1,8 16V 77KW 1995 rok - nierówna praca silnika (ford escort)

Data: 2009-06-14 17:31:31
Autor: Robiq
1,8 16V 77KW 1995 rok - nierówna praca silnika (ford escort)
Witam

Po wymianie filtrów paliwa i powietrza, a także uszczelki pod pokrywą silnika samochód nierówno pali i spala więcej benzyny niż wcześniej. Dzisiaj wymieniłem także świece i dalej to samo. Silnik chodzi, tak że na luzie aż czuć jak trzęsie. Jak ruszam jest ok, ale po dłużej jeździe bardziej szarpie. Co to może być?

Przed wymianą zdarzyło się kilka razy, że podczas ruszania mi szarpał, ale po kilku chwilach było ok, a teraz cały czas.

Pozdrawiam
Robert

Data: 2009-06-14 18:24:54
Autor: 085
1,8 16V 77KW 1995 rok - nierówna praca silnika (ford escort)
Użytkownik "Robiq" <robiq@NOSPAM.o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1354r$ocj$1inews.gazeta.pl...
Witam

Po wymianie filtrów paliwa i powietrza, a także uszczelki pod pokryw± silnika samochód nierówno pali i spala więcej benzyny niż wcze¶niej. Dzisiaj wymieniłem także ¶wiece i dalej to samo. Silnik chodzi, tak że na luzie aż czuć jak trzęsie. Jak ruszam jest ok, ale po dłużej jeĽdzie bardziej szarpie. Co to może być?

a nie brakuje mu mocy ? bo to, co napisales, to klasyczne objawy nie palenia jednego (conajmniej) cylindra... w dalszej kolejnosci do sprawdzenia przewody, rozdzielacz, takie tam...

p, zul

1,8 16V 77KW 1995 rok - nierówna praca silnika (ford escort)