1 liga ma sponsora

Data: 2009-09-04 12:50:08
Autor: Jacek
1 liga ma sponsora
Andrzej Bogacki pisze:
http://sport.tvp.pl/pilka-nozna/unibet-i-liga/aktualnosci/pierwsza-liga-ma-sponsora

Ciekawi mnie jak to wszystko od strony prawno/formalnej wygląda. Jest sponsor ligi, bedą reklamy, banery itp., a legalnie przecież u nas w sieci nie można obstawiać.

--
Jacek

Data: 2009-09-04 14:01:22
Autor: Spenser
1 liga ma sponsora
Jacek pisze:
Ciekawi mnie jak to wszystko od strony prawno/formalnej wygląda. Jest sponsor ligi, bedą reklamy, banery itp., a legalnie przecież u nas w sieci nie można obstawiać.

Unibet Group plc

Registered office: c/o Camilleri Preziosi, Valletta Buildings, South street, Valletta, Malta.
Company No:C 39017
Registered in Malta

1 liga ma sponsora