1 runda - typujemy

Data: 2010-04-17 20:09:29
Autor: wiLQ
1 runda - typujemy
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Cavs 4 - 0 Bulls

4:0. Ciekawsze byloby typowanie iloma punktami Cavs wygraja serie... ;-)

Magic 4 - 2 Bobcats

4:2. IMHO Magic pechowo trafili, bo przy kazdym innym (realistycznym)
przeciwniku w pierwszej rundzie typowalbym 4:0, a tak mam wrazenie, ze
bedzie kilka gier w okolicach 80 punktow po obu stronach gdzie
zadecyduja osobiste i/lub jakas indywidualna losowa eksplozja.

Hawks 4 - 2 Bucks

4:1. Szkoda Boguta bo byloby o jedna intrygujaca druzyne wiecej.

Celtics 4 - 3 Heat

3:4. Moze i Celtics maja wyzszy bieg niz ta mizeria, ktora graja od
kilku miesiecy, ale lepiej sie czuje rzucajac kostka, ze to ich koniec.

Lakers 4 - 2 Thunder

4:1. Napisalbym 4:0 gdyby bylo wiecej (pozytywnych) newsow o Bynumie, a
tak zakladam, ze nie jest na tyle dobrze by mieli bardzo duza przewage
pod koszem. Inna sprawa czy i jak ja wykorzystaja bo znajac Kobo wda sie
w pojedynek strzelecki z Durantem... i go sromotnie przegra przez %.

Mavs 4 - 3 Spurs

3:4. Znow IMHO pechowy uklad dla #2 w konferencji, a jeszcze Spurs
wlasciwie zatankowali dla tego matchupu. I jakkolwiek dziwnie to nie
zabrzmi... szkoda mi Cubana. Tyle zachodu by znow trafic na Spurs...

Suns 4 - 1 Blazers

4:0. Blazers nie dosc, ze chyba ustanowili jakis rekord absencji u
zawodnikow rotacyjnych to jeszcze na koniec szlag trafil Roya.

Jazz 3 - 4 Nuggets

4:2. Tutaj wlasciwie rzuca sie kostka na zdrowie, a nie na sile druzyn.
Zakladam, ze Boozer zagra, a Kenyon i Andersen beda miec problemy.

--
pzdr
wiLQ

1 runda - typujemy