1.8 TD Fordowski w zimie...

Data: 2012-02-03 08:08:39
Autor: szufla
1.8 TD Fordowski w zimie...
Zrobiłem dzisiaj próbę - ciężko było, ale zapalił. Nie wiem ile w tym gaz pomógł, psikałem troszeczkę z obawy o ewentualne skutki.
Robił już ktoś próby tego typu? Bardzo niebezpieczne?

Gdzies widzialem, ze najlepszy jest Plak do desek :)

sz.

Data: 2012-02-03 08:20:52
Autor: PM
1.8 TD Fordowski w zimie...

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał

Robił już ktoś próby tego typu? Bardzo niebezpieczne?

Gdzies widzialem, ze najlepszy jest Plak do desek :)

Plak działa - widziałem jak mechanik przetaczał tak samochód z zepsutymi wtryskami
ale moze lepiej kupić jakiś autostart z eterem.
<am do czynienia z urzadzeniami gdzie firmowo jest pojemnik z eterem, używa sie go w niskich temp.

Data: 2012-02-03 08:32:07
Autor: szufla
1.8 TD Fordowski w zimie...

Plak działa - widziałem jak mechanik przetaczał tak samochód z zepsutymi
wtryskami

Po co mu Plak jak ma rozwalone wtryski :)?

sz.

Data: 2012-02-03 08:36:21
Autor: PM
1.8 TD Fordowski w zimie...

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:jgg2i8$50j$2inews.gazeta.pl...

Plak działa - widziałem jak mechanik przetaczał tak samochód z zepsutymi
wtryskami

Po co mu Plak jak ma rozwalone wtryski :)?

z rozwalonymi wtryskami nie chciał jechać (silnik od biedy pracował na jałowym)
wiec żeby wjechać na warsztat jeden mechanika kierował a drugi Plakiem dawał w dolot.
no i dojechali.

1.8 TD Fordowski w zimie...