1 nr na 2 karty SIM

Data: 2010-07-07 14:06:17
Autor: Xian Mi Mao
1 nr na 2 karty SIM
Czy jest gdzieś jakoś taka możliwośc/usługa/hack żeby mieć 2 karty SIM
na TEN SAM numer telefonu? Chcę mieć ten sam nr na 2-ch telefonach, i
wcale niekoniecznie włączonych jednocześnie - po prostu np. męczące
jest ciągłe przekładanie karty z telefonu do telefonu...

Widzę, że Orange oferuje usługę dokładnie odwrotną - 2 nry na 1 kartę
("Orange Extra Numer") - ale to NIE o to mi chodzi lecz właśnie o
sytuację przeciwną (ja w temacie postu).

Data: 2010-07-07 23:07:06
Autor: SDD
1 nr na 2 karty SIM

Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:96190227-cc87-4738-8438-faa71922f571x21g2000yqa.googlegroups.com...

Widzę, że Orange oferuje usługę dokładnie odwrotną - 2 nry na 1 kartę
("Orange Extra Numer") - ale to NIE o to mi chodzi lecz właśnie o
sytuację przeciwną (ja w temacie postu).

Tylko i wylacznie "Era Tandem"

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-07 16:02:11
Autor: Xian Mi Mao
1 nr na 2 karty SIM
On Jul 7, 11:07 pm, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi....@gmail.com> napisał w wiadomościnews:96190227-cc87-4738-8438-faa71922f571x21g2000yqa.googlegroups.com...

>Widzę, że Orange oferuje usługę dokładnie odwrotną - 2 nry na 1 kartę
>("Orange Extra Numer") - ale to NIE o to mi chodzi lecz właśnie o
>sytuację przeciwną (ja w temacie postu).

Tylko i wylacznie "Era Tandem"

Rzeczywiście, dziękuję za info.
Jednak chyba nie skorzystam niestety. Po pierwsze to tylko w
abonamencie (a ja szukałem czegoś na PREPAID - jak wspomniane Orange).
Po drugie za uruchomienie tego trzeba płacić 60zł. Po trzecie "to
tylko w Erze" ;) a akurat Era na prepaid jest chyba najmniej korzystną
ofertą ze wszystkich w Polsce!

A co jakby kartę SIM po prostu jakoś SKLONOWAĆ? Czy nie da się
przypadkiem?  (Szczególnie mam na myśli PlayFresh)

Data: 2010-07-08 08:24:11
Autor: Piotr M
1 nr na 2 karty SIM
Dnia 08-07-2010 o 01:02:11 Xian Mi Mao <xian.mi.mao@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Jednak chyba nie skorzystam niestety. Po pierwsze to tylko w
abonamencie (a ja szukałem czegoś na PREPAID - jak wspomniane Orange).

Pozostaje jeszcze jedno rozwiązanie. Fresh i stan darmowy i przekierowania  :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-09 01:19:16
Autor: Xian Mi Mao
1 nr na 2 karty SIM
On Jul 8, 8:24 am, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
> Jednak chyba nie skorzystam niestety. Po pierwsze to tylko w
> abonamencie (a ja szukałem czegoś na PREPAID - jak wspomniane Orange).

Pozostaje jeszcze jedno rozwiązanie. Fresh i stan darmowy i przekierowania

Ale wtedy to już straszna papranina się z tego robi. I na dodatek
traci się wszystkie te fajne korzyści promocyjne, jak choćby "zbieraj
minuty"...
Trzeba doładowywać 2 konta równolegle, jak dzwonisz to z różnych
numerów itd... czyli widać, że to dalece nie to samo!

Data: 2010-07-08 13:29:38
Autor: J.F.
1 nr na 2 karty SIM
[...]

Ale moze abonament ma lepsze oferty :-)

Po drugie za uruchomienie tego trzeba płacić 60zł.

Jednorazowo.

Tylko czy to jest na pewno to czego szukasz - owszem, masz dwie karty, ale tylko ostatnio zalogowana do systemu aktywna.
Nawet nie wiem co bedzie jak sie drugi telefon wlaczy w czasie prowadzenia rozmowy przez pierwszy - rozlaczy ?.

A co jakby kartę SIM po prostu jakoś SKLONOWAĆ? Czy nie da się
przypadkiem?  (Szczególnie mam na myśli PlayFresh)

Nowych kart sie nie da. A w Play same nowe.

J.

Data: 2010-07-09 01:22:23
Autor: Xian Mi Mao
1 nr na 2 karty SIM
On Jul 8, 1:29 pm, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
>Orange).
>Po trzecie "to tylko w Erze" ;) a akurat Era na prepaid jest chyba

Abonament z tymi wszystkimi "zobowiązaniami" i "haczykami"...
Człowieku! Święty Spokój jest bezcenną wartością! :)

(tym bardziej, że w ciągu ostatnich 2-ch lat 3 razy przenosiłem nr!)

Data: 2010-07-09 16:14:46
Autor: J.F.
1 nr na 2 karty SIM
> [...]

Ale moze abonament ma lepsze oferty :-)
Abonament z tymi wszystkimi "zobowiązaniami" i "haczykami"...

A do prepaida to regulamin nie ma kilku stron, i cenniki tez ?

Człowieku! Święty Spokój jest bezcenną wartością! :)
(tym bardziej, że w ciągu ostatnich 2-ch lat 3 razy przenosiłem nr!)

No widzisz, a w abo mialbys spokoj :-P

J.

Data: 2010-07-12 09:08:42
Autor: Xian Mi Mao
1 nr na 2 karty SIM
On Jul 9, 4:14 pm, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
>Abonament z tymi wszystkimi "zobowiązaniami" i "haczykami"...

A do prepaida to regulamin nie ma kilku stron, i cenniki tez ?

Ale mam ZERO ZOBOWIĄZAŃ! Jak się wkurzę to spuszczam SIMa W KIBLU i
mam wszystko w du... - a potem sobie idę do kiosku kupić następnego
SIMa u konkurencji i wysyłam ludziom z kontaktów zbiorowego SMSa, iż
zmieniłem nr.
Słowem: Święty Spokój!!!!!!!!!

>Człowieku! Święty Spokój jest bezcenną wartością! :)
>(tym bardziej, że w ciągu ostatnich 2-ch lat 3 razy przenosiłem
>nr!)

No widzisz, a w abo mialbys spokoj :-P

Przenosiłem nr jak TYLKO mi się zachciało! :P
Albo jak u konkurecji pojawiła się fajna promocja :)
I trwało to jeden dzień, i za darmo - a w Play jeszcze mi dopłacili
60zł :)
A w abo to zaraz byłoby handrycznie się z wypowiedzeniami, czekaniem
"aż okres rozilczeniowy się skończy" (efektywnie półtora miesiąca),
jakieś KARY i inne łajdactwo!!!

Data: 2010-07-08 13:59:57
Autor: Maciej Muran
1 nr na 2 karty SIM
Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał

Jednak chyba nie skorzystam niestety. Po pierwsze to tylko w
abonamencie (a ja szukałem czegoś na PREPAID

Mam wrażenie graniczące z pewnością, że na Allegro widziałem "Jeden numer, 2 karty w Tak Tak".
Czyżby dało się po jakimś czasie przenieść tandem z abo do prepaida?

Maciek.

Data: 2010-07-08 16:48:29
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
1 nr na 2 karty SIM
W dniu 2010-07-08 13:59, Maciej Muran pisze:

Mam wrażenie graniczące z pewnością, że na Allegro widziałem "Jeden
numer, 2 karty w Tak Tak".
Czyżby dało się po jakimś czasie przenieść tandem z abo do prepaida?

Przy przejściu z abo na pp korzystasz z dotychczasowej karty SIM.

Data: 2010-07-09 01:10:06
Autor: Xian Mi Mao
1 nr na 2 karty SIM
On Jul 8, 4:48 pm, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" > > Mam wrażenie
> [...]
> Czyżby dało się po jakimś czasie przenieść tandem z abo do prepaida?

Przy przejściu z abo na pp korzystasz z dotychczasowej karty SIM.

Czyli przeniesiesz tym samym swój "Tandem" do pp? Czy też może ulegnie
automatycznej anulacji niestety?

Data: 2010-07-09 10:57:14
Autor: SDD
1 nr na 2 karty SIM

Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:e767dbc9-2a40-46cb-be42-0b712f93bc28e5g2000yqn.googlegroups.com...

Czyli przeniesiesz tym samym swój "Tandem" do pp? Czy też może ulegnie
automatycznej anulacji niestety?

Ale nie da sie "anulowac tandemu". Albo beda dzialaly dwie karty jak dotychczas, albo obie zostana zdezaktywowane. Nie ma trzeciej opcji.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-09 16:16:03
Autor: J.F.
1 nr na 2 karty SIM
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał
[...]

Obie maja ten sam IMSI, czy jaki teraz numer sie uzywa ?

J.

Data: 2010-07-08 06:57:15
Autor: Jacek Czerwinski
1 nr na 2 karty SIM
W dniu 2010-07-07 23:06, Xian Mi Mao pisze:
[...]

Było to w Erze jeszcze u poczatku, na telefon samochodowy uzywali biznesmeni. Chyba na zasadzie 'ostatni zalogowany jest aktywny'.

Czy w czasach bluetootha nadal jest, nie wiem ...

Data: 2010-07-08 21:51:02
Autor: Lukasz
1 nr na 2 karty SIM
Użytkownik "Jacek Czerwinski" <x@y.z.pl> napisał w wiadomości news:i13lrc$ess$1news.onet.pl...
Było to w Erze jeszcze u poczatku, na telefon samochodowy uzywali biznesmeni. Chyba na zasadzie 'ostatni zalogowany jest aktywny'.

przydatne tez w innych sytuacjach, np. smartfon na codzien, samsung solid na budowe (kupilem ostatnio androida i brakuje mi wlasnie klona karty do mojego solida bo dotykowca na budowe szkoda...

Data: 2010-07-09 01:14:05
Autor: Xian Mi Mao
1 nr na 2 karty SIM
On Jul 8, 9:51 pm, "Lukasz"
przydatne tez w innych sytuacjach, np. smartfon na codzien, samsung solid na
budowe (kupilem ostatnio androida i brakuje mi wlasnie klona karty do mojego
solida bo dotykowca na budowe szkoda...

To tylko jedno z naprawdę WIELU konkretnych i uzasadnionych
zastosowań! Szkoda, że PLAY nie pomyśli o takiej usłudze - na pewno
przyciągnąłby wielu użytkowników! Szanowni STRATEDZY-menedżerowie
Pleja - WIĘCEJ BYSTROŚCI !!!!!!! ;)

Data: 2010-07-09 16:17:45
Autor: J.F.
1 nr na 2 karty SIM
Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:i15a7b$4p3$1inews.gazeta.pl...
przydatne tez w innych sytuacjach, np. smartfon na codzien, samsung solid na budowe (kupilem ostatnio androida i brakuje mi wlasnie klona karty do mojego solida bo dotykowca na budowe szkoda...

I co - zostawiasz jeden w szatni ?

Przydatne bylo w niektorych samochodach, w ktorych "zestaw glosnomowiacy" to byl w sumie osobny telefon. Ale teraz jest inne podejscie.

J.

Data: 2010-07-08 11:36:47
Autor: muchomorek
1 nr na 2 karty SIM
Dnia Wed, 07 Jul 2010 14:06:17 -0700, Xian Mi Mao napisał(a):

[...]

Witam..
Chyba szukasz czegos takiego http://www.techgsm.pl/
Blank_Card_for_Sim_Master_4_USB_SIM_Card_Cloning,2081.html
Pewnie sa jeszcze inne.
Pozdrawiam!

Data: 2010-07-08 14:56:01
Autor: Jakub Danecki
1 nr na 2 karty SIM
muchomorek wrote:
Chyba szukasz czegos takiego http://www.techgsm.pl/
Blank_Card_for_Sim_Master_4_USB_SIM_Card_Cloning,2081.html
Pewnie sa jeszcze inne.

Mam poważne wątpliwości, czy on tego szuka.

rgrds,
Jakub

HINT: karty dostępne od wielu lat w PL są niekopiowalne

Data: 2010-07-09 12:23:24
Autor: Piotr M
1 nr na 2 karty SIM
Dnia 07-07-2010 o 23:06:17 Xian Mi Mao <xian.mi.mao@gmail.com> napisał(a):

Chcę mieć ten sam nr na 2-ch telefonach, i
wcale niekoniecznie włączonych jednocześnie - po prostu np. męczące
jest ciągłe przekładanie karty z telefonu do telefonu...

Także rozwiązania nie znalazłeś, a to zapytam z ciekawości, w jakim celu  potrzebujesz przekładać karty z telefonu do telefonu?

Data: 2010-07-12 09:01:12
Autor: Xian Mi Mao
1 nr na 2 karty SIM
On Jul 9, 12:23 pm, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
Także rozwiązania nie znalazłeś, a to zapytam z ciekawości, w jakim celu
potrzebujesz przekładać karty z telefonu do telefonu?

Z podobnego powodu o którym Łukasz wspomniał. Mam 2 modele telefonów,
sporo różniące się co do gabarytów, wagi i funkcji - i każdy z nich
jest idealny ale TYLKO do określonej sytuacji!
I więc muszę przekładać kartę SIM ze 2x dziennie - a jest to, mówiąc
po ślązacku, upierdliwe jak nie wiem co - tym bardziej, że telefony te
po każdym przełożeniu mają zresetowany czas i datę!

1 nr na 2 karty SIM