1) Jak nazywają się procesory dwurd zeniowe dla PC firmy Intel / AMD?

Data: 2009-06-17 10:02:18
Autor: PesTYcyD
1) Jak nazywają się procesory dwurd zeniowe dla PC firmy Intel / AMD?
Te pytania to taki żart czy na poważnie? I co mają wspólnego z informatyką?

Data: 2009-06-17 10:53:14
Autor: kamil

"PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> wrote in message news:h1a7ub$5nb$1news.onet.pl...

Te pytania to taki żart czy na poważnie? I co mają wspólnego z informatyką?

Tyle samo, co zajecia na wiekszosci lekcji, gdzie ZTCW do dzis w niektorych szkolach kuje sie klawiszologie norton commandera..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-17 12:47:16
Autor: Vituniu
[...]

Szczesciarze... ja musialem z pamieci recytowac TAG'a :)

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2009-06-17 13:02:16
Autor: PesTYcyD
Vituniu pisze:
Szczesciarze... ja musialem z pamieci recytowac TAG'a :)

Dziwne szkoły mieliście. Ja pamiętam, że na uczelni miałem excela w stopniu dosyć zaawansowanym i kilka innych popularnych programów, informatyka oczywiście dla nie informatyków. A program był dosyć sensowny, żadnych głupot w tym stylu.

Data: 2009-06-17 15:17:07
Autor: nobi12345
Dnia Wed, 17 Jun 2009 13:02:16 +0200, PesTYcyD napisał(a):

Vituniu pisze:
[...]

Ja pamiętam arkusz kalkulacyjny QuattroPro (chyba tak to sie pisało), a na
studiach rysowanie kotka na płocie w pascalu ...

Ech, to były czasy ;)

nobi12345

Data: 2009-06-17 16:21:36
Autor: Vituniu
1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla P C firmy Intel / AMD?
Szczesciarze... ja musialem z pamieci recytowac TAG'a :)

Dziwne szkoły mieliście. Ja pamiętam, że na uczelni (...)

Uczelnia? Ja pisze o szkolach podstawowych/srednich
i czasach gdy posiadacz 65XE rzadzil podworkiem... ;)

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2009-06-17 23:28:45
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h1auo7$bno$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale nie musisz kryc nazwy :)

ATARI rulez !!!

Pozdrawiam
Michal

1) Jak nazywają się procesory dwurd zeniowe dla PC firmy Intel / AMD?