Data: 2011-10-06 20:09:40 | |
Autor: Meehoo | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
Dnia Thu, 06 Oct 2011 19:17:30 +0200, ArekM napisał(a):
Ki czort !?!? Tak jak windows - wchodzi w tryb awaryjny :-). Może być tego wiele powodów: przepływka, zaworki, przewody, mieszek, turbina zawalona sadzą. Najlepiej od razu jedź do jakiegoś speca od turbinek, bo po podłączeniu do kompa to chyba mało można wyczytać. pzdr -- Meehoo |
|
Data: 2011-10-06 21:01:58 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
Użytkownik "Meehoo" <michu164PULAPKA@PULAPKAinteria.pl> napisał w wiadomości news:ednqrrni8650$.pwz6vhvrtygk.dlg40tude.net... Dnia Thu, 06 Oct 2011 19:17:30 +0200, ArekM napisał(a): masz już odpowiedz od Karolka. Hasło notlauf -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM Volvo FL618 '97 250KM |
|
Data: 2011-10-06 21:48:56 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
W dniu 2011-10-06 21:01, Kuba (aka cita) pisze:
masz już odpowiedz od Karolka. Ano - standardowe hasło dla użyszkodnika TDI :) jak się nie wie co to notlauf to się raczej nie miało TDi :D Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-10-06 23:03:40 | |
Autor: .Peeter | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
"Czarek Daniluk" wrote:
Ano - standardowe hasło dla użyszkodnika TDI :) jak się nie wie co to notlauf to się raczej nie miało TDi :D Albo nie przeczytało dekalogu kierownika bolidu na gnojówkę. ;-) Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2011-10-06 23:24:25 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości news:j6l0n6$scs$1news.onet.pl... W dniu 2011-10-06 21:01, Kuba (aka cita) pisze: no wiesz, ja narazie pojęcie znam tylko ze słyszenia :D -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM Volvo FL618 '97 250KM |
|
Data: 2011-10-07 14:53:16 | |
Autor: PepedB | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
W dniu 2011-10-06 21:01, Kuba (aka cita) pisze:
Wydaje mi się, że notlauf znika dopiero po ponownym uruchomieniu auta. Tu moc wraca jak rozumiem bez tego zabiegu. Jak dla mnie zawieszają się łopatki w turbo (turbosprężarka do czyszczenia lub wymiany), albo zatyka się jakiś wężyk sterowania turbosprężarką. Jeśli to to drugie, to dobremu specowi od TDI naprawa zajmie kilka minut. -- Pozdrawiam, Marcin Kaliński a-dres:{ksywka}(na)post.pl |
|
Data: 2011-10-07 15:18:31 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
Użytkownik "PepedB" <adres@sygnaturka-na-do.le> napisał w wiadomości news:4e8ef636$1news.home.net.pl... Wydaje mi się, że notlauf znika dopiero po ponownym uruchomieniu auta. Tu moc wraca jak rozumiem bez tego zabiegu. Jak dla mnie zawieszają się łopatki w turbo (turbosprężarka do czyszczenia lub wymiany), albo zatyka się jakiś wężyk sterowania turbosprężarką. Jeśli to to drugie, to dobremu specowi od TDI naprawa zajmie kilka minut. cytuje z pierwszego postu: "Po restarcie (wyłączenie i włączenie silnika) - kurka ... jak windows :) " -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM Volvo FL618 '97 250KM |
|
Data: 2011-10-10 15:11:43 | |
Autor: PepedB | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
W dniu 2011-10-07 15:18, Kuba (aka cita) pisze:
cytuje z pierwszego postu:Noo i to by było tyle na temat dokładnego czytania przeze mnie posta ;) -- Pozdrawiam, Marcin Kaliński a-dres:{ksywka}(na)post.pl |
|