1) Era TT Hot a Megadoładowanie. 2) Jak sprawdzić dane na karcie rejestracyjnej?

Data: 2009-11-20 23:32:02
Autor: Grzexs
1) Era TT Hot a Megadoładowanie. 2) Jak sprawdzić dane na karcie rejestracyjnej?
Czy komu¶ zadziałało "Megadoładowanie" w taryfie Era TT Hot? Z regulaminu można wnioskować, że powinno.

A przy okazji inne pytanie - jak sprawdzić w Erze, jakie dane podało się na karcie rejestracyjnej Tak-taka? Da się telefonicznie *9602?
--
Grzexs

Data: 2009-11-22 23:54:32
Autor: Dzik Morski
1) Era TT Hot a Megadoładowanie. 2) Jak sprawdzić dane na karcie rejestracyjnej?
Mi zadziałało, miałem 100 minut do Ery i na stacjonarne

1) Era TT Hot a Megadoładowanie. 2) Jak sprawdzić dane na karcie rejestracyjnej?