdybym chciał porozmawiać tylko z Tobą to nie robiłbym
tego tutaj. Masz za mało dystansu, chociaż trzymasz
ciśnienie wzorowo to jednak nie chciałbym Cię w jakiś
sposób mocno urazić. Oczywiście wyzywamy się tutaj
od kutasów i idiotów ... ale wszyscy uczestnicy tego
typu rozmów mają do tego odpowiedni dystans :-)

Tomy M.

Data: 2010-05-07 11:48:57
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

od kutasów i idiotów ... ale wszyscy uczestnicy tego
typu rozmów mają do tego odpowiedni dystans :-)

   Lorn to stara pizda nie chlop.

   AR

Data: 2010-05-07 16:57:38
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
[...]

Gdy nazwę ciebie 'idiotą' to nazywam tak całe środowisko polityczne, które popierasz czy tylko ciebie? :> Nie bierz tego do siebie... Przykład :>

Data: 2010-05-06 22:56:09
Autor: Grzegorz Z.
na uprawnionych do głosowania to sobie przelicz
8 257 468 - tylu głosowało na Lecha Aleksandra Kaczyńskiego w drugiej turze
w 2005 roku.

Minki zrzedły?

Owe NIEZWERYFIKOWANE 1 650 tys. przelicza się na około 10% głosów w
pierwszej turze.

Mam dalej snuć moje wyliczenia czy wystarczy?

Data: 2010-05-06 14:03:25
Autor: Hans Kloss
On 6 Maj, 22:56, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Mam dalej snuć moje wyliczenia czy wystarczy?

Wystarczy grzesiu, całkowicie wystarczy, nie wysiłaj się tak bo sie
zanadto spocisz. Rudeckokalinoskiej i tak nie pobijesz:1 650 tysięcy -
tyle zostało z tych 5 milionów  które poparły PiS w wyborach
parlamentarnych 2007 ;)
J-23

Data: 2010-05-06 23:01:48
Autor: Piotr
Dnia Thu, 6 May 2010 22:56:09 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Mam dalej snuć moje wyliczenia czy wystarczy?

Ależ snuj sobie, zgrzesiu... Możesz do omdlenia. :-)
Piotr

Data: 2010-05-06 23:02:16
Autor: Dirko

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1tmeaywta4k1a.1kwo46chwt6lx.dlg40tude.net...

Owe NIEZWERYFIKOWANE 1 650 tys. przelicza się na około 10% głosów w
pierwszej turze.

    Co by nie powiedzieć te 1650000 robi wrażenie i budzi lęk o przyszłość.

Data: 2010-05-06 23:42:55
Autor: Tomy M.
1 650 000- przecież to tylko garstka ekstremistów
.... przecież to ludzie zastraszeni przez czarnuchów!

W anonimowych wyborach zagosują za szlchtującą szlachtą.

PS. 1 milion 600 tys  + 1  to ja, bo nie wpisałem się do tej
listy popracia kandydata, a zagłosuję na Jarosława.

Tomy M.

1 650 000- przecież to tylko garstka ekstremistów