1.9tdi - krotkie odcinki

Data: 2009-06-15 11:59:05
Autor: Radion
1.9tdi - krotkie odcinki
Czego mozna sie spodziewac po jezdzie 1.9tdi@105KM na krotkich odcinkach w miescie, np. 5-8km ? Szczegolnie w kontekscie zimy.

Interesuje mnie:
- spalanie (czy cytowane przez wielu 6l jest wtedy osiagalne)
- trwalosc (co sie moze psuc ?)

Ja jeżdżę dużo po mieście krótkich odcinków, nawet krótsze niż podałeś (1-4km), z tym że ja mam silnik na pompie 90KM i spalanie na postawie obliczeń z ostatniego tankowania wyszło mi 8,5l/100km, a wg wskazań z MFA 8,1l - jazda tylko i wyłacznie po mieście, stanie w korkach. Zimą jest około 1-2 litrów większe. Dla pocieszenia w trasie przy prędkościach 90-100km/h potrafi zejść poniżej 5l/100km.
Z dotychczasowych usterek - przepływomierz, koszt na Alledrogo około 200zł za wkład Pierburga (podobno wieczny)

1.9tdi - krotkie odcinki