Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   [press] 1% bezpiecznych drĂłg

[press] 1% bezpiecznych drĂłg

Data: 2009-10-08 15:38:10
Autor: Krzysztof Zietara
[press] 1% bezpiecznych drĂłg
On Tue, 6 Oct 2009 12:25:18 +0200, BaX wrote:
No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.

Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje. Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?

Tarhimdugurth
--
 [S1 - za sygnaturkę]

Data: 2009-10-09 09:49:56
Autor: BaX
[press] 1% bezpiecznych dróg

No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.

Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?

A dlaczego kierowca ma mieć jakieś opóźniacze na drodze w postaci pasów i świateł przed nimi?

Data: 2009-10-09 15:11:51
Autor: Marx
[press] 1% bezpiecznych dróg
BaX pisze:
No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.
Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.
Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?

A dlaczego kierowca ma mieć jakieś opóźniacze na drodze w postaci pasów i świateł przed nimi?
bo tam nie mieszka?
Marx

Data: 2009-10-09 09:48:27
Autor: Aron
1% bezpiecznych dróg
drzewa byly sadzone kiedys zeby rolnicy nie podorywali drog

teraz asfaltu nie zaoraja, wiec nalezy drzewa przydrozne wyciac i
posadzic w zamian 10 razy wiecej drzew ale daleko od drog. Niech
ekolodzy wykupia hektary od chlopow i sadza tam sobie drzew do woli

ja moge sprzedac po trzy dychy hektar jakby jakis ekolog chcial prosze
bardzo

aron

Data: 2009-10-10 12:48:06
Autor: BaX
[press] 1% bezpiecznych dróg

No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.
Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.
Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?

A dlaczego kierowca ma mieć jakieś opóźniacze na drodze w postaci pasów i świateł przed nimi?
bo tam nie mieszka?

Sugerujesz, że piesi przechodzą przez droge w miejscu gdzie mieszkają, a kierowcy jeżdzą tam gdzie nie mieszkają?

RESPECT!

Data: 2009-10-12 09:10:02
Autor: Marx
[press] 1% bezpiecznych dróg
BaX pisze:
No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.
Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.
Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?
A dlaczego kierowca ma mieć jakieś opóźniacze na drodze w postaci pasów i świateł przed nimi?
bo tam nie mieszka?

Sugerujesz, że piesi przechodzą przez droge w miejscu gdzie mieszkają, a kierowcy jeżdzą tam gdzie nie mieszkają?

RESPECT!

jezdzisz autem w kolo bloku?

jak myslisz, jaki procent pieszych i kierowcow pojawiajacych sie na przejsciu dla pieszych na drodze mieszka w poblizu?
Marx

Data: 2009-10-13 13:43:36
Autor: BaX
[press] 1% bezpiecznych dróg

No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich
pedzic.
Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.
Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?
A dlaczego kierowca ma mieć jakieś opóźniacze na drodze w postaci pasów i świateł przed nimi?
bo tam nie mieszka?

Sugerujesz, że piesi przechodzą przez droge w miejscu gdzie mieszkają, a kierowcy jeżdzą tam gdzie nie mieszkają?

RESPECT!

jezdzisz autem w kolo bloku?

nono, bloki, ludzie tylko mieszkają w blokach i jezdza po blokowiskach, współczuje


jak myslisz, jaki procent pieszych i kierowcow pojawiajacych sie na przejsciu dla pieszych na drodze mieszka w poblizu?

gdzie na blokowisku czy w centrum duzego miasta, a może w poblizu hal targowych czy kompleksów sklepów?

[press] 1% bezpiecznych drĂłg

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona