1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC fi rmy Intel / AMD?

Data: 2009-06-16 16:59:42
Autor: Asia
1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC fi rmy Intel / AMD?
Cześć,

Mam za parę dni egzamin z informatyki... i parę pytań.
Dla Was zapewne dość prostych, dla humanistki już niekoniecznie.
Zwłaszcza pytanie 5 brzmi "groźnie"

1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC firmy Intel / AMD?
2) Jak nazywa się najnowszy / najtańszy procesor dla PC firmy Intel / AMD?
3) Jakie parametry określają szybkość działania pamięci operacyjnej?
4) Wymień popularne standardy łączy kart rozszerzeń z płytą główną?
5) Jak nazywają się i co oznaczają elementy adresowalne dysków magnetycznych?
6) Wymień systemy plików dysków magnetycznych i optycznych obsługiwane przez Windows XP.
7) Do jakiego typu pliku odnosi się określenie uruchom / otwórz plik?

Niech pomoże ktoś jak może :-)
Asia

Data: 2009-06-16 17:07:42
Autor: Tomasz Chmielewski
Asia wrote:
[...]

Lol.
Pytania z "wkuwania na pamiec", a nie z informatyki.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-06-16 17:50:12
Autor: Maciek
Asia wrote:

1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC firmy Intel / AMD?
Nazywają się: procesor dwurdzeniowy.
2) Jak nazywa się najnowszy / najtańszy procesor dla PC firmy Intel / AMD?
A to już jest bardzo trudne pytanie i dotyczy nie nazwy, ale konkretnego
symbolu procesora, odpowiedź będzie - całkiem możliwe - zależna np. od
sklepu...
3) Jakie parametry określają szybkość działania pamięci operacyjnej?
No to chyba będzie ten tego.. no wiesz ile tych bitów/bajtów na sekundę
potrafi toto przerobić (jasne że z przedrostkami typu mega, giga).
4) Wymień popularne standardy łączy kart rozszerzeń z płytą główną?
Te zabytkowe też? Bo na dzień dzisiejszy to tylko na pci express są te nowe
karty graficzne na których da się w simsy 3 pograć, no i pci dla kart
sieciowych, a reszta to nie jest potrzebna ;)
5) Jak nazywają się i co oznaczają elementy adresowalne dysków
magnetycznych?
O kurde, chodzi o te sectors i headers? czy moze clusters? ;)
6) Wymień systemy plików dysków magnetycznych i optycznych obsługiwane przez Windows XP.
Hm.. a ma to dobrze "obsługiwać"? Bo jak dobrze to nie ma. A tak w ogóle to
FAT12, FAT16, FAT32, NTFS i jakoweś jeszcze UDF i iso-costam dla
optycznych.
7) Do jakiego typu pliku odnosi się określenie uruchom / otwórz plik?
No uruchamiasz taki plik co się daje uruchomić, a jak się nie daje - to go
otwierasz - np worda uruchamiasz a plik z pytaniami otwierasz.
Niech pomoże ktoś jak może :-)
A ty zdradź, jaki idiota te pytania wymyślił - z podaniem adresu szkoły i
nazwiska nauczyciela.

--
Maciek

Data: 2009-06-16 17:55:24
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Tue, 16 Jun 2009 16:59:42 +0200, Asia napisał(a):

Cześć,

Mam za parę dni egzamin z informatyki... i parę pytań.
Dla Was zapewne dość prostych, dla humanistki już niekoniecznie.
Zwłaszcza pytanie 5 brzmi "groźnie"

Właściwie co robiłaś przez cały rok, zamiast się uczyć?

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX

Data: 2009-06-16 18:46:16
Autor: Jacek
Dnia Tue, 16 Jun 2009 17:55:24 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

[...]

Wez odnies te pytania do budowy samochodu i wczuj sie w osobe, ktora ma
zdawac egzamin na prawko...

Data: 2009-06-17 00:03:52
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Tue, 16 Jun 2009 18:46:16 +0200, Jacek napisał(a):

[...]

Niby tak, ale mimo wszystko jednak pytania chyba mają cokolwiek wspólnego z
tematami na lekcjach? Czy jest aż tak źle i sobie "nauczyciel" bierze je z
miejsca gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę?

Data: 2009-06-17 02:53:19
Autor: Jacek
1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC firmy Intel / AMD?
No i pewnie mowil o tym na lekcjach, czy tez kazal przeczytac.
Ja nie w tym sensie, lecze w zasadnosci materialu.
Tutaj http://kosz.moj.pl/kurs%20kasjerki.txt znajdziesz przykladowe pytania
z kursu dla kasjerek w supermarkiecie...
Ciekawy jestem, jak sie do tego odniesiesz:)

Data: 2009-06-17 09:47:12
Autor: Jan Strybyszewski
Jacek pisze:
[...]

To tez idiota wymyslal i to raczej jakis Accessowy

Data: 2009-06-17 19:27:20
Autor: Animka
Jacek pisze:
No i pewnie mowil o tym na lekcjach, czy tez kazal przeczytac.
Ja nie w tym sensie, lecze w zasadnosci materialu.
Tutaj znajdziesz przykladowe pytania
z kursu dla kasjerek w supermarkiecie...
Ciekawy jestem, jak sie do tego odniesiesz:)

Mnie to się otwiera w WMP i oczywiście nie działa. Dlaczego to się otwiera w WMP, co?

--
animka

Data: 2009-06-17 23:29:45
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h1bb1n$54v$1node2.news.atman.pl...

Mnie to się otwiera w WMP i oczywiście nie działa. Dlaczego to się otwiera w WMP, co?

O to powinnas zapytac na grupie windowsowej, nieprawdaz??

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-06-18 01:29:38
Autor: Animka
Michal AKA Miki pisze:
[...]

Tam nie będą wiedzieli. Chyba, że Ty teraz odpiszesz mi w tym temacie na tamtą grupę, ok?

--
animka

Data: 2009-06-17 23:51:47
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości news:19nt1l7qrs9cw$.117mfd7aky3s4.dlg40tude.net...
[...]

Ja bym powiedzial, ze nie nadaje sie na kasjerke :)

a tak powaznie - pytania sa rowniez niezrozumiale/niejasne dla informatykow...
Z tego co przeczytalem, moge powiedziec, ze w pelni poprawne sa 2-3 pytania - pozostale sa albo nieprecyzyjne, albo maja bledy merytoryczne/skladniowe/literowe

Jesli na poczatku dodamy, ze chodzi o accessa, to liczba wzrosnie do kilkunastu :) Bo do innych baz danych niekoniecznie to pasuje...

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-06-16 19:01:38
Autor: Q
1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla P C firmy Intel / AMD?
2) Jak nazywa się najnowszy / najtańszy procesor dla PC firmy Intel / AMD?

boskie :)

Niech pomoże ktoś jak może :-)

napisz jaka to szkola / uczelnia / wydzial :)

Data: 2009-06-17 02:54:46
Autor: Jacek
Dnia Tue, 16 Jun 2009 19:01:38 +0200, Q napisał(a):

2) Jak nazywa się najnowszy / najtańszy procesor dla PC firmy Intel / AMD?

boskie :)

Niech pomoże ktoś jak może :-)

napisz jaka to szkola / uczelnia / wydzial :)

Mi to pachnie jakims studium policealnym.

Data: 2009-06-16 22:14:12
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-06-16 16:59, Użytkownik Asia napisał:
[...]

To wymienione firmy kupują procesory jedno i dwu rdzeniowe ?
Co to za uczelnia ?

Pozdrawiam

Data: 2009-06-17 02:55:13
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "Asia" <as@as.as> napisał w wiadomości news:h18bvs$fr3$3inews.gazeta.pl...
Cześć,

Mam za parę dni egzamin z informatyki... i parę pytań.
Dla Was zapewne dość prostych, dla humanistki już niekoniecznie.
Zwłaszcza pytanie 5 brzmi "groźnie"

Pomijajac sens zadawania takich pytan - proponuje skorzystac z wikipedii...

1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC firmy Intel / AMD?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mikroprocesory_firmy_Intel
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_procesor%C3%B3w_AMD

2) Jak nazywa się najnowszy / najtańszy procesor dla PC firmy Intel / AMD?
j.w
pojecie najtanszy jest pojeciem wzglednym.... ale zakladajac, ze nie bierzemy pod uwage wartosci muzealnej - to najtansze beda te najwczesniej produkowane :D

3) Jakie parametry określają szybkość działania pamięci operacyjnej?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pami%C4%99%C4%87_operacyjna
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pami%C4%99%C4%87_komputerowa#Parametry_pami.C4.99ci_i_no.C5.9Bnik.C3.B3w_pami.C4.99ci_komputerowych

4) Wymień popularne standardy łączy kart rozszerzeń z płytą główną?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Interfejs_(urz%C4%85dzenie) - na dole jest lista interfejsow sprzetowych.
W dodatku plyty glowne laptopow maja nieco inne interfejsy, niz komputerow stacjonarnych..

5) Jak nazywają się i co oznaczają elementy adresowalne dysków magnetycznych?
troche tu wymiekam... przypuszczam, ze chodzi tu o glowice, cylindry i sektory...
Tylko, ze to jest tylko jedna z technologii....
Tak czy siak:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dysk_magnetyczny
sekcja "sposoby adresowania danych na dysku"

6) Wymień systemy plików dysków magnetycznych i optycznych obsługiwane przez Windows XP.
http://pl.wikipedia.org/wiki/System_plik%C3%B3w

7) Do jakiego typu pliku odnosi się określenie uruchom / otwórz plik?
do wykonywalnego?? :) bosh, tutaj nie mam pojecia, co autor mial na mysli... tak czy siak - jesli to sa pytania do humanistow, to najwyrazniej chce was jeszcze przy sobie potrzymac i pomeczyc...

Oki... niech bedzie...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik

Niech pomoże ktoś jak może :-)
Asia

Pomoglem?

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-06-17 09:49:29
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

Zapewne chodzilo o nazwe Celeron i Sempron a nie typy z cyferkami.
podobnie jesli idzie o najnowsze czyli i7 (moze tez byc Core 2) i Phenom

Data: 2009-06-17 09:52:53
Autor: Jan Strybyszewski
Asia pisze:
[...]

Core 2 Duo, Athlon X2 Phenom X2,  ?

2) Jak nazywa się najnowszy / najtańszy procesor dla PC firmy Intel / AMD?

i7/Phenom Celeron/Sempron

3) Jakie parametry określają szybkość działania pamięci operacyjnej?

Czestotliwosc taktowania
(to bzdura ale znajac tych matolow pewnie o to chodzi)

4) Wymień popularne standardy łączy kart rozszerzeń z płytą główną?

PCI PCIE oraz na szostke .... ISA EISA VLB AGP

Data: 2009-06-20 01:01:36
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 17 Jun 2009, Jan Strybyszewski wrote:

Asia pisze:
2) Jak nazywa się najnowszy / najtańszy procesor dla PC firmy Intel / AMD?

i7/Phenom Celeron/Sempron

  Ale najtańsze powinny być chyba 8080 - bo 4004 będzie już chyba na
tyle rzadki, że drogi, no nie? ;)

4) Wymień popularne standardy łączy kart rozszerzeń z płytą główną?

PCI PCIE oraz na szostke .... ISA EISA VLB AGP

  Jak "na szóstkę" to jeszcze PCI-X
  W aktualnie produkowanych płytach występuje częściej od wszystkich
wymienionych "na szóstkę" ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-06-17 10:02:18
Autor: PesTYcyD
1) Jak nazywają się procesory dwurd zeniowe dla PC firmy Intel / AMD?
Te pytania to taki żart czy na poważnie? I co mają wspólnego z informatyką?

Data: 2009-06-17 10:53:14
Autor: kamil

"PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> wrote in message news:h1a7ub$5nb$1news.onet.pl...

Te pytania to taki żart czy na poważnie? I co mają wspólnego z informatyką?

Tyle samo, co zajecia na wiekszosci lekcji, gdzie ZTCW do dzis w niektorych szkolach kuje sie klawiszologie norton commandera..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-17 12:47:16
Autor: Vituniu
[...]

Szczesciarze... ja musialem z pamieci recytowac TAG'a :)

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2009-06-17 13:02:16
Autor: PesTYcyD
Vituniu pisze:
Szczesciarze... ja musialem z pamieci recytowac TAG'a :)

Dziwne szkoły mieliście. Ja pamiętam, że na uczelni miałem excela w stopniu dosyć zaawansowanym i kilka innych popularnych programów, informatyka oczywiście dla nie informatyków. A program był dosyć sensowny, żadnych głupot w tym stylu.

Data: 2009-06-17 15:17:07
Autor: nobi12345
Dnia Wed, 17 Jun 2009 13:02:16 +0200, PesTYcyD napisał(a):

Vituniu pisze:
[...]

Ja pamiętam arkusz kalkulacyjny QuattroPro (chyba tak to sie pisało), a na
studiach rysowanie kotka na płocie w pascalu ...

Ech, to były czasy ;)

nobi12345

Data: 2009-06-17 16:21:36
Autor: Vituniu
1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla P C firmy Intel / AMD?
Szczesciarze... ja musialem z pamieci recytowac TAG'a :)

Dziwne szkoły mieliście. Ja pamiętam, że na uczelni (...)

Uczelnia? Ja pisze o szkolach podstawowych/srednich
i czasach gdy posiadacz 65XE rzadzil podworkiem... ;)

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2009-06-17 23:28:45
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h1auo7$bno$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale nie musisz kryc nazwy :)

ATARI rulez !!!

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-06-22 12:39:48
Autor: Asia
1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla P C firmy Intel / AMD?
Dziękuję wszystkim za pomoc :).

Te prześmiewcze i te merytoryczne.

Jeśli chodzi o wykładowcę to poniżej są dane:

Dr inż. Anna HARASIEWICZ-MORDASEWICZ

Wydział Ekonomii i Zarządzania

http://www.lazarski.pl/wykladowca_opis.php?id=49

Dziękuję,
Asia.

Data: 2009-06-23 09:06:26
Autor: PesTYcyD
Asia pisze:
Dziękuję wszystkim za pomoc :).

Te prześmiewcze i te merytoryczne.

Jeśli chodzi o wykładowcę to poniżej są dane:

Zmień szkołę, chyba że lubisz jak wyciągają ci z kieszeni kasę i nic w zamian nie dają. Szkoła to taki sam biznes jak sklep warzywny. Liczy się zrobienie kasy i obrobienie jak największej ilości klientów. A obcinają koszty zatrudniając niekompetentnych i nie przygotowanych do nauczania ludzi.

Data: 2009-06-25 02:21:46
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:h1putd$upf$1news.onet.pl...

[...]

Cicho, ona ucieka przed wojskiem :D

Pozdrawiam
Michal

1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC fi rmy Intel / AMD?