Data: 2011-06-23 11:22:53 | |
Autor: Arek | |
1,89 l/100 km - czy to możliwe? | |
jaja sobie robią? Też to czytałem i też mnie to zdziwiło ale wg mnie to też jakiś totalny wałek. Jakby normalnie jechał to przy 90 km/h żadne auto nie zejdzie poniżej 3 litrów. Pewnie dusił 30 - 40 km/h na piątce, albo nawet 20 - 30 km/h na czwórce. -- |
|
Data: 2011-06-23 11:42:57 | |
Autor: kogutek | |
1,89 l/100 km - czy to możliwe? | |
Arek <bikerka1988@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> jaja sobie robią?To nie był wałek. A tak przy okazji. Zużycie paliwa w litrach na 100 kilometrów fabryki podają dla ciołków. Zużycie paliwa nie ma nic wspólnego na którym biegu samochód jedzie tylko z tym ile potrzebuje energii żeby jechał i jakiego typy silnik jest zamontowany, liczy się również czas. Przy turbinie gazowej zużyłby około litra na 100km jeśli przejechał by je w czasie krótszym niż godzina. W warunkach jakie podałeś na 5 biegu zużyje więcej paliwa niż jak by jechał z taka samą prędkością na 2 biegu. -- |
|
Data: 2011-06-23 11:47:07 | |
Autor: kogutek | |
1,89 l/100 km - czy to możliwe? | |
Arek <bikerka1988@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> jaja sobie robią?To nie był wałek. A tak przy okazji. Zużycie paliwa w litrach na 100 kilometrów fabryki podają dla ciołków. Zużycie paliwa nie ma nic wspólnego na którym biegu samochód jedzie tylko z tym ile potrzebuje energii żeby jechał i jakiego typy silnik jest zamontowany, liczy się również czas. Przy turbinie gazowej zużyłby równowartość około litra na 100km jeśli przejechał by je w czasie krótszym niż godzina ( zakładając że paliwem nie byłby wodór a utleniaczem sam tlen, wtedy prawie 4 razy mniej). W warunkach jakie podałeś na 5 biegu zużyje więcej paliwa niż jak by jechał z taka samą prędkością na 2 biegu. -- |
|
Data: 2011-06-23 15:34:56 | |
Autor: J.F. | |
1,89 l/100 km - czy to możliwe? | |
On Thu, 23 Jun 2011 11:47:07 +0000 (UTC), kogutek wrote:
To nie był wałek. A tak przy okazji. Zużycie paliwa w litrach na 100 A dalej bardzo sie liczy na ktorym biegu auto jedzie. Tyle ze to podawane fabrycznie, to jeszcze inne kalosze, wynik unormowanego testu. Ma ktos link do szczegolow jak taki europejski test wyglada ? liczy się również czas. Przy turbinie uzyj 3x mniejszej turbiny i pojedz dwie godziny. ( zakładając że paliwem nie byłby wodór a A znasz taka turbine, ktora pracuje na 3000 C ? bo tyle mniej wiecej ma plomien wodorowo-tlenowy. W warunkach jakie podałeś na No coz, trzeba by spojrzec w szczegolowe ch-ki silnika, pojazdu i regulamin konkursu .. J. |
|
Data: 2011-06-23 13:51:47 | |
Autor: kogutek | |
1,89 l/100 km - czy to możliwe? | |
A znasz taka turbine, ktora pracuje na 3000 C ? bo tyle mniej wiecejNie słyszałem o takich. Prawdopodobnie jeszcze nie ma. Nie znaczy to że nigdy ich nie będzie. Są na razie takie co mają średnią temperaturę pracy 1600 stopni. Kiedyś nikt nie słyszał o spodniach z rozporkiem a teraz są. Na dodatek na zamek błyskawiczny jest rozporek. Gdyby internet był trochę ponad sto lat temu to toczyła by się w nim na forum samochody dyskusja czy przekroczenie prędkości 100km/h grozi śmiercią. -- |
|
Data: 2011-06-23 17:34:19 | |
Autor: J.F. | |
1,89 l/100 km - czy to możliwe? | |
On Thu, 23 Jun 2011 13:51:47 +0000 (UTC), kogutek wrote:
A znasz taka turbine, ktora pracuje na 3000 C ? bo tyle mniej wiecejNie słyszałem o takich. Prawdopodobnie jeszcze nie ma. Nie znaczy to że nigdy Czyli bajania o takich sprawnosciach najlepiej troche odlozyc. Bedzie 1l/100km .. jak sie doczekamy samochodow na ogniwa paliwowe. J. |
|
Data: 2011-06-23 17:32:37 | |
Autor: kogutek | |
1,89 l/100 km - czy to możliwe? | |
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
On Thu, 23 Jun 2011 13:51:47 +0000 (UTC), kogutek wrote: >> A znasz taka turbine, ktora pracuje na 3000 C ? bo tyle mniej wiecejTe co mają średnią temperaturę pracy 1600 stopni mają sprawność w granicach 80%. I to nie są bajania bo są i pracują. Przy średniej temperaturze 3000 stopni sprawność będzie jeszcze wyższa. A paliwo do ogniw paliwowych to w ramach cudu powstaje czy trzeba je wyprodukować? -- |
|
Data: 2011-06-23 20:51:40 | |
Autor: J.F. | |
1,89 l/100 km - czy to możliwe? | |
On Thu, 23 Jun 2011 17:32:37 +0000 (UTC), kogutek wrote:
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a): Czyli bajania o takich sprawnosciach najlepiej troche odlozyc.Te co mają średnią temperaturę pracy 1600 stopni mają sprawność w granicach A mozna prosic link do takowej ? Przy średniej temperaturze 3000 Ale prosilem - poczekajmy az choc prototyp bedzie sie krecil. A paliwo do ogniw paliwowych to w Czym proponowales napedzac te turbiny - wodorem i tlenem ? Ogniwu paliwowemu nic wiecej nie trzeba. J. |
|
Data: 2011-06-23 20:13:36 | |
Autor: kogutek | |
1,89 l/100 km - czy to możliwe? | |
Czym proponowales napedzac te turbiny - wodorem i tlenem ?Do PISu się zapisz. To co napisałeś to manipulacja. Oprócz linków podstawę prawną też chcesz? -- |
|
Data: 2011-06-24 23:58:01 | |
Autor: Jaroslaw Berezowski | |
1,89 l/100 km - czy to możliwe? | |
Dnia Thu, 23 Jun 2011 20:13:36 +0000, kogutek napisaĹ(a):
Do PISu siÄ zapisz. To co napisaĹeĹ to manipulacja. OprĂłcz linkĂłwA te przeciwprÄ dowe wymienniki ciepĹa w rekuperatorach na grupie budowlanej to mogÄ juĹź mieÄ wiÄcej niĹź 50% sprawnoĹci wymiany ciepĹa czy dalej nie? :D -- Jaroslaw "jaros" Berezowski |
|
Data: 2011-06-24 23:23:24 | |
Autor: kogutek | |
1,89 l/100 km - czy to możliwe? | |
Jaroslaw Berezowski <prezydent@gov.pl> napisał(a):
Dnia Thu, 23 Jun 2011 20:13:36 +0000, kogutek napisaĹ�(a):A Ty przestałeś być kurwą męską. Jest takie powiedzenie. Jak gówno nie potrafi pływać to mówi że woda za rzadka. To co się dzieje na innych grupach nie ma żadnego znaczenia. Tylko kurwa jak przegrywa to zaczyna szczać na buty przeciwnikowi. A co do pytania. Nie ma rekuperatorów co maja więcej niż 50% sprawności energretycznej, nawet jak w reklamie napisali że mają 96%. -- |
|
Data: 2011-06-24 23:52:38 | |
Autor: Jaroslaw Berezowski | |
1,89 l/100 km - czy to możliwe? | |
Dnia Thu, 23 Jun 2011 17:34:19 +0200, J.F. napisaĹ(a):
Czyli bajania o takich sprawnosciach najlepiej troche odlozyc. BedzieJuĹź dawno jest :) Klasyczny ICE. <http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_1-litre_car> -- Jaroslaw "jaros" Berezowski |