1 Samochodowy Puchar Niepodległości

Data: 2009-11-10 22:58:11
Autor: Tomasz Pyra
1 Samochodowy Puchar Niepodległości
Zapraszamy załogi i kibiców.
W zawodach z zupełnym spokojem można wystartować, każdym, również seryjnym samochodem.

Sopockie Stowarzyszenie Sportowe, efektem pracy nowo powstałej sekcji kjs-owej, uprzejmie informuje o organizacji 1 Rajdu Niepodległości. Wszystkich kierowców-amatorów oraz miłośników sportu samochodowego serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w imprezie organizowanej w najbliższą środę. Dzięki uprzejmości Centum Handlowego Wzgórze, Parku Handlowego Matarnia oraz Terminalu Towarowego w Gdyni mamy możliwość ścigania się, poprawiania swoich umiejętności za kierownicą na parkingach największych trójmiejskich centr handlowych. Zapisy 11 listopada (środa) od godz 9.00 pod operą leśną w Sopocie. Na trasie przewidziano 5 bardzo atrakcyjnych prób sportowych. Mam nadzieje, że wszyscy zainteresowani zdążą z przygotowaniem sprzętu oraz kondycji psycho-fizycznej gdyż próby zapowiadają się bardzo atrakcyjnie. Załogę stanowi kierowca i pilot (pow 16lat). Samochód musi być sprawny technicznie oraz posiadać ważne OC i przegląd. Więcej informacji pod nr tel 506347800 i www.akorski.pl

Data: 2009-11-11 12:26:44
Autor: Keyser Soze
Tomasz Pyra pisze:
Zapisy 11 listopada (środa) od godz 9.00 pod operą leśną w Sopocie.

No szkoda, że dowiedziałem się 11-ego o 10 rano z news'ów...
Na przyszłość proszę spróbować umieścić to jakiś tydzień wcześniej,
bo między 22:58, a 9:00 było tylko 10h i 2 minuty na przygotowania :)

p!
Keyser

Data: 2009-11-11 12:33:00
Autor: MarcinJM
Keyser Soze pisze:
Tomasz Pyra pisze:
[...]

To jest niestety bolaczka takich imprez: brak o nich szerszej informacji i w tym roku o wielu imprezach dowiedzialem sie tak jak ty: chwile przed. :(
Szkoda

MarcinJM

Data: 2009-11-11 12:38:18
Autor: Keyser Soze
MarcinJM pisze:

i w tym roku o wielu imprezach dowiedzialem sie tak jak ty: chwile przed. :(

Ja chyba nawet po w tym wypadku :)

Wystarczy umieścić to pewnie na 3 forach i dwóch grupach na krzyż,
ale tydzień wcześniej, żeby zainteresowani zdążyli się o tym dowiedzieć.

p!
Keyser

Data: 2009-11-11 21:59:13
Autor: Tomasz Pyra
Keyser Soze pisze:
Tomasz Pyra pisze:
[...]

Na przyszłość postaram się zrobić to szybciej.

1 Samochodowy Puchar Niepodległości