1. karta za darmo. 2. karta dla checy

Data: 2013-01-17 01:25:44
Autor: kawalerka.poznan.winogrady
1. karta za darmo. 2. karta dla checy
Jestem rozczarowana Citi bankiem. Taka moja mala wielka porazka, po wielu latach, nie chce sie rozpisywac o CitiHandlowym, jedynie wspomne, ze zrezygnowalam z kk Citka.

Teraz potrzebuje karty kredytowej o podobnej funkcjonalnosci: ma byc dla mnie zabezpieczeniem, dodatkowym pieniadzem w portfelu "na wszelki wypadek" - te role spelniala kk Citi.
Skoro "na wszelki wypadek" to widac, ze karty nie uzywam zbyt czesto - a wiec odpadaja warunki typu zwolnienie z oplaty za wyrobione transakcje/limit transakcji.
Ktory bank oferuje karte kredytowa mozliwie najtaniej, a najlepiej za darmo?
Citi dawal mi za darmo gdy dzwonilam raz na rok i pytalam, czy zwolnia mnie z oplaty - to bylo fajne. A teraz gdzuie wyrobic?
Czy zostaja mi tylko karty z OpenFinance? Druga karta ma byc dla checy, dla zartu - dla prawieszesciolatka, by sprawic mu radosc. Dziewczynka czyta, i widzac moje karty w portfelu zaadoptowala wszystkie nieaktualne dla siebie. Ale teraz fajnie by bylo, by byla tez karta z jej imieniem i nazwiskiem.
Przedszkolak dobrze zaczyna zyciowy flirt z bankowoscia, fascynuja go karty.. Chcialam wyrobic karte dodatkowa z wytloczonym imieniem i nazwiskiem tego malca, taki podarek bedzie najlepszym prezentem dla niego, i najwazniejsze: zrobi furore w przedszkolu.
Teraz pytanie: wyrobie taka karte dodatkowa dla dziewczynki 6 lat? I czy jezeli jej nie aktywuje, to nie zrobie tym sobie/dziecku zadnego klopotu? (zakladajac ze karta jest wyrabiana za 0 zlotych).
Ma byc po prostu karta z jej imieniem i nazwiskiem, nigdy nie aktywowana, nic wiecej - taki drobiazg, a ucieszy wielce.

Majka

Data: 2013-01-17 11:02:16
Autor: Piotr Galka
1. karta za darmo. 2. karta dla checy

Uzytkownik <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com> napisal w wiadomosci news:06ecd814-af32-411d-a5a8-899054f8f844googlegroups.com...

Ma byc po prostu karta z jej imieniem i nazwiskiem, nigdy nie aktywowana, nic wiecej - taki drobiazg, a ucieszy wielce.

Sa punkty oferujace koszulki, kubki i co tam sie chce z naniesionymi zdjeciami. Moze maja tez drukarke i wytlaczarke do kart.
P.G.

Data: 2013-01-17 12:24:43
Autor: Q
[...]

[Troche OT]
Szkoda, ze akurat takie rzeczy sa najwazniejsze.
Znam wiele "mlodych" rodzicow i niestety - 90% z nich przeraza mnie...

No nic, moje dziecko tez bedzie mialo iPhone'a nim pojdzie do przedszkola-
- co z tego, ze jeszcze nie potrafi pisac czy liczyc - przeciez to nie jest najwazniejsze.

Data: 2013-01-17 04:05:15
Autor: Kris
W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 12:24:43 UTC+1 użytkownik Q napisał:
Szkoda, ze akurat takie rzeczy sa najwazniejsze.

Znam wiele "mlodych" rodzicow i niestety - 90% z nich przeraza mnie...

Myslę że ten post to podpucha. Aż tak pustych osób chyba nie ma;)

Data: 2013-01-17 04:26:54
Autor: Olgierd
W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 13:05:15 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> Znam wiele "mlodych" rodzicow i niestety - 90% z nich przeraza mnie...

Myslę że ten post to podpucha. Aż tak pustych osób chyba nie ma;)

A ja myślę, że to możliwe -- aczkolwiek mnie to nie przeraża.

Nie wiem ile PT Przedpiśćcy mają lat, ale za mojej młodszej młodości popularną zabawką był np. plastikowy zegarek, w którym odpowiednią godzinę ustawiało się... kręcąc koronką (oczywiście zegarek ten nie miał żadnego mechanizmu, więc pokazywał tylko taką godzinę, jaką użytkownik aktualnie sobie ustawił). Albo plastikowy aparat fotograficzny, w którym nawet niczego nie dawało się nacisnąć.
Przypominam też sobie zabawkowe portfele, w których były kolorowe, plastikowe pieniążki ("monety").

Sęk chyba w tym, że szereg zabawek dla dzieci imituje "dorosłe" przedmioty. Dziś jak sądzę zegarki nie rajcują dzieciaków, jeśli już to właśnie ajfony (i chyba są zabawkowe komórki? albo dziś raczej zabawkowe ajfony), no a może niektórym dzieciom akurat się podobają karty płatnicze.
Nie widzę w tym niczego tragicznego. I tak dojdzie do konsoli czy innego elektro-chłamu :) --
Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2013-01-17 17:12:40
Autor: witek
Olgierd wrote:

Sęk chyba w tym, że szereg zabawek dla dzieci imituje "dorosłe" przedmioty.

Nie
Sęk w tym, że dzieci zamiast zabawek dla dzieci, chcą mieć zabawki dla dorosłych.
Ale to po częsci chyba normalne.

Mój syn za chiny ludowe nie będzie się bawił plastikowym młotkiem. Musi być taki jak używa tata.

Data: 2013-01-18 10:52:17
Autor: WOJO
1. karta za darmo. 2. karta dla checy
Mój syn za chiny ludowe nie będzie się bawił plastikowym młotkiem. Musi
być taki jak używa tata.

Daj mu w Twojej obecności 2kg do podniesienia, a potem wytłumacz, że takimi ciężkimi będzie się bawił "później", a teraz plastikowy lub ostatecznie 100g :)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-01-18 08:20:33
Autor: witek
WOJO wrote:
[...]

Nie działa.
Dobrze wie, ze mam lżejsze młotki.

Data: 2013-01-18 09:24:33
Autor: Otrov
W dniu 2013-01-17 13:26, Olgierd pisze:
[...]

Dodam do tego chęć posiadania tego, co niedostępne w danym wieku (chyba każdy to przeżywał na własnej skórze :-) ) i już wiadomo czemu w przedszkolu furorę robią karty, a wśród 13-latków już nie.

Mój syn przeżywa coś takiego z grami, więc rozumiem to - jak gra nie ma znaczka, że dostępna dla starszych niż on to z definicji jest niefajna. Dopiero po jakimś czasie może się przekonać do takiej.

A co do szpanu, to bez przesady. I-pod/-pad/-cośtam jest przecież droższy niż darmowa karta do skrobania szyb w aucie ;-) Noszenie karty bardziej przypomina szpan z popijaniem herbaty z puszki CocaColi w PRL niż szpanowanie posiadaniem własnego samochodu.

o.

Data: 2013-01-18 03:31:52
Autor: Olgierd
W dniu piątek, 18 stycznia 2013 09:24:33 UTC+1 użytkownik Otrov napisał:

Noszenie karty  bardziej przypomina szpan z popijaniem herbaty z puszki CocaColi w PRL niż szpanowanie posiadaniem własnego samochodu.

Albo trzymanie starych puszek czy butelek w gablotce.

--
Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2013-01-19 01:26:41
Autor: Waldek
W dniu 2013-01-18 12:31, Olgierd pisze:
[...]

Albo przekladanie cygarów do pudełek z marlboro
za to obciach totalny jak juz trzeba było poczestować ;)

Data: 2013-01-18 10:36:37
Autor: yoss

Użytkownik "Otrov" <otrov1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kdb10r$oi$1news.task.gda.pl...
[...]

WOW!!!!
piłeś CocaCole wtedy z puszek? Ale Ci zazdroszcze, u nas były tylko w szklanych butelkach.

;) ;) ;

Data: 2013-01-18 10:50:15
Autor: Otrov
W dniu 2013-01-18 10:36, yoss pisze:

[...]

No właśnie na tym polegał szpan, jak ktoś z rodziny dostał paczkę z Ameryki z puszką CocaColi i się nią podzielił - to się potem 2 tygodnie piło z niej herbatę na podwórku :-)

o.

Data: 2013-01-18 11:32:50
Autor: yoss

Użytkownik "Otrov" <otrov1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kdb61f$av7$1news.task.gda.pl...
[...]

hahahaha ;) na herbate to nie wpadłem, ale i tak Ci zazdroszczę ;) i pisz zrozumiale dla wszystkich ;P co młodsi mogą mieć problem ze zrozumieniem słowa "podwórko" ;) to jest to miejsce jak się człowiek już oderwie od fb i wyjdzie z domu ;)

yossarian

Data: 2013-01-17 17:10:20
Autor: witek
Q wrote:

No nic, moje dziecko tez bedzie mialo iPhone'a nim pojdzie do przedszkola-
- co z tego, ze jeszcze nie potrafi pisac czy liczyc - przeciez to nie jest
najwazniejsze.

ale bedzie mógł poszpanować i to sie liczy :)
Od razu koledzy w przedszkolu będą go lepiej traktowali.
A jak jeszcze w plecaku będzie nosił iPoda, to ma szacunek kolegów zagwarantowany.
Każdy będzie chciał chociaż dotknąć.

Data: 2013-01-18 10:48:54
Autor: Q
[...]

Tutaj czasami nawet nie chodzi wprost o szpan-
- ostatnio znajoma kupila swojemu 5 czy 6-letniemu dziecku
xboxa z kinetiktem i jej mowie, ze to fajny pomysl,
bo dzieciak grajac porusza sie troche.

Okazalo sie, ze to nie byl glowny powod-
- glownym powodem bylo to, ze wszyscy w przedszkolu
maja xboxy i po prostu on nie ma o czym z nimi gadac.
Masakra.

Data: 2013-01-18 08:18:45
Autor: witek
Q wrote:
[...]

to sie nazywa wykluczenie cyfrowe :)

Data: 2013-01-17 13:55:37
Autor: Krystek
W dniu 2013-01-17 10:25, kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com pisze:
[...]

To w końcu dla chłopczyka ta karta, czy dla dziewczynki? ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-01-17 13:59:16
Autor: Waldek
1. karta za darmo. 2. karta dla checy
W dniu 2013-01-17 10:25, kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com pisze:
, i najwazniejsze: zrobi furore w przedszkolu.

Nooo... tu musi być co najmniej platyna albo gold

- na zwykła przedszkolaki robia .... phiiiii  ;P

Data: 2013-01-17 09:05:28
Autor: assembea
1. karta za darmo. 2. karta dla checy
Też sądzę, że post to podpucha. W końcu jakie żale można mieć do KK Citi i - jeśli jest darmowa - po co z niej rezygnować, skoro ma być rezerwowa? (Tym bardziej, że można płacić nią bezgotówkowo za rachunki...) A jeśli nawet się oddało, to przecież można wziąć od Citi nową - wszak co chwilę pojawiają się promocje na Gruponie.

Data: 2013-01-19 09:31:48
Autor: Slavekk
1. karta za darmo. 2. karta dla HECY k...a!
W dniu 2013-01-17 10:25, kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com pisze:

Sławek

1. karta za darmo. 2. karta dla checy