(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±da.

Data: 2010-03-22 16:54:21
Autor: Grzegorz Z.
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±da.
W południe przed bramą zebrało się około 400 osób. Większość to byli
stoczniowcy, którzy po upadku zakładu nie zaleźli jeszcze pracy. Pan
Jarosław przyszedł na wiec z żoną i teściową.

- Od wielu miesięcy nie mam pracy – skarży się pan Jarosław Ziółkowski ze
Stołczyna. – Dobrze, że żona ma pracę, to jeszcze jakoś dajemy radę.
Przyszliśmy wyrazić swoje poparcie do tego, żeby stocznia znów wznowiła
swoją działalność. Serce boli, patrząc jak to wszystko się marnuje. - Ja już jestem co prawda na emeryturze, ale jestem tu dzisiaj, żeby
wesprzeć moich kolegów – mówi Marian Tomaszewicz. – Wielu z nich
pozaciągało pożyczki, których nie mogą teraz spłacić bo nie mają pracy.
Owszem, były firmy, które oferowały pracę, ale z tego co wiem nowe
zatrudnienie otrzymało zaledwie 400 osób.

Tłum wysłuchał Krzysztofa Piotrowskiego, prezesa Porty Holding w upadłości.

- Nie spodziewaliśmy się, że koniec stoczni będzie taki żałosny –
powiedział Piotrowski. – Przez wiele lat staraliśmy się przekonać rząd, że
regulacje dotyczące przemysłu okrętowego doprowadzą do tragedii.

Odczytano także pismo, które w listopadzie ubiegłego roku zarząd złożył w
sÄ…dzie.

- Wznowienie pracy w stoczni jest możliwe, o ile można by skorzystać z
pieniędzy na koncie syndyka – przekonywali dzisiaj stoczniowcy.

WciÄ…ĹĽ jednak w tej sprawie nie ma decyzji sÄ…du, dlatego stoczniowy zbierali
podpisy w tej sprawie. http://www.mmszczecin.pl/32689/2010/3/22/pikieta-ponad-- stoczniowcow-chcemy-wznowienia-pracy-w-zakladzie?category=photos

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-22 16:59:35
Autor: jadrys
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i żąda.
W dniu 2010-03-22 16:54, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Niech złoży zażalenie do tego bojownika o wolność Wałęsy. Przecież to on się chwali że obalił pseudokomune i "o take Polskę" się bił.

Data: 2010-03-22 20:17:00
Autor: he®sk
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±da.
On Mon, 22 Mar 2010 16:59:35 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Niech złoży zażalenie do tego bojownika o wolno¶ć Wałęsy. Przecież to on się chwali że obalił pseudokomune i "o take Polskę" się bił.

 gdyby nie walesa to takie jak ty komuchy dalej lizaliby tylek zsrr.

--

 HeSk

Data: 2010-03-22 20:34:31
Autor: Andrzej Adam Filip
he®sk <wc15€bigbrednie@interia.pl> pisze:
[...]

To many teraz lepszy tyłek do lizania? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Wiele rzeczy nie powstało z powodu niemożności ich nazwania.

Data: 2010-03-22 21:32:47
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-22 20:17, he®sk pisze:
[...]

ZSRR i tak by się rozpadł a u nas zapanowałby prawdziwy komunizm. Taki z pracą dla wszystkich, z pełnymi półkami tanich towarów sklepami, z paszportem pod poduszką, z bezpłatnym stomatologiem i lekarzami.. Bez bezdomnych nędzarzy grzebiących w śmietnikach za pożywieniem, bez obcych wojsko na swoim terytorium.. Itditp.

Data: 2010-03-22 21:39:11
Autor: u2
W dniu 2010-03-22 21:32, jadrys pisze:
ZSRR i tak by się rozpadł a u nas zapanowałby prawdziwy komunizm. Taki z
prac± dla wszystkich, z pełnymi półkami tanich towarów sklepami, z
paszportem pod poduszk±, z bezpłatnym stomatologiem i lekarzami.. Bez
bezdomnych nędzarzy grzebi±cych w ¶mietnikach za pożywieniem, bez obcych
wojsko na swoim terytorium.. Itditp.

¦ciemniasz. Nie byłoby tanich towarów, nie byłoby paszportów, byliby
nędzarze. Za¶ lekarze by nie leczyli tylko męczyli pacjentów.

Data: 2010-03-23 15:37:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-22 21:39, u2 pisze:
[...]

Na jakiej podstawie tak wróżysz przyszło¶ć PRL-u po upadku RWPG?

Data: 2010-03-23 17:22:34
Autor: the_foe
W dniu 2010-03-23 15:37, jadrys pisze:
Na jakiej podstawie tak wróżysz przyszło¶ć PRL-u po upadku RWPG?

masz racje, Kuba, Wietnam, Korea pn to rozwijajace sie dynamicznie gospodarki juz za kilka lat przegonia USA.

--
the_foe

Data: 2010-03-23 17:57:03
Autor: cyc
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±da.

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hoaps6$ije$1news.dialog.net.pl...
[...]

dDaleki jestem od sympatii do Kuby , Korei itp.a w zasadzie do panujacyh tam stosunkow spolecznych w skrocie nazywanych "ustrojem "  ale aby byc obiektywnym trzeba miec swidomosc tego , ze gdyby kraje te byly rownie agresywne w stosunku do innych , podobnie jak USA , gdyby wzbogacaly swoja gospodarke w ten sam sposob jak jankesi , czyli zawlaszczaly dobra naturalne i intelektualne calego swiata i gdyby to USA byly tak dyskryminowane jak te kraje a takze poddawane roznym ograniczeniom ekonomicznym miedzynarodowej spolecznosci dzialajcej pod dyktando USA w tym nakladanym na nie embarga , to sytuacja moglab okazac sie calkiem odwrotna i to Ameryka bylaby dziadostwem a np. Wietnam kraina mlekiem i miodem plynaca .
Przemysl to !.

cyc

Data: 2010-03-23 20:00:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-23 17:22, the_foe pisze:
W dniu 2010-03-23 15:37, jadrys pisze:
Na jakiej podstawie tak wróżysz przyszło¶ć PRL-u po upadku RWPG?

masz racje, Kuba, Wietnam, Korea pn to rozwijajace sie dynamicznie gospodarki juz za kilka lat przegonia USA.

Żyja sobie po swojemu, pracuj± na swoim, nie wyrywaj± sobie r±k od pracy na kapitalistyczne ryje. I o to wła¶nie chodzi. T± dynamika rozwoju o któr± tak zabiegamy robi tylko z wielu ludzi nędzarzy.

Data: 2010-03-24 15:28:33
Autor: cirrus
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±da.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hob35o$2cb$2news.onet.pl...
[...]

Zamykaj± ludzi w więzieniach po swojemu i nędza u nich powszechna.

--
stevep

Data: 2010-03-25 15:53:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-24 15:28, cirrus pisze:

[...]

Taka ze ich dzieciaki id± spać głodne? Nie s±dzę.  Nie żyj± e kapitalistycznej Polsce.

Data: 2010-03-23 19:17:57
Autor: he®sk
On Mon, 22 Mar 2010 21:32:47 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   gdyby nie walesa to takie jak ty komuchy dalej lizaliby tylek zsrr.

ZSRR i tak by się rozpadł

 jasne. gorbaczow mial to zapisane w gwiazdach.

a u nas zapanowałby prawdziwy komunizm.

 NIEDOCZEKANIE !

Taki z prac± dla wszystkich,

 czy sie stoi czy sie lezy...

z pełnymi półkami tanich towarów sklepami,

 jasne. tanich = bylejakich.

z paszportem pod poduszk±,

 a po cholere ci paszport? na zgnily zachod chcialbys wyjechac ? ;o))

z bezpłatnym stomatologiem i lekarzami..

 a KTO by za to placil ?

Bez bezdomnych nędzarzy grzebi±cych w ¶mietnikach za pożywieniem,

 wszyscy zyliby jak nedzarze. pomarancze ogladalbys w czasie swiat.

bez obcych wojsko na swoim terytorium..

 no tak, ruscy to nie obcy...

Itditp.

 wspolnymi zonami ;o)))))))))))))))

 jedz na kube i tam podziwaj swoj komunizm ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-23 19:57:09
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-23 19:17, he®sk pisze:
[...]

Tak, on to miał zapisane.. Był za słabym człowiekiem na takie stanowisko.

a u nas zapanowałby prawdziwy komunizm.

  NIEDOCZEKANIE !

Taki z pracÄ… dla wszystkich,

  czy sie stoi czy sie lezy...

  o co ci chodzi? Lubisz harować jak koĹ„?

z pełnymi półkami tanich towarów sklepami,

  jasne. tanich = bylejakich.

I ty masz czelność zarzucać brak jakoĹ›ci PRL-owskim towarom?  Podam ci jeden przykĹ‚ad - baterie do latarki.. Gdy przyjeĹĽdĹĽaĹ‚em do Polski to czÄ™sto jeĹşdziĹ‚em nad niewielkÄ… pod poznaĹ„skÄ… rzeczkÄ™ na wÄ™gorze, - bateria w latarce wystarczaĹ‚a na Ĺ›rednio 3 noce. A teraz jakieĹ› tam power-srower o przedĹ‚uĹĽonym dziaĹ‚aniu (cena trzykrotnie wyĹĽsza od tej za standardowÄ… bateriÄ™) wystarcza na trzy  godziny.

z paszportem pod poduszkÄ…,

  a po cholere ci paszport? na zgnily zachod chcialbys wyjechac ? ;o))

Dla każdego chętnego emigranta.

z bezpłatnym stomatologiem i lekarzami..

  a KTO by za to placil ?

Chodzi o bezpłatnych bezpośrednio.

Bez bezdomnych nędzarzy grzebiących w śmietnikach za pożywieniem,

  wszyscy zyliby jak nedzarze. pomarancze ogladalbys w czasie swiat.

W Jugosławii leżały przez cały rok. Więc nie widzę powodów dlaczego w Polsce miałyby nie leżeć.

bez obcych wojsko na swoim terytorium..

  no tak, ruscy to nie obcy...

A cóż by miały u nas robić ruskie wojska?

Itditp.

  wspolnymi zonami ;o)))))))))))))))

  jedz na kube i tam podziwaj swoj komunizm ;o)))

A kto da mi wizÄ™?

Data: 2010-03-22 22:43:45
Autor: awe
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±da.

Użytkownik "heRsk" <wc15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k8gfq59q1pfhni1fcifcut7mgtm7k68pja4ax.com...
[...]

-- -- -- --
No tak Donek to piorkiem po dupie Angeli M.
awe

Data: 2010-03-22 17:21:08
Autor: mkarwan
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i żąda.

Syty głodnego nie zrozumie, więc życzę ci abyś kiedyś znalazł się w podobnej sytuacji co ci ludzie których nazywasz nieudacznikami.

Data: 2010-03-22 17:26:12
Autor: Grzegorz Z.
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±da.
Dnia Mon, 22 Mar 2010 17:21:08 +0100, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6ndlsqhdlhq$.1psslnmjtqx4m$.dlg40tude.net...

Syty głodnego nie zrozumie, więc życzę ci aby¶ kiedy¶ znalazł się w podobnej sytuacji co ci ludzie których nazywasz nieudacznikami.

Sami inwalidzi pewnie, co to im w ZUSie powiedzieli że jak nie maj± nogi i
ręki to mog± zarabiać ¶piewaniem.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-22 19:33:57
Autor: mkarwan
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±d a.

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1k8yvi8ywt4hb$.7acb5jjve96u.dlg40tude.net...

Mam ci życzyć aby¶ został inwalid±?

Data: 2010-03-22 19:40:50
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 22 Mar 2010 19:33:57 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Sk±d wierzysz że już nim nie jestem?

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-22 20:03:55
Autor: mkarwan
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±d a.
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:smavmuhe86ze.1ighx8igjxeii.dlg40tude.net...

a jeste¶?

Data: 2010-03-22 20:17:00
Autor: he®sk
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±da.

 umyslowym na pewno jest ...

--

 HeSk

Data: 2010-03-22 21:00:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 22 Mar 2010 20:03:55 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

A uwierzyłby¶ jakbym powiedział że jestem?

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-22 18:26:10
Autor: cyc
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±da.

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ho8638$pp3$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Owi glodni zostali nimi na wlasne zyczenie !!.
Glupote , brak wyorazni i mozliwosci przewidywania nie mozna nagradzac .
O swojej dzisiejszej sytuacji powinni byli myslec cale lata wczesniej , wtedy , kiedy wrzeszczeli z palcami zlozonymi w znaku victorii , | precz z komuna " , kiedy o komunie mysleli juz tylko politycy chcacy dorwac sie wladzy !!.
Odpowiedzialnosc , glownie za siebe i za swoja rodzine , to jedna z podstawowych cech czlowieka myslacego a o tym , ze pozczki trzeba splacic wie nawet niedorozwiniete dziecko !.

cyc

Data: 2010-03-22 18:43:52
Autor: Piotr
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±d a.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ho897j$mam$1news.onet.pl...

[...]

Tylko czę¶ć ludzi potrafi tworzyć, większo¶ć tylko odtwarza i nie ma co obwiniać ludzi, za to, że s±, jacy s±.
Jakby na to nie patrzeć, to kilku "twórców" się na stoczniach upasło, a aparat państwa nie umiał zadbać o czysto¶ć tamtych transakcji.
Tych, którzy próbowali po chamsku uwalono.
Miro, Zbychu, Grze¶ i Rychu maj± się dzi¶ dobrze, taki Rychu to nawet potrafi palcem grozić komisjom sejmowym, a ludziska proste stoj±, jak te ciule, pod płotem. Z czego bezrozumni klakierzy się nie wiedzieć czemu ciesz±. Ot, zwykly Tuskoland.
Dzi¶ te robole, jutro nieco bardziej cwani, naprawdę nie ma się o co bać, każdy zostanie ostrzyżony.
Piotr

Data: 2010-03-23 09:32:14
Autor: cyc
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±da.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ho8a8j$p3s$1news.onet.pl...

[...]

Nie kto inny jak wlasie owi " stojacy pod plotem ciule " wprowadzili na szczyty tych , ktorzy ich dzisiaj okradaja .
Nadzieja na to , ze wszyscy beda kapitalistami i rockefelerami okazala sie nie tyle zludna , ile idiotyczna a wierzyla w to znaczna czesc spoleczenstwa , glownie ci " ciule " .
Nie kazden moze byc madrym , to fakt ale kazden powinien zdawac sobie sprawe ze swoich intelektualnych mozliwosci a conajmniej z tego , ze jest i w jakim stopniu ktos nim manipuluje .
Nie kto inny dzisiaj prostestuje przeciwko bezrobociu , wyrzucaniu  z pracy i glodowym pensjom  jak wlasnie ci , ktorzy jeszcze nie tak dawno palili opony demonstrujac przeciwko tym , ktorzy z urzedu sprzeciwiali sie prywatyzacji i rozkradaniu narodowego majtku . Liczyli demonstranci  na to, ze stana sie wspolwlascicielami stoczni , fabryki , czy innego zakladu . Rzeczywistosc okazala sie okrutna ale wlasnie tylko ten " ciul " o ktorym piszesz  nie mogl zdac sobie sprawe z tego , ze tak bedzie .
Czy ja mam im dzisiaj wspolczuc ? . .....moze nie tak powinno brzmiec pytanie , bowiem wspolczuc nalezy kazdemu , nawet glupcowi ale , czy mam w jakikolwiek sposob ich dotowac i dokladac do ich wiecznie upadajacego z powodu ich glupoty interesu , ktory oni sami z wlasnej woli a wrecz , wskutek wymuszenia tego na panstwie , zlikwidowali  ? .
To tak jak ze szpitalami , ktore co raz oddluzane wpadaja ponownie  w coraz wieksze dlugi bo zarzadzajacy nimi otrzymywane srodki przeznaczone na leczenie wydaja na horendalne juz place lekarzy .
To obledne kolo ! wlasnie obledne a nie bledne .
Moje wspolczucie dla glupoty moze wzniesc sie na szczyty i moze godzic sie na minimalne zasilki dla glupich  ale nie na to aby lozyc na ich dobre , czesto lepsze niz tych madrych utrzymanie lub ponowne tworzeine dla nich miejsc pracy za potezne pieniadze , ktore byc moze za pare lat znowu glupota sprzeniewierza . Niech robia to na wlasy a nie na moj koszt !.
Problem jest oczywiscie znacznie szerszy niz zakres o ktorym wyzej mowa ale ani czas , ani miejsce na pisanie na ten temat rozpraw .

cyc

Data: 2010-03-23 15:40:14
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-22 18:26, cyc pisze:

[...]

No niestety, biedni ogłupieni przez propagandę ludzie nadal jeszcze s±dz± że ustrój kapitalistyczny to jest co¶ dla nich.

Data: 2010-03-22 19:29:00
Autor: miro
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±da.

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci

Czterystu nieudaczników przyszlo..itd...,

Szkoda że tam nie pojechałe¶, byłoby 401.
Miro

Data: 2010-03-22 17:36:54
Autor: Piotr
[...]

Hm, to ty jesteś zgrzesiu taki udany? Przekazałeś już dalej swoje "udane" geny?
Piotr

Data: 2010-03-22 18:40:39
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 22 Mar 2010 17:36:54 +0100, Piotr napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6ndlsqhdlhq$.1psslnmjtqx4m$.dlg40tude.net...

W południe przed bram± zebrało się około 400 osób. Większo¶ć to byli
stoczniowcy, którzy po upadku zakładu nie zaleĽli jeszcze pracy. Pan
Jarosław przyszedł na wiec z żon± i te¶ciow±.

Hm, to ty jeste¶ zgrzesiu taki udany? Przekazałe¶ już dalej swoje "udane" geny?

Od przekazywania udanych genów to s± ci udani co ich stać na inwitro bez
refundacji. Nie ogl±dałe¶ "debaty" ? --
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-22 18:45:45
Autor: Piotr
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±d a.

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1u4dfq34vcfhy.n9a4vm4jj861.dlg40tude.net...

[...]

Nie ogl±dam głupot.
To dobrze, że nie przekazałe¶. Zerszt± to chyba nie jest możliwe.
Piotr

Data: 2010-03-22 18:48:36
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 22 Mar 2010 18:45:45 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

Przymusu nie ma. Jakby¶ jeszcze nie wiedział - ludzie się zabezpieczaj±.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-22 20:17:00
Autor: he®sk
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±da.
On Mon, 22 Mar 2010 16:54:21 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

W południe przed bram± zebrało się około 400 osób. Większo¶ć to byli
stoczniowcy, którzy po upadku zakładu nie zaleĽli jeszcze pracy.

 jestes zwyklym komuszym gnojem i tyle.

--

 HeSk

Data: 2010-03-22 20:23:29
Autor: u2
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

W południe przed bramą zebrało się około 400 osób. Większość to byli
stoczniowcy, którzy po upadku zakładu nie zaleźli jeszcze pracy.

 jestes zwyklym komuszym gnojem i tyle.

A ty pseudoprawicowÄ… mendÄ… :]

Data: 2010-03-23 19:17:57
Autor: he®sk
On Mon, 22 Mar 2010 20:23:29 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-03-22 20:17, he®sk pisze:
>  jestes zwyklym komuszym gnojem i tyle.
A ty pseudoprawicowÄ… mendÄ… :]

 oooo,to ty tez komuch? doborowe towarzystwo ;o))))

--

 HeSk

Data: 2010-03-22 20:36:23
Autor: Andrzej Adam Filip
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:
[...]

Bezrobocie w GrudziÄ…dzu to 23% a w skali Polski w lutym to 12%.
Ależ w tej Polsce się namnożyło "nieudaczników" tak PO prostu :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kto jest cierpliwy dla głupca, jest mu podobny.

Data: 2010-03-22 22:42:50
Autor: awe
(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±da.
Pocalujcuie w dupe misia.
awe

(1) Czterystu nieudaczników przyszło i ż±da.