Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   [press] 1% bezpiecznych dróg

[press] 1% bezpiecznych dróg

Data: 2009-10-06 11:36:38
Autor: Piter
[press] 1% bezpiecznych dróg
http://moto.onet.pl/1578227,1,w-polsce-jest-1-bezpiecznych-drog,artykul.html?node=15 dla tych co ubielbiają spowalniać wszystkich (najlepiej do 0), fanatyków fotoradarów i świateł

Data: 2009-10-06 22:19:37
Autor: Piter
[press] 1% bezpiecznych dróg

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0910062034390.552quad...
On Tue, 6 Oct 2009, Piter wrote:

no to co tyle terenów zabudowanych robi na drodze samochodu ?

 ROTFL :D

no ja mam nadzieję że dostrzegłeś ironię pytania? ale między innymi na tym polega bezpieczeństwo drogi, na separacji jezdni od ruchu pieszego/lokalnego (autostrady i expresy)

Data: 2009-10-06 23:17:39
Autor: J.F.
[press] 1% bezpiecznych dróg
On Tue, 6 Oct 2009 11:29:14 +0100,  Waldek Godel wrote:
Dnia Tue, 6 Oct 2009 12:25:18 +0200, BaX napisał(a):
Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

Drzewa, zapomniałeś o wycięciu wszytkich zdradliwych drzew, znienacka
napadających biednych kierowców.

Ale jak wytniesz to bedzie bezpieczniej.

J.

Data: 2009-10-07 08:24:18
Autor: MarcinJM
[press] 1% bezpiecznych dróg
BaX pisze:
http://moto.onet.pl/1578227,1,w-polsce-jest-1-bezpiecznych-drog,artykul.html?node=15
dla tych co ubielbiają spowalniać wszystkich (najlepiej do 0), fanatyków
fotoradarów i świateł
No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.

Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

A jak z kladki chcesz zasilac budzet gminy? He? Wprowadzic myto?

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2009-10-07 09:05:39
Autor: J.F.
[press] 1% bezpiecznych dróg
On Wed, 07 Oct 2009 08:24:18 +0200,  MarcinJM wrote:
BaX pisze:
http://moto.onet.pl/1578227,1,w-polsce-jest-1-bezpiecznych-drog,artykul.html?node=15
dla tych co ubielbiają spowalniać wszystkich (najlepiej do 0), fanatyków
fotoradarów i świateł
No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.

Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

A jak z kladki chcesz zasilac budzet gminy? He? Wprowadzic myto?


Szczerze mowiac to kladka jest na tyle niewygodna ze beda ja miejscowi
olewac i zaczna przebiegac przez jezdnie.

Obwodnica. Autostradowa najlepiej.

J.

Data: 2009-10-07 09:44:21
Autor: BaX
[press] 1% bezpiecznych dróg

http://moto.onet.pl/1578227,1,w-polsce-jest-1-bezpiecznych-drog,artykul.html?node=15
dla tych co ubielbiają spowalniać wszystkich (najlepiej do 0), fanatyków
fotoradarów i świateł
No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.

Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

A jak z kladki chcesz zasilac budzet gminy? He? Wprowadzic myto?


Szczerze mowiac to kladka jest na tyle niewygodna ze beda ja miejscowi
olewac i zaczna przebiegac przez jezdnie.

No to jak takiego trafisz to jedyna strata to uszkodzony pojazd.

Data: 2009-10-07 11:33:44
Autor: J.F.
[press] 1% bezpiecznych dróg
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:hahh2v$72b$1atlantis.news.neostrada.pl...
Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

A jak z kladki chcesz zasilac budzet gminy? He? Wprowadzic myto?

Szczerze mowiac to kladka jest na tyle niewygodna ze beda ja miejscowi
olewac i zaczna przebiegac przez jezdnie.

No to jak takiego trafisz to jedyna strata to uszkodzony pojazd.

Ale "poniewaz w tym miejscu zdazaja sie wypadki, to ograniczylismy predkosc do 40 i postawilismy fotoradar".

IMHO to juz lepiej swiatla na przejsciach.

J.

Data: 2009-10-07 09:29:23
Autor: Heraklit
[press] 1% bezpiecznych dróg
Był 6 październik (wtorek), gdy o godzinie 15:51 *to* w pocie czoła
naskrobał(a):

Heraklit wrote:

Jeśli Żuk, betoniarka i stary Ikarus jadą 60, to dlaczego ja mam nie
jechać 100?
a dlaczego się ograniczasz do 100? Jedź 200, a nawet 300.

Jesteś głupi czy udajesz?
a dlaczego musisz być burakiem i chamem? Mimo, że piszesz bzdury to nie
obrażam cię. Tak ci trudno utrzymać choć pozory przyzwoitego zachowania?


--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-10-07 09:23:55

Data: 2009-10-07 10:29:31
Autor: to
[press] 1% bezpiecznych dróg
Heraklit wrote:

Jesteś głupi czy udajesz?
a dlaczego musisz być burakiem i chamem? Mimo, że piszesz bzdury to nie
obrażam cię. Tak ci trudno utrzymać choć pozory przyzwoitego zachowania?

Dlaczego poczułeś się obrażony? Sądziłem raczej, ze udajesz...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-07 14:24:40
Autor: Heraklit
[press] 1% bezpiecznych dróg
Był 7 październik (środa), gdy o godzinie 12:29 *to* w pocie czoła
naskrobał(a):


Dlaczego poczułeś się obrażony?
Poznasz podstawy aksjologii to poczujesz.

Sądziłem raczej, ze udajesz...
jednak nie udajesz buraka i chama... --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-10-07 14:07:08

Data: 2009-10-08 11:43:26
Autor: to
[press] 1% bezpiecznych dróg
Heraklit wrote:

Dlaczego poczułeś się obrażony?
Poznasz podstawy aksjologii to poczujesz.

Sądziłem raczej, ze udajesz...
jednak nie udajesz buraka i chama...

Chyba jednak zbyt dobrze Cię oceniłem...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 14:59:23
Autor: Heraklit
[press] 1% bezpiecznych dróg
Był 8 październik (czwartek), gdy o godzinie 13:43 *to* w pocie czoła
naskrobał(a):


Chyba jednak zbyt dobrze Cię oceniłem...
Masz zbyt wysokie mniemanie o sobie.



--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-10-08 14:58:14

Data: 2009-10-07 11:33:21
Autor: ALGI
[press] 1% bezpiecznych dróg
Dnia Tue, 6 Oct 2009 12:33:59 +0200, WIHEDCNF napisał(a):


Wiesz, że ostatnio się zastanawiałem czemu ma służyć sadzenie drzew wzdłuż dróg - szczerze, to nie widzę żadnego logicznego uzasadnienia, poza oczywistym chyba i dla ciebie faktem, że stwarzają potencjalne niebezpieczeństwo. Może rozwiniesz myśl i podasz jakieś argumenty _za_ sadzeniem drzew tuż "za rowem" a nie np. 20 metrów dalej.

Zaszłość historyczna.
Tak się sadziło aby korony zakrywały drogi po których poruszały się ew.
wojska - w celu utrudnienia namierzenia/policzenia/zbombardowania ;-)
Te drzewa mają wiele lat.... nie łatwo jest "przesadzić" 20 m dalej...

Data: 2009-10-08 15:38:10
Autor: Krzysztof Zietara
[press] 1% bezpiecznych drĂłg
On Tue, 6 Oct 2009 12:25:18 +0200, BaX wrote:
No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.

Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje. Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?

Tarhimdugurth
--
 [S1 - za sygnaturkę]

Data: 2009-10-09 09:49:56
Autor: BaX
[press] 1% bezpiecznych dróg

No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.

Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?

A dlaczego kierowca ma mieć jakieś opóźniacze na drodze w postaci pasów i świateł przed nimi?

Data: 2009-10-09 15:11:51
Autor: Marx
[press] 1% bezpiecznych dróg
BaX pisze:
No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.
Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.
Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?

A dlaczego kierowca ma mieć jakieś opóźniacze na drodze w postaci pasów i świateł przed nimi?
bo tam nie mieszka?
Marx

Data: 2009-10-09 09:48:27
Autor: Aron
1% bezpiecznych dróg
drzewa byly sadzone kiedys zeby rolnicy nie podorywali drog

teraz asfaltu nie zaoraja, wiec nalezy drzewa przydrozne wyciac i
posadzic w zamian 10 razy wiecej drzew ale daleko od drog. Niech
ekolodzy wykupia hektary od chlopow i sadza tam sobie drzew do woli

ja moge sprzedac po trzy dychy hektar jakby jakis ekolog chcial prosze
bardzo

aron

Data: 2009-10-10 12:48:06
Autor: BaX
[press] 1% bezpiecznych dróg

No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.
Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.
Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?

A dlaczego kierowca ma mieć jakieś opóźniacze na drodze w postaci pasów i świateł przed nimi?
bo tam nie mieszka?

Sugerujesz, że piesi przechodzą przez droge w miejscu gdzie mieszkają, a kierowcy jeżdzą tam gdzie nie mieszkają?

RESPECT!

Data: 2009-10-12 09:10:02
Autor: Marx
[press] 1% bezpiecznych dróg
BaX pisze:
No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.
Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.
Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?
A dlaczego kierowca ma mieć jakieś opóźniacze na drodze w postaci pasów i świateł przed nimi?
bo tam nie mieszka?

Sugerujesz, że piesi przechodzą przez droge w miejscu gdzie mieszkają, a kierowcy jeżdzą tam gdzie nie mieszkają?

RESPECT!

jezdzisz autem w kolo bloku?

jak myslisz, jaki procent pieszych i kierowcow pojawiajacych sie na przejsciu dla pieszych na drodze mieszka w poblizu?
Marx

Data: 2009-10-13 13:43:36
Autor: BaX
[press] 1% bezpiecznych dróg

No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich
pedzic.
Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.
Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?
A dlaczego kierowca ma mieć jakieś opóźniacze na drodze w postaci pasów i świateł przed nimi?
bo tam nie mieszka?

Sugerujesz, że piesi przechodzą przez droge w miejscu gdzie mieszkają, a kierowcy jeżdzą tam gdzie nie mieszkają?

RESPECT!

jezdzisz autem w kolo bloku?

nono, bloki, ludzie tylko mieszkają w blokach i jezdza po blokowiskach, współczuje


jak myslisz, jaki procent pieszych i kierowcow pojawiajacych sie na przejsciu dla pieszych na drodze mieszka w poblizu?

gdzie na blokowisku czy w centrum duzego miasta, a może w poblizu hal targowych czy kompleksów sklepów?

[press] 1% bezpiecznych dróg

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona