1% dla niepe?nosprawnych nurków

Data: 2011-02-12 17:18:28
Autor: mk16
1% dla niepe?nosprawnych nurków
Prezes Fundacji Tacy Sami

Dlaczego fundacja nie publikuje pełnego raportu o wykożystaniu darowizn?

mk

Data: 2011-02-12 14:10:12
Autor: Pszemol
"mk16" <mk16_frompoland@wp.pl> wrote in message news:ij6bt7$h5$1news.onet.pl...
Prezes Fundacji Tacy Sami

Dlaczego fundacja nie publikuje pełnego raportu o wykożystaniu darowizn?

Też chciałbym się dowiedzieć.
Czy prezes fundacji, pani Agata, zechciałaby
o tym napisać publicznie, na tej grupie?

Data: 2011-02-12 21:11:28
Autor:
mk16 <mk16_frompoland@wp.pl> napisał(a):
> Prezes Fundacji Tacy Sami

Dlaczego fundacja nie publikuje pełnego raportu o wykożystaniu darowizn?

Napisz oficjalne zapytanie, wyślij listem poleconym z adresem zwrotnym. Jeśli nie uzyskasz odpowiedzi, wtedy masz podstawy. Jesteś anonimowym osobnikiem.
Masz jakąś historię swoich wpisów ?
Akcja HSA jest ciekawa uważaj żeby nie zrobić więcej szkód niż pożytku.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-12 16:27:38
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ij6t20$h7o$1inews.gazeta.pl...
Akcja HSA jest ciekawa uważaj żeby nie zrobić więcej szkód niż pożytku.

Skąd możesz wiedzieć że jest ciekawa, skoro nie wiesz na co idą pieniądze?
Aż tak naiwny aby wierzyć w każde słowo chyba nie jesteś?

Data: 2011-02-13 07:55:02
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> [...]

Skąd możesz wiedzieć że jest ciekawa, skoro nie wiesz na co idą pieniądze?
Aż tak naiwny aby wierzyć w każde słowo chyba nie jesteś?

Akurat znam ludzi którzy brali w tym udział wiele lat temu (W.Kantor, R.Gałach) i tych obecnie biorących czynny udział. Dlatego wiem że mogę im zaufać, a formę zapytania podałem, spróbuj to się dowiesz.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-13 12:08:35
Autor: waterman
On 12 Lut, 23:27, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
<demol...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message

> Akcja HSA jest ciekawa uważaj żeby nie zrobić więcej szkód niż pożytku.

Skąd możesz wiedzieć że jest ciekawa, skoro nie wiesz na co idą pieniądze?
Aż tak naiwny aby wierzyć w każde słowo chyba nie jesteś?

Gościu. wiele osób czynnie pracuje z niepełnosprawnymi, robi to jako
wolontariat. Uczy nurkować niepełnosprawnych i oni wiedzą na co idą te
pieniądze.
Chcesz sie dowiedzieć? jeśli umiesz nurkować, a nie tylko przebierać
palcami po klawiaturze to też możesz pomoc
pozdrawiam Jarek

Data: 2011-02-13 21:44:43
Autor: mk16
1% dla niepe?nosprawnych nurków
Gościu. wiele osób czynnie pracuje z niepełnosprawnymi, robi to jako

gościu, imiż czytać to zobacz niepondzianki na liście

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/zmiany_na_liscie_organizacji_ktorym_mozemy_przekazac_1_proc_176292.html

jk

Data: 2011-02-13 21:10:15
Autor:
1% dla niepe?nosprawnych nurków
mk16 <mk16_frompoland@wp.pl> napisał(a):
imiż czytać to zobacz niepondzianki na liście

Są w śród wykreślonych, czy są na białej liście ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-13 14:11:10
Autor: mk16
1% dla niepe?nosprawnych nurków
Skąd możesz wiedzieć że jest ciekawa, skoro nie wiesz na co idą pieniądze?
Aż tak naiwny aby wierzyć w każde słowo chyba nie jesteś?

Czemu dyskutujesz z trollem?

jk

Data: 2011-02-13 13:27:21
Autor:
1% dla niepe?nosprawnych nurków
mk16 <mk16_frompoland@wp.pl> napisał(a):
Czemu dyskutujesz z trollem?

jk

85-222-48-38.home.aster.pl

Miałaś/eś się obrazić na sektę i nigdy nie wracać.
Opowiedz jak poszło Tobie z całowaniem żaby w .... i powstaniem czarodziejskim Króla Nurków.

pozdrawiam rc

--

1% dla niepe?nosprawnych nurków