1.9 disel

Data: 2014-06-10 22:27:00
Autor: ToMasz
1.9 disel
słyszałem, że VW GOLF 1.9 disel bez turbo to najlepszy silnik w swojej
klasie...
może najlepszy, bo "łyka" olej modyfikowany genetyczne z supermarketu? Może trudno go zajechać?
w moim małym łebku wydaje mi się, że jak ktoś ma 1.9 pod maską to
powinien nią fruwać nie jeździć - chodzi o przyśpieszenia...
Stare 1.9 bez turbo ma "fruwać"? Albo trolujesz albo nie łapię Twoich żartów
a moje gówno rozpędza się do setki w 5 minut... co jest grane Ktoś wie?
Diagnoza na odległość, zamiast urządzeń diagnostycznych używam starej torebki Liptona. Masz Panie przejechane prawie milion kilometrów tym silnikiem. :)

ToMasz

Data: 2014-06-10 23:11:47
Autor: tusk, donald tusk
1.9 disel
miałem jechać do znajomego mechanika, żeby podłączył komputer, ale czy to coś da?

Data: 2014-06-10 23:44:36
Autor: collie
1.9 disel
W dniu 10.06.14 23:11, tusk, donald tusk pisze:

mia³em jechaæ do znajomego mechanika, ¿eby pod³±czy³ komputer, ale czy to co¶ da?

Jasne, bêdziesz mieæ skomputeryzowane auto. Co prawda tylko w warsztacie,
ale zawsze.

--
collie

1.9 disel