1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC firmy Intel / AMD?

Data: 2009-06-16 17:55:24
Autor: Andrzej Libiszewski
1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC firmy Intel / AMD?
Dnia Tue, 16 Jun 2009 16:59:42 +0200, Asia napisał(a):

Cześć,

Mam za parę dni egzamin z informatyki... i parę pytań.
Dla Was zapewne dość prostych, dla humanistki już niekoniecznie.
Zwłaszcza pytanie 5 brzmi "groźnie"

Właściwie co robiłaś przez cały rok, zamiast się uczyć?

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX

Data: 2009-06-16 18:46:16
Autor: Jacek
Dnia Tue, 16 Jun 2009 17:55:24 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

[...]

Wez odnies te pytania do budowy samochodu i wczuj sie w osobe, ktora ma
zdawac egzamin na prawko...

Data: 2009-06-17 00:03:52
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Tue, 16 Jun 2009 18:46:16 +0200, Jacek napisał(a):

[...]

Niby tak, ale mimo wszystko jednak pytania chyba mają cokolwiek wspólnego z
tematami na lekcjach? Czy jest aż tak źle i sobie "nauczyciel" bierze je z
miejsca gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę?

Data: 2009-06-17 02:53:19
Autor: Jacek
1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC firmy Intel / AMD?
No i pewnie mowil o tym na lekcjach, czy tez kazal przeczytac.
Ja nie w tym sensie, lecze w zasadnosci materialu.
Tutaj http://kosz.moj.pl/kurs%20kasjerki.txt znajdziesz przykladowe pytania
z kursu dla kasjerek w supermarkiecie...
Ciekawy jestem, jak sie do tego odniesiesz:)

Data: 2009-06-17 09:47:12
Autor: Jan Strybyszewski
Jacek pisze:
[...]

To tez idiota wymyslal i to raczej jakis Accessowy

Data: 2009-06-17 19:27:20
Autor: Animka
Jacek pisze:
No i pewnie mowil o tym na lekcjach, czy tez kazal przeczytac.
Ja nie w tym sensie, lecze w zasadnosci materialu.
Tutaj znajdziesz przykladowe pytania
z kursu dla kasjerek w supermarkiecie...
Ciekawy jestem, jak sie do tego odniesiesz:)

Mnie to się otwiera w WMP i oczywiście nie działa. Dlaczego to się otwiera w WMP, co?

--
animka

Data: 2009-06-17 23:29:45
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h1bb1n$54v$1node2.news.atman.pl...

Mnie to się otwiera w WMP i oczywiście nie działa. Dlaczego to się otwiera w WMP, co?

O to powinnas zapytac na grupie windowsowej, nieprawdaz??

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-06-18 01:29:38
Autor: Animka
Michal AKA Miki pisze:
[...]

Tam nie będą wiedzieli. Chyba, że Ty teraz odpiszesz mi w tym temacie na tamtą grupę, ok?

--
animka

Data: 2009-06-17 23:51:47
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości news:19nt1l7qrs9cw$.117mfd7aky3s4.dlg40tude.net...
[...]

Ja bym powiedzial, ze nie nadaje sie na kasjerke :)

a tak powaznie - pytania sa rowniez niezrozumiale/niejasne dla informatykow...
Z tego co przeczytalem, moge powiedziec, ze w pelni poprawne sa 2-3 pytania - pozostale sa albo nieprecyzyjne, albo maja bledy merytoryczne/skladniowe/literowe

Jesli na poczatku dodamy, ze chodzi o accessa, to liczba wzrosnie do kilkunastu :) Bo do innych baz danych niekoniecznie to pasuje...

Pozdrawiam
Michal

1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC firmy Intel / AMD?