(1) Wielki szaber w gettach

Data: 2016-08-16 09:27:22
Autor: Ciemny Lud
(1) Wielki szaber w gettach

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.de> napisał w wiadomości news:h9kiuoop3pws.llmwv2p4auh9$.dlg40tude.net...

Wielki szaber w gettach, czyli rabunek Żydów przez Żydów

Spierdalaj PiS-owski kundlu i podszywaczu.

CL

Data: 2016-08-16 07:21:59
Autor: Stachu Chebel
(1) Wielki szaber w gettach
W dniu wtorek, 16 sierpnia 2016 09:32:15 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
> [...]
>

> Wielki szaber w gettach, czyli rabunek Żydów przez Żydów

Spierdalaj PiS-owski kundlu i podszywaczu.

Aż tak zabolało? Miało zaboleć!

Data: 2016-08-16 10:03:22
Autor: A. Filip
(1) Wielki szaber w gettach
"Ciemny Lud" <ciemny.lut@to.kupi> pisze:
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.de> napisał w wiadomości

Wielki szaber w gettach, czyli rabunek Żydów przez Żydów

Spierdalaj PiS-owski kundlu i podszywaczu.

CL

Ciebie prawda nie wyzwoli?

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-08-16 04:13:53
Autor: bronek.tallar
(1) Wielki szaber w gettach
użytkownik A. Filip napisał:

Ciebie prawda nie wyzwoli?

Paytad/Ciemny Lud jest tu chyba jedynym co robi za talarki.
10 wklejek na minutę dzień w dzień. Jego talarki przekonują
a nie prawda:)

Data: 2016-08-16 13:40:11
Autor: A. Filip
(1) Wielki szaber w gettach
bronek.tallar@gmail.com pisze:
użytkownik A. Filip napisał:

Ciebie prawda nie wyzwoli?

Paytad/Ciemny Lud jest tu chyba jedynym co robi za talarki.
10 wklejek na minutę dzień w dzień. Jego talarki przekonują
a nie prawda:)

A nie możesz powiedzieć "prawda zapłaty"? :-)