1,9 dCi

Data: 2012-09-18 21:55:01
Autor: dudley
1,9 dCi
Maciek wygenerowa³ w news:3r1jpekfsowm.1vulvcs3mbb8q$.dlg40tude.net taki
oto ci±g znaków:
Prowadzilem wczoraj Scenica ze 128-konnym dieslem 1,9. Bylem bardzo
zdziwiony, jak dobrze sie to auto zbiera.

115-konn±, benzynow± astrê zamieni³em na lagê 1.9 dCi w wersji 120KM. Na papierze to tylko 5 koni, a odczuwalnie niebo a ziemia na korzy¶æ niemal 200kg ciê¿szej lagi (dodatkowo 11-letniej i z niemal 10x wiêkszym przebiegiem ni¿ mia³a astra gdy j± sprzedawa³em). Ostatnio mia³em okazjê przejechaæ siê s³u¿bow± astr± 115KM, drastyczno¶æ ró¿nicy po przesiadce z lagi by³a jeszcze wiêksza, ni¿ gdy z prywatnej astry przesiad³em siê do lagi. Astra po prostu nie jecha³a... Lagê uje¿d¿am od roku i do teraz ca³y czas jestem bardzo mile zaskoczony jak to auto je¼dzi. Spalanie w je¼dzie po Krakowie, o dobre 2 litry na 100km mniejsze ni¿ w astrze, ju¿ z lito¶ci pomijam ;)
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
laga 1.9 dCi

Data: 2012-09-18 22:24:47
Autor: R2r
1,9 dCi
W dniu 2012-09-18 21:55, dudley pisze:
Maciek wygenerował w news:3r1jpekfsowm.1vulvcs3mbb8q$.dlg40tude.net taki
oto ciąg znaków:
Prowadzilem wczoraj Scenica ze 128-konnym dieslem 1,9. Bylem bardzo
zdziwiony, jak dobrze sie to auto zbiera.

115-konną, benzynową astrę zamieniłem na lagę 1.9 dCi w wersji 120KM. Na
papierze to tylko 5 koni, a odczuwalnie niebo a ziemia na korzyść niemal
200kg cięższej lagi (dodatkowo 11-letniej i z niemal 10x większym
przebiegiem niż miała astra gdy ją sprzedawałem). Ostatnio miałem okazję
przejechać się służbową astrą 115KM, drastyczność różnicy po przesiadce z
lagi była jeszcze większa, niż gdy z prywatnej astry przesiadłem się do
lagi. Astra po prostu nie jechała... Lagę ujeżdżam od roku i do teraz cały
czas jestem bardzo mile zaskoczony jak to auto jeździ. Spalanie w jeździe po
Krakowie, o dobre 2 litry na 100km mniejsze niż w astrze, już z litości
pomijam ;)
Pozdrawiam,

Ja podobne wrażenia mam gdy przesiadam się z Laguny II 1,9 dCi 130 KM do Laguny III 2.0 benz. 140KM, choć może nie aż tak drastycznie odczuwam różnicę aby o tej ostatniej powiedzieć, że nie chce jechać. ;-)
Ktoś kiedyś ładnie na grupie to ujął (cytat z pamięci): "co z tego, że benzyniakiem szybciej osiągniesz 100 km/h skoro ja w tym momencie będę już sporo dalej..." :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

1,9 dCi