1% podatku przekazałam na "Caritas Polska"

Data: 2010-03-07 12:34:15
Autor: Antenka
1% podatku przekazałam na "Caritas Polska"
"Nie daję na WOŚP!" , czyli  na wielką owsikową ściemę
powszechną .Oddając 1% na "Caritas  - Polska" mam gwarancję, że
potrzebujący otrzymają realną pomoc. :-))

Antenka

Data: 2010-03-07 21:36:28
Autor: wirefree
Antenka pisze:
"Nie daję na WOŚP!" , czyli  na wielką owsikową ściemę
powszechną .Oddając 1% na "Caritas  - Polska" mam gwarancję, że
potrzebujący otrzymają realną pomoc. :-))

Antenka

Taa a krowa to fajny Ptak.

Data: 2010-03-07 21:38:32
Autor: Kostek Wycirowski

"wirefree" <mtspam@magicbox.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hn12o6$l2g$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Co się czepiasz, znajoma prezesa też potrzebująca. Tanią chatę kupić to też potrzeba. Albo bezdomnym ukraść trochę pieniędzy - przecież potrzebujący ukradli.

Data: 2010-03-07 12:51:56
Autor: Antenka
On 7 Mar, 21:38, "Kostek Wycirowski" <kozidupc...@uni.de> wrote:
"wirefree" <mts...@magicbox.pl> schrieb im Newsbeitragnews:hn12o6$l2g$1news.onet.pl...

> [...]

potrzeba. Albo bezdomnym ukraść trochę pieniędzy - przecież potrzebujący

Mam satysfakcję, że dzięki mojemu wsparciu finansowemu głodne dzieci
jedzą codziennie ciepły obiad w szkole, że dzięki mnie pojadą na
kolonie latem, a zimą na zimowisko. "Cartias" to 100% gwarancja, że
pomoc trafi do potrzebujących.Amen!

Antenka

Data: 2010-03-07 22:03:43
Autor: wirefree

Antenka pisze:
[...]

Dzieki twojemu wsparciu prezes kupi zonie nowe futro i sobie samochod a bezdomni wyjada do londynu i berlina bo tam maja o niebo lepsze warunki.

jakbys chcial wiedziec to niestety problem obiadu jest w polskich szkolach o tyle wazny ze mlodsze dzieci nie moga zjesc bo czesto sa wypychane z kolejki przez starsze a jak juz dostane swoja porcje to jest dzwonek na lekcje. ale jak ktos zna tylko wirtualne dzieci to nie zna problemu wiec wstrzym pysk pedale.

Data: 2010-03-08 00:05:27
Autor: Slawek SWP

Antenka pisze:
[...]

A ty myślisz, że dlaczego jest taka afera wokół VATu od SMSów...? Firmy chcą się dobrać do niekontrolowanych pieniędzy z darowizn nie rejestrując ich zgodnie z prawem obowiązującym Fundacje.

Więc te swoje błotko schowaj na jakiś bardziej prawdopodobny cel. Fundacja nie ma szans ukraść bez śladu w dokumentach i te pierdoły o futrach i samochodzie to tylko smrodliwe piardy z nieszczelnego zwieracza.

--
Sławek SWP
Skąd wiadomo, że PiS wpadł na trop - w komisji(?) Bo przewodniczący wyłączył mikrofony!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-03-08 21:46:04
Autor: Kostek Wycirowski
1% podatku przekazałam na "Caritas Polska"

"Slawek SWP" <>
[...]

Co powiesz na to?
http://plock.gazeta.pl/plock/1,35710,4045194.html
http://fakty.interia.pl/prasa/wprost/news/wprost-abp-wielgus-tolerowal-afery-w-caritasie,878023
http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/swiat/artykul140527.html

 Przedłużenia o trzy miesiące śledztwa w sprawie afery w ciechanowskiej Stacji Opieki Caritas chce Prokuratura Rejonowa w Ciechanowie. A liczba świadków, których trzeba będzie przesłuchać w tej sprawie wzrosła do ponad 10 tysięcy!
Wniosek o przedłużenie ciechanowska prokuratura wysłała w środę 4 kwietnia do Prokuratury Okręgowej w Płocku. Do tej pory w trwającym prawie dwa lata śledztwie policjanci i prokuratorzy przesłuchali już ponad 2 tys. osób - głównie mieszkańców Ciechanowa i okolic. Ustalili już ok. 200 tzw. martwych dusz - żyjących osób, które nic o tym nie wiedząc, figurowały na liście pacjentów ciechanowskiej Stacji Opieki Caritas.

Organizatorzy procederu wyłudzali w ten sposób pieniądze z Narodowego Funduszu Zdrowia. Prokuratura nie podaje kwoty, jaka mogła zostać wyłudzona. - Ona się zmienia wraz z kolejnymi przesłuchanymi świadkami - usłyszeliśmy.

Nadużycia na sumę co najmniej 1,7mln zł wykrył w płockim Caritasie Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Niedawno policja odnalazła też w komputerze jednego z duchownych pracujących w płockim oddziale Caritasu pokaźną kolekcję pedofilskich zdjęć, którymi obracał on w internecie. Jak ustalił "Wprost", o obydwu aferach dowiedział się abp Stanisław Wielgus, kiedy był biskupem w Płocku. I nic w tych sprawach nie zrobił.
Według "Wprost" abp Wielgus nic nie zrobił w sprawie afer w płockim Caritasie
Według "Wprost" abp Wielgus nic nie zrobił w sprawie afer w płockim Caritasie /AFP
Galeria

"Wprost": Abp Wielgus tolerował afery w Caritasie"Wprost": Abp Wielgus tolerował afery w Caritasie

Jak informuje tygodnik, nieprawidłowości dotyczą wydatkowania pieniędzy z PFRON. - Fundusz nie udziela żadnych informacji na temat beneficjentów, wobec których nie zostało zakończone postępowanie kontrolne lub wyjaśniające - poinformowała "Wprost" rzecznik PFRON Iwona Lasota. Informacji odmówił również kanclerz płockiej kurii, ksiądz prałat Kazimierz Ziółkowski - To wewnętrzna sprawa Kościoła - stwierdził.

Informatorzy tygodnika twierdzą, że o sprawie nadużyć w PFRON wiedział abp Stanisław Wielgusszukaj, który niemal do końca 2006 r. był ordynariuszem płockiej diecezji i nie reagował na doniesienia o nieprawidłowościach. Sprawę próbował zatuszować zastępujący Wielgusa, obecny administrator diecezji, bp Roman Marcinkowski. Jak ustalił "Wprost", PFRON przekazał bp. Marcinkowskiemu wstępne wyniki kontroli i poprosił o natychmiastowe zdymisjonowanie szefa płockiego Caritasu ks. prałata Jerzego Zająca. Zając od lat uchodził za jedną z najbardziej wpływowych osób w diecezji płockiej i zaufanego abp. Stanisława Wielgusa. Bp Marcinkowski w ubiegłym tygodniu wręczył dymisję, ale po rozmowie w cztery oczy z ks. Zającem wycofał swoją decyzję.
czytaj dalej

Naciski z PFRON sprawiły, że decyzja o odwołaniu z funkcji została wręczona ks. Zającowi ponownie. Zaraz po tym okazało się, że z kont płockiego Caritasu zniknęły niemal wszystkie pieniądze. Jak poinformowały pracownice stołówki Caritasu w Płocku, nie otrzymały dotąd wypłaty za luty. Przedstawiciele Kościoła zapewniają je, że otrzymają pieniądze najpóźniej w ciągu tygodnia.

Data: 2010-03-09 21:10:31
Autor: Slawek SWP
1% podatku przekazałam na "Caritas Polska"
Użytkownik Kostek Wycirowski napisał:
 [...]
Więc te swoje błotko schowaj na jakiś bardziej prawdopodobny cel.
Fundacja nie ma szans ukraść bez śladu w dokumentach
> [...]

Nie umiesz czytać, czy rozumieć...?

Data: 2010-03-09 21:54:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-07 22:03, wirefree pisze:

[...]

O czym ty gadasz? Co ma do tego "Caritas"?

Data: 2010-03-07 21:49:10
Autor: wirefree

Antenka pisze:
[...]

Polecam rumunski film jak zebrac z klasa niestety tytulu nie pamietam ale pokazuje istote problemu.

Data: 2010-03-08 00:17:56
Autor: awe
1% podatku przekazałam na "Caritas Polska"
Bardzo slusznie
awe

Data: 2010-03-08 01:12:59
Autor: MH
1% podatku przekazałam na "Caritas Polska"
"Nie daję na WOŚP!" , czyli  na wielką owsikową ściemę
powszechną .Oddając 1% na "Caritas  - Polska" mam gwarancję, że
potrzebujący otrzymają realną pomoc. :-))

=============

To jeszcze walnij na grupę swój pit dla uwiarygodnienia swego wielce
szanownego czynu !!  Swoje dane  , włącznie z nipem zasłoń !!! Po kiego
niewierna chołota ma o tobie cokolwiek wiedzieć ?!

Odn. caritasu , opowiem historyjkę. W latach 90-tych dostałem od nich zapytanie
ofertowe dot. szybkiej dostawy CHLEBA do pewnego biednego i potrzebującego kraju
3-go Świata. Niestety , Ojciec odpowiedzialny za 'kontrakt' , WPROST W OCZY powiedział , iż
oferta jest za tania. Do tego , mrygnął porozumiewawczo swym świętym oczkiem ,
abym zrozumiał o co chodzi...  Zrozumiałem ... , olałem 'kontrakt' ...

MH

Data: 2010-03-09 21:50:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-07 21:34, Antenka pisze:
"Nie daję na WOŚP!" , czyli  na wielką owsikową ściemę
powszechną .Oddając 1% na "Caritas  - Polska" mam gwarancję, że
potrzebujący otrzymają realną pomoc. :-))

Antenka

A ja już dałem sobie spokój z tym wspomaganiem potrzebujących poprzez pośredników. Nie ma takiej fundacji w Polsce której by pewien odsetek datków nie wyparowywał po drodze :-( . Więc od czasu do czasu dla spokoju sumienia dam jakiemuś potrzebującemu (czy to na piwo, czy to na chore dziecko) parę złotych do rąk własnych :-) .

Data: 2010-03-09 22:01:09
Autor: u2
[...]

Gdybym wiedział jakie piekło rozpęta się po przekazaniu przeze mnie 1%
na pewną organizację, to bym pewnie nigdy tego nie 1% nie przekazał :]

1% podatku przekazałam na "Caritas Polska"