1 kwietnia lokaty Pocztowego w dół...

Data: 2009-03-31 07:19:32
Autor: Homzik
1 kwietnia lokaty Pocztowego w dół...
Od 1 kwietnia br. Bank Pocztowy zmienia oprocentowanie lokat
internetowych.
Lokaty internetowe nadal będzie można zakładać już na okres od 10 dni
i już od kwoty 1000 zł.

Terminy i oprocentowanie lokat internetowych od dnia 01.04.2009 roku:

oprocentowanie stałe
10 dni - 4,5%; 1 miesiąc - 5,0%; 3 miesiące - 5,2%; 5 miesięcy - 5,4%;
6 miesięcy - 6,35%; 12 miesięcy - 5,7%;

oprocentowanie zmienne
24 miesiące - 7%;

PS Od dziś lokata nocna Aliora w dół na 6,5%, od jutra eMax Plus w dół
do 4,15% / 4,7% (od 50 tys)

Data: 2009-03-31 10:26:38
Autor: macka
On 31 Mar, 16:19, Homzik <hom...@gmail.com> wrote:
[...]

A na co mi takie lokaty w Fortisie dostaje 4,75% na 7-dniowej i 7% na
4-miesiecznej. Hehe... dobrze, ze Google mi przypomina kiedy "zerwac"
kazda z tych lokat ;).

Data: 2009-03-31 12:06:35
Autor: kl1
1 kwietnia lokaty Pocztowego w dół...
On 31 Mar, 16:19, Homzik <hom...@gmail.com> wrote:

PS Od dziś lokata nocna Aliora w dół na 6,5%, od jutra eMax Plus w dół
do 4,15% / 4,7% (od 50 tys)

w Polbanku od 1 kwietnia lokaty nieco w dół, ale eldorado chyba
zostaje bo została wpisane do obowiązujacej od jutra tabeli
oprocentowania.  KO nadal 6 %.

Data: 2009-03-31 23:29:39
Autor: RobertS
1 kwietnia lokaty Pocztowego w dół...

w Polbanku od 1 kwietnia lokaty nieco w dół, ale eldorado chyba
zostaje bo została wpisane do obowiązujacej od jutra tabeli
oprocentowania.  KO nadal 6 %.

a eurobank się przypadkiem nie sypie?

RobertS

Data: 2009-03-31 19:07:41
Autor: Zyga
Użytkownik "Homzik" <homzik@gmail.com> napisał w wiadomości news:a198ec08-b825-48d0-bec5-

Od 1 kwietnia br. Bank Pocztowy zmienia oprocentowanie lokat
internetowych.

-- -- -- -- -- -- -
Podaj proszę źródło.

pzdr
Zyga

Data: 2009-03-31 10:18:55
Autor: Homzik
1 kwietnia lokaty Pocztowego w dół...
Data: 2009-03-31 23:33:54
Autor: Ralf
Homzik pisze:
[...]

Z tego wynika, że lokate bez belki można mieć do 2000zł, z realnym oprocentowaniem 5%.

Ralf

Data: 2009-03-31 23:42:08
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Ralf" <gznewsy@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqu288$knu$1inews.gazeta.pl...

Z tego wynika, że lokate bez belki można mieć do 2000zł, z realnym
oprocentowaniem 5%.

    No to czuję, że rozstaję się z pocztowym na dłużej, bo eurobank raczej tak drastycznie nie zetnie oprocentowania.

Data: 2009-04-01 00:53:30
Autor: Chris
Dnia Tue, 31 Mar 2009 23:33:54 +0200, Ralf napisał(a):

oprocentowanie stałe
10 dni - 4,5%;

Z tego wynika, że lokate bez belki można mieć do 2000zł, z realnym oprocentowaniem 5%.

Skąd Ci się wzięło 5% ?
Mnie wychodzi 4,535% i ani trochę więcej.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-04-01 04:34:00
Autor: sorden
Chris wrote:

Skąd Ci się wzięło 5% ?
Mnie wychodzi 4,535% i ani trochę więcej.
 Chyba chodzilo o "brutto" ;)

--
in

Data: 2009-04-01 21:14:47
Autor: Ralf
sorden pisze:
Chris wrote:

Skąd Ci się wzięło 5% ?
Mnie wychodzi 4,535% i ani trochę więcej.
 Chyba chodzilo o "brutto" ;)

Oczywiście się walnąłem, należy ją porównywać do zwykłych (belkowych) lokat ok 5,4%.

Ralf

Data: 2009-04-01 09:49:14
Autor: maciej j.
1 kwietnia lokaty Pocztowego w dół...

czyli killera juz nie ma :/???? jest tylko 10D na4,5%.
i pewnie stare killery juz sie odnowią jako 10D..
porażka.... tez znikam z pocztowego..

maciej __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 3979 (20090331) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-04-01 13:35:06
Autor: Jacek Erazmus
On 1 Kwi, 09:49, "maciej j." <milleni...@poczta.onet.pl> wrote:
czyli killera juz nie ma :/???? jest tylko 10D na4,5%.
i pewnie stare killery juz sie odnowią jako 10D..
porażka.... tez znikam z pocztowego..

Jest nadal i na 7 %

http://www.lokaty-online.pl/kiler_lokata.php

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-04-01 22:45:00
Autor: wiatrak

Użytkownik "Jacek Erazmus" <jacek.erazmus@gmail.com> napisał w wiadomości news:c3c00ee9-f0b0-41f9-92ad-
[...]

Taaaak??????????? To spróbuj ją założyć.

Wiatrak

Data: 2009-04-01 13:55:51
Autor: Jacek Erazmus
On 1 Kwi, 22:45, "wiatrak" <wiatra...@yahoo.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Erazmus" <jacek.eraz...@gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
>pozdrawiam,
>Erazmus

Taaaak??????????? To spróbuj ją założyć.

Faktycznie :)
Dziękujemy za złożenie wniosku!

Kwotę lokaty: 0 zł należy wpłacić na rachunek:

Bank Pocztowy SA, 85-959 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 17
49 1320 0022 8888 8509 0951 4564

--
pozdrawiam,
Erazmus