1% podatku przekazałam na "Caritas Polska"

Data: 2010-03-09 21:50:50
Autor: jadrys
1% podatku przekazałam na "Caritas Polska"
W dniu 2010-03-07 21:34, Antenka pisze:
"Nie daję na WOŚP!" , czyli  na wielką owsikową ściemę
powszechną .Oddając 1% na "Caritas  - Polska" mam gwarancję, że
potrzebujący otrzymają realną pomoc. :-))

Antenka

A ja już dałem sobie spokój z tym wspomaganiem potrzebujących poprzez pośredników. Nie ma takiej fundacji w Polsce której by pewien odsetek datków nie wyparowywał po drodze :-( . Więc od czasu do czasu dla spokoju sumienia dam jakiemuś potrzebującemu (czy to na piwo, czy to na chore dziecko) parę złotych do rąk własnych :-) .

1% podatku przekazałam na "Caritas Polska"