10.IV.2010 KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE - zdjecia.

Data: 2011-02-11 21:58:08
Autor: pluton
10.IV.2010 KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE - zdjecia.
właściwie coraz bardziej przekonujemy się, że niemal nic nie wiemy w
sposób
pewny i potwierdzony

No to jak w koncu bylo ? Lodz podwodna, ktorą plyneli do Smolenska
wpadla na gore lodowa czy jechali tam na wielbłądach i wpadli na minę ?

Nullification

Data: 2011-02-11 21:03:16
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

No to jak w koncu bylo ? Lodz podwodna, ktorą plyneli do Smolenska
wpadla na gore lodowa czy jechali tam na wielbłądach i wpadli na minę ?

uwazasz, ze jestes dowcipny? jaki dowcip, taki czlowiek.

Data: 2011-02-11 22:39:45
Autor: pluton
> [...]
> wpadla na gore lodowa czy jechali tam na wielbłądach i wpadli na minę ?

uwazasz, ze jestes dowcipny? jaki dowcip, taki czlowiek.

Ja tylko chce sie czegos dowiedziec w sposob pewny i potwierdzony.

wariat nie jest pewien, co lezy na wawelu,
demonstranci spod palacu nie wiedza, czy lecha zastrzelili eskimosi
na krakowskim przedmiesciu czy czukcze w lesie smolenskim,
nikt nie potwierdzil, ze bomba termohiperbaryczna byla wyprodukowana
w Wagadugu, to co ja , maluczki mam powiedziec ?

Nullification

Data: 2011-02-11 21:51:45
Autor: obserwator
10.IV.2010 KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE - zdjecia.
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Ja tylko chce sie czegos dowiedziec w sposob pewny i potwierdzony.

aby sie dowiedzic, to musisz skonczyc szkole polska, a nie sowiecka.
Jesli jej nie skonczysz, to niestety umrzesz w niewiedzy. Przykro mi i wspolczuje.

Ps. badania mozgu ju sobie przeprowadziles? jesli tak, to zrob tez test na IQ.

Data: 2011-02-11 23:09:34
Autor: pluton
10.IV.2010 KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE - zdjecia.

Ps. badania mozgu ju sobie przeprowadziles? jesli tak, to zrob tez test na
IQ.

Mnie juz nic nie pomoze. Pisdzielcem nie zostane, zeby mi nawet pol mozgu
wycieli.

Nullification

Data: 2011-02-11 22:19:03
Autor: obserwator
> [...]
IQ.

Mnie juz nic nie pomoze. Pisdzielcem nie zostane, zeby mi nawet pol mozgu

zostaniesz SLD-owcem:)) --

10.IV.2010 KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE - zdjecia.