10.IV.2010 KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE - zdjecia.

Data: 2011-02-10 15:24:42
Autor: obserwator
10.IV.2010 KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE - zdjecia.

10 IV 2010 Krakowskie Przedmieście

W ten przeklęty dzień przyszło uwierzyć w coś, co wydawało się nie do
uwierzenia... Dziś, po 10 miesiącach, gdy wiemy coraz więcej o tej tragedii, a
właściwie coraz bardziej przekonujemy się, że niemal nic nie wiemy w sposób
pewny i potwierdzony – nadal trudno uwierzyć w to, co widać mędrca szkiełkiem
i okiem; czucie i wiara mówią silniej, wciąż broniąc się przed przyjęciem
coraz wyraźniej wyłaniającej się ze smoleńskiej mgły prawdy; trudno uwierzyć,
bo w takim razie: co dalej???

  Być może odpowiedź na to pytanie zawarta jest w „Zbiorczej odpowiedzi na
listy z kraju”, jakiej Jacek Kaczmarski udzielał 22 lata temu:

 „Cóż na nie odpisać ma emigrant, śpiewak,
Co widział w swym życiu zaledwie wycinki
Zła, niegodziwości, poniżeń i zniewag
Opisanych w listach wyjętych ze skrzynki.
Wie tylko to - z książek, bo przeczytał parę,
Że zawsze się kielich goryczy przelewa
Żeby pozostawić krwawe upominki.
I pomimo ofiar, co jak świat są stare,
Lub dzięki nim właśnie - jest miejsce na wiarę,
Że kiedyś się o tym będzie tylko – śpiewać...”

 I jeszcze raz Jacek Kaczmarski:

 „Uwierzymy w nowe kłamstwa,
Rozluźnimy pięści zacisk,
Przywykniemy do hultajstwa,
Ugościmy starszych braci.”

 „Odbierzemy nasze trupy,
Pochowamy w ziemi naszej,
Przeliczymy skrzętnie krupy
Żeby było co dać na mszę.”

 „W piątek wieczór popijemy
Tak, jak zwykli pić Polacy,
A w niedzielę odpoczniemy
Po tygodniu ciężkiej pracy.”

„I ogarnie myśl nad miską
Obszar ludowego państwa
I znów pięści się zacisną
I nie uwierzymy w kłamstwa.”

http://fotoekran.nowyekran.pl/post/1966,10-iv-2010-krakowskie-przedmiescie

Data: 2011-02-11 10:18:44
Autor: MH
 obserwator <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

http://fotoekran.nowyekran.pl/post/1966,10-iv-2010-krakowskie-przedmiescie

============

Wyjątkowo trafne komentarze są zawarte w powyższym linku.

MH

Data: 2011-02-11 11:33:00
Autor: u2
W dniu 2011-02-11 11:18,  MH pisze:
Wyjątkowo trafne komentarze są zawarte w powyższym linku.

Kopiec to niegłupi pomysł, przesłoniłby żyrandole w pałacu i Bronek -
gafa mógłby się tam spokojnie obijać.

Data: 2011-02-11 10:51:10
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-11 11:18,  MH pisze:
> Wyjątkowo trafne komentarze są zawarte w powyższym linku.
> Kopiec to niegłupi pomysł, przesłoniłby żyrandole w pałacu i Bronek -
gafa mógłby się tam spokojnie obijać.

==================

To do łopat awangardo narodu !!

MH

Data: 2011-02-11 11:54:00
Autor: u2
W dniu 2011-02-11 11:51,  MH pisze:
To do łopat awangardo narodu !!

A ty co, kolejny cwaniaczek wysyłający do łopat ?

Data: 2011-02-11 11:13:09
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-11 11:51,  MH pisze:
> To do łopat awangardo narodu !!

A ty co, kolejny cwaniaczek wysyłający do łopat ?

==========

Sam się kopiec nie ukopie :)

MH

Data: 2011-02-11 10:49:55
Autor: Dobromir

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ij0vvp$ool$1inews.gazeta.pl...

[...]

pewny i potwierdzony &#8211; nadal trudno uwierzyć w to, co widać mędrca szkiełkiem
i okiem; czucie i wiara mówią silniej, wciąż broniąc się przed przyjęciem
coraz wyraźniej wyłaniającej się ze smoleńskiej mgły prawdy; trudno uwierzyć,
bo w takim razie: co dalej???

Wciąż nie wiem gdzie się ten samolot rozbił?! Pod Smoleńskiem czy na Krakowskim Przedmieściu?

PD

Data: 2011-02-11 21:58:08
Autor: pluton
10.IV.2010 KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE - zdjecia.
właściwie coraz bardziej przekonujemy się, że niemal nic nie wiemy w
sposób
pewny i potwierdzony

No to jak w koncu bylo ? Lodz podwodna, ktorą plyneli do Smolenska
wpadla na gore lodowa czy jechali tam na wielbłądach i wpadli na minę ?

Nullification

Data: 2011-02-11 21:03:16
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

No to jak w koncu bylo ? Lodz podwodna, ktorą plyneli do Smolenska
wpadla na gore lodowa czy jechali tam na wielbłądach i wpadli na minę ?

uwazasz, ze jestes dowcipny? jaki dowcip, taki czlowiek.

Data: 2011-02-11 22:39:45
Autor: pluton
> [...]
> wpadla na gore lodowa czy jechali tam na wielbłądach i wpadli na minę ?

uwazasz, ze jestes dowcipny? jaki dowcip, taki czlowiek.

Ja tylko chce sie czegos dowiedziec w sposob pewny i potwierdzony.

wariat nie jest pewien, co lezy na wawelu,
demonstranci spod palacu nie wiedza, czy lecha zastrzelili eskimosi
na krakowskim przedmiesciu czy czukcze w lesie smolenskim,
nikt nie potwierdzil, ze bomba termohiperbaryczna byla wyprodukowana
w Wagadugu, to co ja , maluczki mam powiedziec ?

Nullification

Data: 2011-02-11 21:51:45
Autor: obserwator
10.IV.2010 KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE - zdjecia.
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Ja tylko chce sie czegos dowiedziec w sposob pewny i potwierdzony.

aby sie dowiedzic, to musisz skonczyc szkole polska, a nie sowiecka.
Jesli jej nie skonczysz, to niestety umrzesz w niewiedzy. Przykro mi i wspolczuje.

Ps. badania mozgu ju sobie przeprowadziles? jesli tak, to zrob tez test na IQ.

Data: 2011-02-11 23:09:34
Autor: pluton
10.IV.2010 KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE - zdjecia.

Ps. badania mozgu ju sobie przeprowadziles? jesli tak, to zrob tez test na
IQ.

Mnie juz nic nie pomoze. Pisdzielcem nie zostane, zeby mi nawet pol mozgu
wycieli.

Nullification

Data: 2011-02-11 22:19:03
Autor: obserwator
> [...]
IQ.

Mnie juz nic nie pomoze. Pisdzielcem nie zostane, zeby mi nawet pol mozgu

zostaniesz SLD-owcem:)) --

10.IV.2010 KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE - zdjecia.