1.9 dci - dymi i słaby

Data: 2011-04-20 07:04:27
Autor: Adam Adamaszek
1.9 dci - dymi i słaby
W dniu środa, 20 kwietnia 2011, 15:54:40 UTC+2 użytkownik Ariusz napisał:

Samochód dymi i momentami, a często prawie cały czas słaby czasem zapala się komunika: fault in fuel injection
1. wymieniona Turbina
2. Zostały wymienione pierścienie i oczywiście to co się z tym wiąże
3. Została wyczyszczona turbina i coś tam w niej wyważone
1. EGR?
2. Przepływomierz?
3. Wtryski?

Jak to sprawdzić

'fault in fuel injection' oznacza mniej wiecej 'problem z wtryskami'.

pozdr
AA

Data: 2011-04-20 16:14:11
Autor: RudeBoy
1.9 dci - dymi i słaby
W dniu 2011-04-20 16:04, Adam Adamaszek pisze:

'fault in fuel injection' oznacza mniej wiecej 'problem z wtryskami'.

Bzdura...
Może oznaczać problem z czymkolwiek co ma wpływ na sterowanie pracą silnika.

--
RudeBoy Selecta
Bless...

Data: 2011-04-20 07:38:10
Autor: Adam Adamaszek
1.9 dci - dymi i słaby
On 20 Kwi, 16:14, RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote:
> [...]

Bzdura...
Może oznaczać problem z czymkolwiek co ma wpływ na sterowanie pracą silnika.

Nie pisalem, ze wiem, w czym problem - pisalem, co oznacza 'fault in
fuel injection', bo zakladajacy watek nie dal do zrozumienia, ze
rozumie komunikat - wrecz przeciwnie.

pozdr
AA

Data: 2011-04-20 19:16:31
Autor: Sebastian Biały
1.9 dci - dymi i słaby
On 2011-04-20 16:04, Adam Adamaszek wrote:
'fault in fuel injection' oznacza mniej wiecej 'problem z wtryskami'.

Owszem, ale u mnie pojawił się np. gdy padł czujnik położenia wału...

w 2.2dci.

1.9 dci - dymi i słaby