Data: 2012-09-17 16:58:22 | |
Autor: Lewis | |
1,9 dCi | |
W dniu 2012-09-16 13:11, Maciek pisze:
Ktoś już wspomniał o fiatowskim 1.9JTD - to jest bardzo fajny silnik ;) Zawsze zastanawiało mnie porównywanie uturbionych diesli do wolnossących benzyn - co za kretynizm. Weźmy około 2.0 TB i takiego samego 2.0 TD to benzyniak zje diesla 2 razy pod każdym względem. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-09-17 20:21:45 | |
Autor: R2r | |
1,9 dCi | |
W dniu 2012-09-17 16:58, Lewis pisze:
Zawsze zastanawiaĹo mnie porĂłwnywanie uturbionych diesli do wolnossÄ cychZwĹaszcza pod dystrybutorem. :) PomyĹl jaki jest sens porĂłwnania silnikĂłw np. 140 KM z 220 KM? PrzecieĹź róşnice sÄ oczywiste, wiÄc cóş ciekawego przyniesie takie porĂłwnanie oprĂłcz z gĂłry wiadomego wniosku, Ĺźe ten o wiÄkszej mocy lepiej przyspiesza, szybciej moĹźe jechaÄ i wiÄcej pali? Co innego porĂłwnywanie silnikĂłw róşnych technologii o zbliĹźonych mocach - wtedy wychodzÄ zalety i wady obu rozwiÄ zaĹ. A Ĺźe diesel wymaga turbodoĹadowania aby przy podobnej pojemnoĹci osiÄ gnÄ Ä podobnÄ moc to juĹź inna sprawa. -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ |
|
Data: 2012-09-17 20:27:50 | |
Autor: Lewis | |
1,9 dCi | |
W dniu 2012-09-17 20:21, R2r pisze:
W dniu 2012-09-17 16:58, Lewis pisze: Zgoda TB spali więcej ale różnica niedługo zwróci się w kosztach eksploatacji ;) -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-09-17 21:17:02 | |
Autor: Przembo | |
1,9 dCi | |
*Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k37q38$vdb$1node1.news.atman.pl
napisał(a): W dniu 2012-09-17 20:21, R2r pisze: No to jak już dobieramy sobie swobodnie kryteria to wolnossacy silnik o pojemności 3.0, 4.0 i 5.0 zawstydzi swobodnie 2.0 TB przy porówaniu kosztów wymiany turbo, a nie wykluczone że osiągami pokaże kto tu rządzi. Pozdr |
|
Data: 2012-09-17 22:11:36 | |
Autor: Lewis | |
1,9 dCi | |
W dniu 2012-09-17 21:17, Przembo pisze:
No to jak już dobieramy sobie swobodnie kryteria to wolnossacy silnik o 3.0 to sobie może pomarzyć, 4.0 byłbym skłony polemizować, no 5.0 zgoda. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-09-18 21:12:37 | |
Autor: Przembo | |
1,9 dCi | |
*Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3805q$6b2$1node1.news.atman.pl
napisał(a): W dniu 2012-09-17 21:17, Przembo pisze: Jednak w okolic 4.0 i V8 to raczej marnie Twoje szanse widzę, pomijam tu Audi V8 o mocy 245 - raczej coś myślę o czymś współczesnym co ma gruuubo ponad 300KM ;-) Pozdr |
|
Data: 2012-09-18 23:29:29 | |
Autor: Lewis | |
1,9 dCi | |
W dniu 2012-09-18 21:12, Przembo pisze:
*Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3805q$6b2$1node1.news.atman.pl Na chwilę obecną nie stresują mnie żadne 3,7 4,0 4,2 :) -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-09-19 20:01:53 | |
Autor: Przembo | |
1,9 dCi | |
*Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3ap3p$18m$1node2.news.atman.pl
napisał(a): W dniu 2012-09-18 21:12, Przembo pisze: Gratuluję przyspieszenia do 100kmph w 2.0TB 5-6s ( w absolutnie najgorszym razie na poziomie), przy FWD to oznacza min 300KM i szperę, chyba że ten Saab to Impreza WRX STI. Swoją drogą dawno dłubnietym 2.0 nie jeździłem to i z obiegu wypadłem ;-) Aby nie ciągnąć OT w nieskończoność... Pozdr |
|
Data: 2012-09-19 20:18:59 | |
Autor: Lewis | |
1,9 dCi | |
W dniu 2012-09-19 20:01, Przembo pisze:
*Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3ap3p$18m$1node2.news.atman.pl Wiesz 0-100 to jakoś mnie nie kręci ale tak 80-150 w niecałe 6 już bardziej :) -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-09-22 15:02:27 | |
Autor: Przembo | |
1,9 dCi | |
*Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3d2aj$1il$1node2.news.atman.pl
napisał(a): Wiesz 0-100 to jakoś mnie nie kręci ale tak 80-150 w niecałe 6 jużNa chwilę obecną nie stresują mnie żadne 3,7 4,0 4,2 :)Gratuluję przyspieszenia do 100kmph w 2.0TB 5-6s ( w absolutnie Mnie się podoba jak auto 100-200 robi tylko trochę wolniej niż 0-100, a do tego powyżej 200 ostro ciągnie ;-) Wczoraj pewien jegomość na ekspresówce chciał mi udowodnić kto "tu rządzi"... no to w związku z tą dyskusją dałem się podpuścić kozakowi w Saabie 9-3 IIg 2.0t i przypadkiem sprawdziłem jak w lusterku wstecznym znika te min 185KM (sprawdziłem na wiki). Ty lepiej szybciutko wstaw większe turbo i wyciśnij ile się da bez ruszania dołu, przy samym sofcie nawet najmocniejsza wersja może się poważnie zestresować przy niejednym wolnossacym V8 ~4.0. Wszystko powyżej to już niestety masakrowanie Saaba, w końcu nie po to się kupuje V8, V10, V12 by dostawać bęcki od R4 ;-) Pozdr |
|
Data: 2012-09-22 17:09:54 | |
Autor: Lewis | |
1,9 dCi | |
W dniu 2012-09-22 15:02, Przembo pisze:
*Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3d2aj$1il$1node2.news.atman.pl Ty lepiej szybciutko wstaw większe turbo i wyciśnij ile się da bez Tak jest :) Zwłaszcza w padlinach typu Hummer, Escalade i innych udziwnionych wynalazkach, ostatnio właśnie taki śmieszny Pan z ameryki co to na mienie przesiedleńcze przywiózł sobie wspomnianego Escalade z silnikiem 6.0 410KM się poważnie rozczarował :P I swoją drogą, Tak, często różne V10 dostają "bęcki" od R4 :) -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-09-22 19:26:26 | |
Autor: Przembo | |
1,9 dCi | |
*Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3kkc3$ojo$1node2.news.atman.pl
napisał(a): W dniu 2012-09-22 15:02, Przembo pisze: Cieszę się że mi TIRa nie wypomniałeś powyżej bo widać małoprecyzyjnie się wyraziłem, a silniki ciężarówki też mają spore. I swoją drogą, Tak, często różne V10 dostają "bęcki" od R4 :) ;-D Pozdr |
|
Data: 2012-09-22 19:29:46 | |
Autor: Lewis | |
1,9 dCi | |
W dniu 2012-09-22 19:26, Przembo pisze:
Cieszę się że mi TIRa nie wypomniałeś powyżej bo widać małoprecyzyjnie O łapiesz :) I teraz weźmy stosunek mocy do masy i wszystko będzie jasne.
j.w. ;) -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-09-22 19:49:40 | |
Autor: Przembo | |
1,9 dCi | |
*Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3ksic$j7d$1node1.news.atman.pl
napisał(a): W dniu 2012-09-22 19:26, Przembo pisze: Łapie, nie pomyślałem tylko że tak pójdziesz po bandzie... tym tokiem rozumowania to ja Ci udowodnię że z pojazdem 600ccm przegrasz, a litrowy Cię wdepczę w ziemię po czubek głowy, szkoda że z tego nic nie wynika. j.w. ;)I swoją drogą, Tak, często różne V10 dostają "bęcki" od R4 :);-D Ja mam tylko skromne auto osobowe które ostatnio Carrerę (typ 996) rozłożyło, ale i dostało mu się trochę od Panamery Turbo. Jakbym jeżdził TIRem to może i faktycznie rozumiał bym porównnie Saaba do amerykańskiego mastodonta, tylko co to za radocha być szybszym od Escalade które ma osiągi ja 20 letnie BMW 525? Pozdr |
|
Data: 2012-09-22 19:57:31 | |
Autor: Lewis | |
1,9 dCi | |
W dniu 2012-09-22 19:49, Przembo pisze:
*Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3ksic$j7d$1node1.news.atman.pl I porównujmy pod względem faktycznej możliwości pojazdu a nie 4,5 czy 6"litry" V8, V10, czy V666 j.w. ;)I swoją drogą, Tak, często różne V10 dostają "bęcki" od R4 :);-D Nie rajcuje się amerykański mastodontem, tylko śmieję z logiki "no kurwa patrz mam ponad 6l pojemności milion koni i niutonometrów, chcesz na kreskę?"... Owszem postawmy auto/pojazd o stosunku masa/moc około 3.5, odpowiednich właściwościach trakcyjnych i zniszczy prawie wszystko. To pochwal się co za zwykłe auto masz. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-09-22 20:54:44 | |
Autor: Przembo | |
1,9 dCi | |
*Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3ku6e$2iu$1node2.news.atman.pl
napisał(a): I porównujmy pod względem faktycznej możliwości pojazdu a nie 4,5 czy 6"litry" V8, V10, czy V666 Chyba bym znalazł w telefonie zdjęcie V24, ale V666... w czym to pracuje? To pochwal się co za zwykłe auto masz. VW Passat 1.9 TDI z 1997r, ale od 2006r. prawie go nie używam ;-) Pozdr |
|
Data: 2012-09-17 21:24:10 | |
Autor: R2r | |
1,9 dCi | |
W dniu 2012-09-17 20:27, Lewis pisze:
W dniu 2012-09-17 20:21, R2r pisze:Przypuszczam, Ĺźe wÄ tpiÄ... :) -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ |
|
Data: 2012-09-17 22:13:46 | |
Autor: Lewis | |
1,9 dCi | |
W dniu 2012-09-17 21:24, R2r pisze:
Przypuszczam, że wątpię... :) Zawsze zostaje argument instalacji LPG, które bądź co bądź całkiem dobrze współpracują z TB a wówczas koszt przejechania 100km drastycznie spada. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-09-18 06:38:38 | |
Autor: z | |
1,9 dCi | |
W dniu 2012-09-17 22:13, Lewis pisze:
Zawsze zostaje argument instalacji LPG, które bądź co bądź całkiem Tak mnie ostatnio zaprzyjaźniony gazownik zaskoczył bo sugerował mi zamiast 1.8 Turbo - 1.6 (znaczy bez turbo i tylko 4 zawory na cylinder) Coś zmieniło? Miał jakieś podstawy? :-) z |
|
Data: 2012-09-18 09:36:54 | |
Autor: Lewis | |
1,9 dCi | |
W dniu 2012-09-18 06:38, z pisze:
W dniu 2012-09-17 22:13, Lewis pisze: Widocznie partacz a nie gazownik. Znam bardzo dużo uturbionych silników benzynowych z instalacjami LPG, część z nich serwisuję i LPG nie sprawia w nich problemów. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|