1,9 dCi

Data: 2012-09-16 17:53:02
Autor: Kurzu
1,9 dCi

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3r1jpekfsowm.1vulvcs3mbb8q$.dlg40tude.net...

Prowadzilem wczoraj Scenica ze 128-konnym dieslem 1,9. Bylem bardzo
zdziwiony, jak dobrze sie to auto zbiera.

Uswiadomilem sobie, jak bardzo wypadlem z obiegu :) Na co dzien jezdze
starym 115-konnym Mondeo na benzyne/gaz, a diesla mam wolnossacego... Ta
renowka zbiera sie znacznie lepiej, niz Mondeo mk2.

Fiatowski 1,9MJTD (1910cm3) ma 150/190KM :) 150KM - to bardzo udana konstrukcja o 190KM nic nie wiem. Vectra C zrobilem z tym 150 konnym silnikiem z DPF 200 tys. i jak narazie, odpukać w niemalowane nic złego sie nie dzieje.

Pozdrawiam
Kurzu

1,9 dCi