10.04.10

Data: 2011-04-07 20:26:52
Autor: Zennon
10.04.10

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d9debdb$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
.. właśnie obejrzałem film Anity Gargas dołączony do Gazety Polskiej.
Umocnił mnie tylko w przekonaniu, że z ruskimi trzeba grać ostro.

To weź widły, szpadel i graj ostro z ruskimi ;))))) Wot nastojaszczij gieroj ;))))

Zennon

Data: 2011-04-07 19:04:47
Autor: obserwator
10.04.10
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

> [...]

To weź widły, szpadel i graj ostro z ruskimi ;))))) Wot nastojaszczij gieroj ;))))

a coz ty sie tak tych ruskich boisz, jak nastojaszczyj jeneral Jaruzelski?
Tamten nawet na czworakach jak kundel przed nimi skamlal o pomoc, a ruscsy sie
z niego smiali i pomocy mu nie udzielili, wiec sam wyprowadzil wojsko
przeciwko Polakom.

Data: 2011-04-08 11:06:02
Autor: Azsxse
10.04.10

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inl1sf$9pr$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Umocnił mnie tylko w przekonaniu, że z ruskimi trzeba grać ostro.

To weź widły, szpadel i graj ostro z ruskimi ;))))) Wot nastojaszczij gieroj
;))))

[...]

Proponuję by PiS poprowadził swoją moherową armię na Kreml! Tam trzeba zrobić porządek!

AAA

Data: 2011-04-08 11:09:04
Autor: mi
10.04.10
On 08.04.2011 11:06, Azsxse wrote:
Proponuję by PiS poprowadził swoją moherową armię na Kreml! Tam trzeba
zrobić porządek!

Podziwiam twoją naiwność. Ignorancja to błogosławieństwo. Jest się zamkniętym w małej klatce swoich ograniczeń i jest się szczęśliwym, bo cały świat tak ładnie poszufladkowany.

Data: 2011-04-08 11:23:56
Autor: Azsxse
10.04.10

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:inmjbd$765$1news.onet.pl...
[...]

Trzymajmy się tematu, a nie twoich bajdurzeń na temat bycia szczęśliwym w PiS. Uważacie, że z Rosjanami trzeba grać ostro. Więc pokażcie jak ostro! Śmiało, postraszcie Putina! Pewnie się wystraszy!  Widzisz człowieku, to co napisałeś odnosi się właśnie do ciebie. Przestańcie uważać się za pępek świata. Jesteście małymi żuczkami, które przy Rosji mają tyle do powiedzenia co Żyd za okupacji.

AAA

10.04.10