10.04.10

Data: 2011-04-07 18:52:41
Autor: u2
10.04.10
... właśnie obejrzałem film Anity Gargas dołączony do Gazety Polskiej.
Umocnił mnie tylko w przekonaniu, że z ruskimi trzeba grać ostro.

Data: 2011-04-07 17:03:35
Autor: obserwator
10.04.10
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
... właśnie obejrzałem film Anity Gargas dołączony do Gazety Polskiej.
Umocnił mnie tylko w przekonaniu, że z ruskimi trzeba grać ostro.

z przywodcami ruskimi. Przywodcy ruscy albo gardza Polakami, ktorzy im wlaza
bez mydla (vide co zrobili z Donkiem), albo sie ich boja, ale maja respekt.

Data: 2011-04-07 20:25:03
Autor: u2
10.04.10
W dniu 2011-04-07 19:03,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Oczywiście, mam na myśli ruską "sistiemę", ktora zniewala ludzi.

Data: 2011-04-08 11:03:22
Autor: Azsxse
10.04.10

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Co to ta "sistiema"?

AAA

Data: 2011-04-08 11:02:57
Autor: Azsxse
10.04.10

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inkqp7$eo5$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Tylko Lecha Kaczyńskiego się bali? ;)

AAA

Data: 2011-04-07 19:30:19
Autor: jadrys
10.04.10
W dniu 2011-04-07 18:52, u2 pisze:
.. właśnie obejrzałem film Anity Gargas dołączony do Gazety Polskiej.
Umocnił mnie tylko w przekonaniu, że z ruskimi trzeba grać ostro.

Nie ma możliwości takiej rozgrywki. Możemy na tym tylko stracić. Natomiast stać nas na powiedzenie nie imperializmowi zachodniemu. Tu z kolei możemy tylko zyskać.

Data: 2011-04-07 17:35:35
Autor: obserwator
10.04.10
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Nie ma możliwości takiej rozgrywki. Możemy na tym tylko stracić. Natomiast stać nas na powiedzenie nie imperializmowi zachodniemu. Tu z kolei możemy tylko zyskać.

bzdura. Z przywodcami ruskimi, nie ma zadnej dyskusji, bo tam nie dzaila zadne
prawo cywilizowane w przeciwienstwie do zachodniej cywilizacji.

Data: 2011-04-07 20:28:54
Autor: u2
10.04.10
W dniu 2011-04-07 19:35,  obserwator pisze:
[...]

Nie mozna bezgranicznie ufac zachodnim przywodcom. Nie raz, nie dwa,
oszukali Polske i Polaków.

Data: 2011-04-07 18:52:11
Autor: obserwator
10.04.10
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie mozna bezgranicznie ufac zachodnim przywodcom. Nie raz, nie dwa,
oszukali Polske i Polaków.

a kto twierdzi, ze nalezy zachodnim przywodcom ufac bezgranicznie?
W polityce nie istnieje cos takiego jak pelne zuafanie na slowo.
W polityce rzadzi dyplomacja i umowy, ktorych rosyjscy przywodcy w ogole nie
respektuja, bo ich prawo to przemoc,jak u bandyty.

Data: 2011-04-08 16:42:53
Autor: u2
10.04.10
W dniu 2011-04-07 20:52,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Zachodni liderzy prowadza polityke medialnych usmiechow i usciskow, nie
znaczy to ze nie stosuja sily.

A agentura zachodnia w Polsce jest duzo wieksza niz ruska. Agentury
zwykle dzialaja w swoim interesie a nie panstwa, w ktorym dzialaja.

Data: 2011-04-08 11:05:05
Autor: Azsxse
10.04.10

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d9e0269$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jacy my jesteśmi nieszczęśliwi! Wszyscy nas oszukują! Powinni wielbić! Nas, przedmurze chrześcijaństwa!

AAA

Data: 2011-04-08 11:03:58
Autor: Azsxse
10.04.10

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inksl7$kqq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co proponujesz? Może PiS ruszy na Kreml i zrobi z nimi porządek?

AAA

Data: 2011-04-07 19:59:42
Autor: Marek Czaplicki
10.04.10
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 07 kwiecień 2011 18:52:

.. właśnie obejrzałem film Anity Gargas dołączony do Gazety Polskiej.
Umocnił mnie tylko w przekonaniu, że z ruskimi trzeba grać ostro.

 w rosyjską ruletkę?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-07 20:26:52
Autor: Zennon
10.04.10

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d9debdb$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
.. właśnie obejrzałem film Anity Gargas dołączony do Gazety Polskiej.
Umocnił mnie tylko w przekonaniu, że z ruskimi trzeba grać ostro.

To weź widły, szpadel i graj ostro z ruskimi ;))))) Wot nastojaszczij gieroj ;))))

Zennon

Data: 2011-04-07 19:04:47
Autor: obserwator
10.04.10
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

> [...]

To weź widły, szpadel i graj ostro z ruskimi ;))))) Wot nastojaszczij gieroj ;))))

a coz ty sie tak tych ruskich boisz, jak nastojaszczyj jeneral Jaruzelski?
Tamten nawet na czworakach jak kundel przed nimi skamlal o pomoc, a ruscsy sie
z niego smiali i pomocy mu nie udzielili, wiec sam wyprowadzil wojsko
przeciwko Polakom.

Data: 2011-04-08 11:06:02
Autor: Azsxse
10.04.10

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inl1sf$9pr$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Umocnił mnie tylko w przekonaniu, że z ruskimi trzeba grać ostro.

To weź widły, szpadel i graj ostro z ruskimi ;))))) Wot nastojaszczij gieroj
;))))

[...]

Proponuję by PiS poprowadził swoją moherową armię na Kreml! Tam trzeba zrobić porządek!

AAA

Data: 2011-04-08 11:09:04
Autor: mi
10.04.10
On 08.04.2011 11:06, Azsxse wrote:
Proponuję by PiS poprowadził swoją moherową armię na Kreml! Tam trzeba
zrobić porządek!

Podziwiam twoją naiwność. Ignorancja to błogosławieństwo. Jest się zamkniętym w małej klatce swoich ograniczeń i jest się szczęśliwym, bo cały świat tak ładnie poszufladkowany.

Data: 2011-04-08 11:23:56
Autor: Azsxse
10.04.10

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:inmjbd$765$1news.onet.pl...
[...]

Trzymajmy się tematu, a nie twoich bajdurzeń na temat bycia szczęśliwym w PiS. Uważacie, że z Rosjanami trzeba grać ostro. Więc pokażcie jak ostro! Śmiało, postraszcie Putina! Pewnie się wystraszy!  Widzisz człowieku, to co napisałeś odnosi się właśnie do ciebie. Przestańcie uważać się za pępek świata. Jesteście małymi żuczkami, które przy Rosji mają tyle do powiedzenia co Żyd za okupacji.

AAA

Data: 2011-04-08 11:02:30
Autor: Azsxse
10.04.10

[...]

No to zagraj! Pokaż jak się to robi. Możesz posłużyć się przykładem Gruzjii.

AAA

Data: 2011-04-08 13:44:42
Autor: jadrys
10.04.10
W dniu 2011-04-08 11:02, Azsxse pisze:

[...]

Militarna interwencja kacapa raczej nam nie grozi, ale gospodarczo może nam nieźle dołożyć. A my niestety nie mamy ani jednego asa w tej rozgrywce.

Data: 2011-04-08 16:45:28
Autor: u2
10.04.10
W dniu 2011-04-08 13:44, jadrys pisze:
Militarna interwencja kacapa raczej nam nie grozi, ale gospodarczo może
nam nieźle dołożyć. A my niestety nie mamy ani jednego asa w tej rozgrywce.

Wbrew pozorom, militarnie ruscy szykują się do interwencji w Polsce. Tak
powiedział mi pewien ruski sołdat-oficer w Malborku :)

A co do swoich asów to nie należy ich odkrywać za wcześnie.

Data: 2011-04-09 22:25:31
Autor: jadrys
10.04.10
W dniu 2011-04-08 16:45, u2 pisze:
W dniu 2011-04-08 13:44, jadrys pisze:
Militarna interwencja kacapa raczej nam nie grozi, ale gospodarczo moĹźe
[...]

Co ci powiedział? Powtórzą marsz na Warszawę z 1920? A wspomniał chociaż po co mają na nas napadać?

10.04.10