10-cio latek ofiarą agresji policji

Data: 2012-11-11 18:48:58
Autor: Jusuf
10-cio latek ofiarą agresji policji

http://www.youtube.com/watch?v=S2Ja5Zcxi4c&feature=youtu.be
Opublikowane w dniu 11 lis 2012 przez użytkownika Małgorzata Pietkun

10-cio latek ofiarą agresji policji podczas Marszu Niepodległości 2012. Więcej na http://magielfinansowy.nowyekran.pl/post/79527,z-ostatniej-chwili-policja-str...

Data: 2012-11-11 12:28:05
Autor: Antenka
On 11 Lis, 18:49, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=S2Ja5Zcxi4c&feature=youtu.be
Opublikowane w dniu 11 lis 2012 przez u ytkownika Ma gorzata Pietkun

10-cio latek ofiar agresji policji podczas Marszu Niepodleg o ci 2012.
Wi cej nahttp://magielfinansowy.nowyekran.pl/post/79527,z-ostatniej-chwili-pol......

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Biedny chłopczyk! Czerwona hołota bije dzieci! :-E

Antenka

Data: 2012-11-11 21:59:46
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-11 21:28, Antenka pisze:
[...]

Hołota owszem, ale na pewno nie czerwona;-)

Pozdrawiam:-)

Data: 2012-11-11 13:13:03
Autor: Antenka
On 11 Lis, 21:59, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Biedny chłopczyk! Czerwona hołota bije dzieci! :-E

> Antenka

Hołota owszem, ale na pewno nie czerwona;-)

Pozdrawiam:-)

Każda hołota jest czerowna :-p

Antenka

Data: 2012-11-11 22:18:05
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-11 22:13, Antenka pisze:
[...]

E tam, bardzo lubię kolor czerwony, zarówno ten metaforyczny, jak i ten realny. ;-)

Data: 2012-11-11 13:28:19
Autor: Antenka
On 11 Lis, 22:18, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Każda hołota jest czerowna :-p

> Antenka

E tam, bardzo lubię kolor czerwony, zarówno ten metaforyczny, jak i ten
realny. ;-)

A ja turkusowy :-P

Antenka

Data: 2012-11-11 22:39:00
Autor: Grzegorz Z.
10-cio latek ofiarą agresji policji
Antenka napisał:

A ja turkusowy :-P

Wreszcie coś w czym się zgadzamy.

--
"Hołdys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa się więc pyanie,  czy z powodu
łysy, czy z powodu żyd?" - mkarwan

Data: 2012-11-11 14:32:55
Autor: Antenka
10-cio latek ofiarą agresji policji
On 11 Lis, 22:39, "Grzegorz Z." <spag...@mare.org> wrote:
Antenka napisa :

> A ja turkusowy :-P

Wreszcie co w czym si zgadzamy.

--
"Ho dys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa si wi c pyanie,  czy z powodu
ysy, czy z powodu yd?" - mkarwan

A w czym? W turkusie?

Antenka

Data: 2012-11-12 15:44:37
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-11 22:28, Antenka pisze:

E tam, bardzo lubię kolor czerwony, zarówno ten metaforyczny, jak i ten
realny. ;-)
A ja turkusowy :-P

Antenka

A mi się najbardziej podoba (nawet bardziej od czerwonego) kolor niebieski, chabrowy,  zwłaszcza gdy jest umieszczony poniżej grzywki blond włosej fryzury.. O:-)

Data: 2012-11-11 18:57:09
Autor: matusm

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomości news:k7oofb$2mne$1adenine.netfront.net...

[...]

Nie przepadałem za Dmowskim ale skoro gazuja dzieci ,to coś w tym jest.

I jak tu iść z dzieckiem na lekcje demokracji i patriotyzmu

To była lekcja ,ze nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-11-11 20:07:32
Autor: Grzegorz Z.
Jusuf napisał:

http://magielfinansowy.nowyekran.pl/post/79527,z-ostatniej-chwili-policja-str...

"Nie widziałem, żeby ktokolwiek rzucał petardy w stronę policji."

Dziwne. Ja widziałem. --

Data: 2012-11-11 20:16:47
Autor: Jusuf
"Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> schrieb im Newsbeitrag news:k7ot1k$klr$1dont-email.me...
Jusuf napisał:

http://magielfinansowy.nowyekran.pl/post/79527,z-ostatniej-chwili-policja-str...

"Nie widziałem, żeby ktokolwiek rzucał petardy w stronę policji."

Dziwne. Ja widziałem.

- Z żadnego tradycyjnego medium nie można dowiedzieć się, co się dzieje. Całą wiedzę na tę chwilę, tzn. na 16.39, czerpię z Twittera, gdzie uczestnicy tych wydarzeń z lewicy i prawicy prezentują zdjęcia i informacje. W pewnym momencie prawicowy dziennikarz wrzucił informację: "poszły kule". W tym samym czasie wszystkie telewizje informacyjne mówiły o latach 30. i przypominały historię polski - mówi Mistewicz.

Jak twierdzi redaktor "Nowych Mediów", sprzeczny przekaz nie musi wcale oznaczać, że telewizje relacjonują marsz w sposób stronniczy. - Media nie są stronnicze, ale pogubione, ponieważ ich słaba kondycja nie pozwala wysłać zbyt wielu reporterów. W stacjach telewizyjnych jest ich każdego roku coraz mniej i ten trend się utrzyma, bo taka jest kondycja mediów. W ich miejsce będą wchodziły przekazy w sieciach społecznościowych - wyjaśnia Mistewicz.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,36474,title,Wojna-informacyjna-w-internecie-media-sie-pogubily,wid,15082287,wiadomosc.html -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 20:25:21
Autor: Grzegorz Z.

Jusuf napisał:

[...]

Tu masz pokazane jak w stronę Policji lecą race i petardy.

Medium nietradycyjne:

http://www.youtube.com/watch?v=AXqVp89bwSI

Data: 2012-11-11 20:43:49
Autor: Jusuf

Jusuf napisał:

[...]

Nieistotne. Wcześniej zamieszki sprowokowała policja, jest czywistym, że w takich sytuacjach sprowokują część chuliganów.

Zachowanie policji podczas Marszu Niepodległości w Warszawie mogło doprowadzić do tragedii - mówi w rozmowie z WP.PL gen. Roman Polko, były dowódca jednostki GROM. W opinii generała zablokowanie marszu przez policję mogło doprowadzić do zamieszek i eskalacji przemocy.
Chaos na ulicach Warszawy to wina policji - twierdzą uczestnicy Marszu Niepodległości. "Ludzie chcą się rozchodzić, a nie mają gdzie! Wszędzie policja blokuje odejście. Policjanci nie chcą ludziom mówić, jak opuścić marsz!" - pisał na Twitterze poseł Przemysław Wipler po tym, jak policja zablokowała Marsz Niepodległości.

Jak wyjaśnia gen. Roman Polko, policja była źle przygotowana do osłony Marszu Niepodległości, m.in. dlatego, że nie rozpoznano i nie wychwycono najbardziej agresywnych osób, które chciały zakłócić demonstrację. - Doświadczenia z wcześniejszych manifestacji wskazywały tę grupę. Policyjni wywiadowcy powinni działać przeciwko tym, którzy zakłócają spokój, grają na tłumie i wyzwalają negatywne emocje - mówi gen. Polko.

Były dowódca jednostki GROM zwraca uwagę, że zachowanie policji mogło doprowadzić do eskalowania agresji. - W pewnym momencie zamknięto demonstrację w kleszczach. Na szczęście nie doszło do tragedii, ale aż prosiło się o coś znacznie gorszego. Myślę, że to działanie też nie było do końca przemyślane. W tego typu sytuacjach trzeba reagować elastycznie - mniej demonstrować siłę, a bardziej skupiać się na wyłuskiwaniu faktycznych sprawców zamieszek wyjaśnia generał.

- Policja za bardzo chciała przetestować nowy sprzęt. Zabrakło mi zdroworozsądkowego myślenia. Część ludzi z pewnością nie wiedziała o co chodzi, nie rozumiała, co się stało. Gdy maszeruje co najmniej kilkadziesiąt tysięcy osób, zablokowanie ich może powodować frustrację i wybuch niekontrolowanych emocji ze strony tych, którzy w ogóle tego nie planowali - twierdzi gen. Polko.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Gen-Roman-Polko-przez-policje-moglo-dojsc-do-tragedii,wid,15082427,wiadomosc.html

Data: 2012-11-11 15:38:22
Autor: Yogi
Dnia Sun, 11 Nov 2012 20:43:49 +0100, Jusuf napisał(a):

[...]

No popatrz, a jeszcze nie tak dawno, Polko był dla ciebie reżimowym
kabotynem. Weź się za to co potrafisz robić  - produkcję niemieckiej
kaszanki, najlepiej z konia :))))

Data: 2012-11-11 22:40:37
Autor: A. Filip
Yogi <Yogi@bubu.com> pisze:
[...]

kabotynem. WeĹş się za to co potrafisz robić  - produkcję niemieckiej
kaszanki, najlepiej z konia :))))

A podasz linka na archiwalny post żeby mieć _zaliczone_ trafienie w
dziesiątkę? :-)

Data: 2012-11-11 22:54:52
Autor: u2
W dniu 2012-11-11 22:40, A. Filip pisze:
Yogi <Yogi@bubu.com> pisze:
[...]

Nie mąć, nadający z GWna.

Data: 2012-11-11 22:46:54
Autor: Jusuf

A czy ja go chwalę? Przecież on tam też zajebiste głupoty opowiada, do których nie zamierzam się odnosić. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 16:11:49
Autor: Yogi
Dnia Sun, 11 Nov 2012 22:46:54 +0100, Jusuf napisał(a):

[...]

Weź się boczek prześpij, nikt nie potrzebuje pomocy takich jak ty Dawidków.

Data: 2012-11-11 16:29:32
Autor: Yogi
Dnia Sun, 11 Nov 2012 20:43:49 +0100, A. Filip napisał(a):

Yogi <Yogi@bubu.com> pisze:
[...]

Podam

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ae2956e3c3cdd8a9?hl=en&dmode=source

Data: 2012-11-11 23:30:30
Autor: Jusuf

A kto ciebie kundel o pomoc prosi? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 16:47:00
Autor: Yogi
Dnia Sun, 11 Nov 2012 23:30:30 +0100, Jusuf napisał(a):

[...]

Jaki kundel rzeźnicki kretynie? Uciekłeś z Polski do bundes zasiłki ze
szwabów wyciągać, a w internecie mordę wydzierasz?

"Jestem Niemcem Właśnie to do mnie dotarło po rozmowie z Dawidkiem, który skończeniu szkoły
chce się na stałe wyprowadzić do Niemiec. Zawsze imponowała mi niemiecka
perfekcja i niezależność. Wszystko jest tam genialne i wspaniałe, wielkie
nowoczesne państwo. Nie to co moherowa Polska z Żydem Jezusem jako królem.

boukun"

"Dawidek powiedział mi że Polacy i Żydzi to jedno i to samo gówno
I że chce wyjechać do Niemiec i zostać Niemcem. Powiedziałem mu, że jak
osiągnie pełnoletność, to zrobi co zechce.

boukun"

Data: 2012-11-12 10:51:47
Autor: Jusuf

Dobre, to tylko geniusz mógł napisać. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 21:16:30
Autor: Grzegorz Z.

Jusuf napisał:

[...]

Nieistotne.

Są nagrania filmowe a ja mam wierzyć na słowo kto mówi że było zupełnie
inaczej?

Data: 2012-11-11 21:42:25
Autor: Jusuf

Jusuf napisał:

[...]

A jakież nagrania filmowe? Serwujesz coś wybiórczego i nie wiadomo co chcesz przez to udowodnić. Były prowokacje policji, są zdjęcia, że policjanci po cywilnemu byli zamaskowani. Prowokacja się nie udała, Marsz spokojnie doszedł do celu i Na Rozdrożu odbył się piękny wiec. Sprowokowanych przez policję chuliganów potem zatrzymali. Koniec, schluss. Nie ma się nad czym ekscytować. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 21:49:01
Autor: Grzegorz Z.

Jusuf napisał:

[...]

Że zdanie "nie widziałem, żeby ktokolwiek rzucał petardy w stronę policji"
nie ma oparcia w rzeczywistości.

Data: 2012-11-11 22:34:27
Autor: Jusuf

Pewno odrzucali te policyjne. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 23:00:21
Autor: Jusuf

Pisałeś o petardach, race też 200 policyjnych prowokatorów rzucało, jest filmik. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 23:02:14
Autor: Grzegorz Z.

Jusuf napisał:

[...]

Nie to ty pisałeś o petardach, ja o racach.

Data: 2012-11-11 23:07:34
Autor: Jusuf

Nie, nie, to ty jakiś cytat wkleiłeś, pewno z filmiku. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 23:15:25

[...]