1 Wyjscie audio/microphone vs 2 wyjscia lub usb - do skype do lepsze?

Data: 2012-01-05 11:45:08
Autor: Halinke
1 Wyjscie audio/microphone vs 2 wyjscia lub usb - do skype do lepsze?
Mam netbooka a w nim tylko jedno gnizdko micro a na nim ikonka sluchawki i mikrofonu.
Chce korzystac z tego netbooka do rozmow na skype i voip.
Jakie sluchawki kupic aby byla dobra jakosc rozmowy?
Czy wspolczesne sluchawki maja jeden maly chinch przez ktory idzie dzwiek z mikrofonu i do sluchawek i jakosc jest ok?
A moze lepiej kupic sluchawki po usb albo bluetooth (ale podobno szkodza fale)?
Prosze o rade.

ps. W laptopie mialem kiedys dwa gnizadka - jedno dla micro, drugie dla sluchawek. Sluchawki mialy dwa chinche i wszystko milo smigalo.

Data: 2012-01-05 13:10:40
Autor: M1SLQ
1 Wyjscie audio/microphone vs 2 wyjscia lub usb - do skype do lepsze?
Czy wspolczesne sluchawki maja jeden maly chinch przez ktory idzie dzwiek z mikrofonu i do sluchawek i jakosc jest ok?

Nie, tym gniazdkiem idzie sygnał słuchawkowy LUB mikrofonowy. Rozwiązać to można na wiele sposobów:

-podpiąć słuchawki a korzystać z mikrofonu wbudowanego
-podpiąć mikrofon a korzystać z wbudowanych głośników
-nie podpinać niczego i korzystać z wbudowanego mikrofonu i głośników
-kupić słuchawkę bluetooth
-kupić kartę dźwiękową na usb posiadającą wejście mikrofonowe i wyjście do słuchawek

Pozdrawiam

Data: 2012-01-06 16:41:06
Autor: Halinke
[...]

A czy podlaczenie pod usb tez da dobra jakosc dzwieku w mikrofonie i sluchawkach?
Nie chcialbym kupowac sluchawki na bluetooth bo czasem na netbooku ogladam filmy i wtedy taka sluchawka srednio sie spisuje.

Data: 2012-01-06 18:05:30
Autor: M1SLQ
1 Wyjscie audio/microphone vs 2 wyjscia lub usb - do skype do lepsze?
A czy podlaczenie pod usb tez da dobra jakosc dzwieku w mikrofonie i sluchawkach?

to już zależy od jakości tej karty dźwiękowej, która na USB podpięta będzie ;) te karty za 3 złote z allegro do Skype wystarczą. I oczywiście zależy też od ww słuchawek.

Data: 2012-01-07 09:24:57
Autor: Halinke
[...]

Chodzi mi o te sluchawki Plantronics (cena ok. 150 pln):
http://www.neo24.pl/sluchawki-plantronics-audio-476-usb-%2881962-05%29.html
Chodzi mi o sluchawki skladane bo jestem mobilny.

Rozmowy beda prowadzone na netbooku asus 1001px:
http://notebooktest.pl/recenzje/item/69-as-eee-1001px-%E2%80%93-udana-ewolucja#

Najwazniejsze jest dla mnie aby byla dobra jakosc rozmow przez skype/voip.
Czy sa jakies przejsciowki z usb na audio/micro?

Data: 2012-01-07 22:19:49
Autor: M1SLQ
[...]

Ale to są przecież słuchawki z wtyczką USB.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-09 09:34:15
Autor: Halinke
[...]

no tak ale zalezy mi na jakosci i dzieki temu sluchaki przejma dzwiek rozmowcy telefonicznego a z micro pojdzie czysty dzwiek ktory ja dam.
Czy na usb bedzie lepsza jakosc dzwieku w jedna i druga strone?

1 Wyjscie audio/microphone vs 2 wyjscia lub usb - do skype do lepsze?