1.9tdi (vag) - ile pali na krotkich odcinkach

Data: 2009-08-10 10:13:21
Autor: Artur\(m\)
1.9tdi (vag) - ile pali na krotkich odcinkach

Użytkownik "AA" <a@a.pl> napisał w wiadomości
Witam

Ile spalaja silniki 1.9tdi na krotkich odcinkach w warunkach miejskich ?
Odcinki 4-5km, silnik przy odpalaniu zimny (po nocy lub zdazy sie
wychlodzic).

1.9TDI
Trochę obok tematu, ale trochę ze zdziwieniem obliczyłem dziś sobie
spalanie długoterminowe od listopada do sierpnia
spalanie 4.89l/100km

Przy czym i w zimie i teraz specjalnie jeździłem b. dynamicznie.
78% po mieście. Jedna dłuższa trasa w ubiegłym miesiącu.
Uważałem. ze nie spadnie poniżej 6l/100
Miałem Golfa II D, wiadomo 1.6 ccm, i zimą palił więcej
a średnia długoterminowa tez była nieznacznie większa
o ile dobrze pamiętam ok 5.4l/100 (czysta trasa 4.3l/100)
I to właśnie mnie zdziwiło

Artur(m)

1.9tdi (vag) - ile pali na krotkich odcinkach