1.8 TDCI wywali³o p³yn przez korek

Data: 2019-06-03 06:26:14
Autor: sczygiel
1.8 TDCI wywali³o p³yn przez korek
W dniu poniedzia³ek, 3 czerwca 2019 02:21:54 UTC-5 u¿ytkownik spider napisa³:
Mam na oku kupno S-MAX z silnikem diesel 1.8 TDCI przebieg 208k.
Jak twierdzi w³a¶ciciel (niby znajomy ojca, ale nie wiem czy mogê tak 100% mu zaufaæ) w aucie tym wywali³o p³yn ch³odniczy przez korek, z zeznañ wynika, ¿e przyczyn± by³ niesprawny korek i ¿e wymieni³ termostat, ca³y p³yn w uk³adzie i korek i problemu nie ma.
Mo¿liwe ¿e to faktycznie korek by³ przyczyn±? Czy mo¿e byæ jednak co¶ powa¿niejszego z autem, jak np uszczelka pod g³owic±?

Moze byc wszystko.

Jak taki pewny to niech da gwarancje na 6msc/10kkm na problemy zwiazane z silnikiem.

1.8 TDCI wywali³o p³yn przez korek