1% podatku przekazałam na "Caritas Polska"

Data: 2010-03-08 01:12:59
Autor: MH
1% podatku przekazałam na "Caritas Polska"
"Nie daję na WOŚP!" , czyli  na wielką owsikową ściemę
powszechną .Oddając 1% na "Caritas  - Polska" mam gwarancję, że
potrzebujący otrzymają realną pomoc. :-))

=============

To jeszcze walnij na grupę swój pit dla uwiarygodnienia swego wielce
szanownego czynu !!  Swoje dane  , włącznie z nipem zasłoń !!! Po kiego
niewierna chołota ma o tobie cokolwiek wiedzieć ?!

Odn. caritasu , opowiem historyjkę. W latach 90-tych dostałem od nich zapytanie
ofertowe dot. szybkiej dostawy CHLEBA do pewnego biednego i potrzebującego kraju
3-go Świata. Niestety , Ojciec odpowiedzialny za 'kontrakt' , WPROST W OCZY powiedział , iż
oferta jest za tania. Do tego , mrygnął porozumiewawczo swym świętym oczkiem ,
abym zrozumiał o co chodzi...  Zrozumiałem ... , olałem 'kontrakt' ...

MH

--

1% podatku przekazałam na "Caritas Polska"