Data: 2011-10-07 09:23:01 | |
Autor: Robson | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
W dniu 2011-10-06 19:17, ArekM pisze:
Witam! U mnie (golfIV, 1.9TDI, 101KM) pomogło wyjęcie turbiny, oczyszczenie, zapłaciłem za to 500zł i 3 rok autko ¶miga bez problemów. Zacinały sie łopatki od zmiennej geometrii. R |
|
Data: 2011-10-08 08:08:48 | |
Autor: Karolek | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
W dniu 2011-10-07 09:23, Robson pisze:
Tak na marginesie to za ok 300zl kupisz nowa zmienna geometrie, plus cena za wymiane (sama wymiana dosc latwa). Osobiscie polecam wymiane na nowa, bo czyszczenie nie zawsze zdaje egzamin, bardzo czesto korozja atakuje elementy zmiennej geometrii i powstaja wzery i ogolnie porowata powierzchnia, a wtedy problem szybko wraca. -- Karolek |
|
Data: 2011-10-08 17:20:03 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
W dniu 2011-10-08 08:08, Karolek pisze:
W dniu 2011-10-07 09:23, Robson pisze: A jakiego producenta turbosprężarki są w tych silnikach? -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-10-08 22:29:00 | |
Autor: aro333 | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
W silniku VW ALH (90KM)jest Gerrat, przynajmniej w Octavi I
|
|
Data: 2011-10-09 10:21:50 | |
Autor: Karolek | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
W dniu 2011-10-08 17:20, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2011-10-08 08:08, Karolek pisze: Glownie Garrett. -- Karolek |
|
Data: 2011-10-09 16:27:59 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
W dniu 2011-10-09 10:21, Karolek pisze:
W dniu 2011-10-08 17:20, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: To rzuć linkiem do tej zmiennej geometrii za 300zł do Garretta. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-10-09 17:17:43 | |
Autor: Karolek | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
W dniu 2011-10-09 16:27, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Glownie Garrett. Nie wiem czemu, ale na ta chwile gosc nie sprzedaje juz tych czesci. O ile mnie pamiec nie myli to bralem od tego kiedys http://allegro.pl/show_user.php?uid=4872773 Jeszcze nie dawno byly np. http://archiwumallegro.pl/zmienna_geometria_lopatek_vnt_vw_audi_seat_tdi-1724946145.html Nie wiem czemu teraz nie ma zadnych aukcji :/ -- Karolek |
|
Data: 2011-10-10 08:41:14 | |
Autor: Robson | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
W dniu 2011-10-09 17:17, Karolek pisze:
W dniu 2011-10-09 16:27, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Chyba zbankrutował ;). Przed czyszczeniem szukałem, ile taki Garrett może kosztować, ceny oscylowały w okolicach 1500zł. R |
|
Data: 2011-10-10 13:44:35 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
W dniu 2011-10-10 08:41, Robson pisze:
W dniu 2011-10-09 17:17, Karolek pisze: Jakiś czas temu Garrett miał na stronie informację, że zaprzestaje sprzedaży samych części do turbin ze zmienną geometrią. Teraz podobno, te części można kupić, ale w wydaniu "by small, chinese hands". -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-10-10 14:39:14 | |
Autor: Karolek | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
W dniu 2011-10-10 13:44, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Myslisz, ze dlatego ten gosc juz tych czesci nie sprzedaje? Teraz podobno, te części można kupić, ale w wydaniu "by small, chinese Tylko gdzie to mozna kupic i jak to jest wykonane, bo precyzja ma tam duze znaczenie. Te co ten gosc sprzedawal na alledrogo byly oryginalne. -- Karolek |
|
Data: 2011-10-10 14:36:54 | |
Autor: Karolek | |
1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :) | |
W dniu 2011-10-10 08:41, Robson pisze:
Nie wiem czemu teraz nie ma zadnych aukcji :/ Kto wie, moze za malo bral za te czesci :> Przed czyszczeniem szukałem, ile taki Garrett Zgadza sie. -- Karolek |