10-cio latek ofiarą agresji policji

Data: 2012-11-11 12:28:05
Autor: Antenka
10-cio latek ofiarą agresji policji
On 11 Lis, 18:49, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=S2Ja5Zcxi4c&feature=youtu.be
Opublikowane w dniu 11 lis 2012 przez u ytkownika Ma gorzata Pietkun

10-cio latek ofiar agresji policji podczas Marszu Niepodleg o ci 2012.
Wi cej nahttp://magielfinansowy.nowyekran.pl/post/79527,z-ostatniej-chwili-pol......

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Biedny chłopczyk! Czerwona hołota bije dzieci! :-E

Antenka

Data: 2012-11-11 21:59:46
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-11 21:28, Antenka pisze:
[...]

Hołota owszem, ale na pewno nie czerwona;-)

Pozdrawiam:-)

Data: 2012-11-11 13:13:03
Autor: Antenka
On 11 Lis, 21:59, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Biedny chłopczyk! Czerwona hołota bije dzieci! :-E

> Antenka

Hołota owszem, ale na pewno nie czerwona;-)

Pozdrawiam:-)

Każda hołota jest czerowna :-p

Antenka

Data: 2012-11-11 22:18:05
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-11 22:13, Antenka pisze:
[...]

E tam, bardzo lubię kolor czerwony, zarówno ten metaforyczny, jak i ten realny. ;-)

Data: 2012-11-11 13:28:19
Autor: Antenka
On 11 Lis, 22:18, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Każda hołota jest czerowna :-p

> Antenka

E tam, bardzo lubię kolor czerwony, zarówno ten metaforyczny, jak i ten
realny. ;-)

A ja turkusowy :-P

Antenka

Data: 2012-11-11 22:39:00
Autor: Grzegorz Z.
10-cio latek ofiarą agresji policji
Antenka napisał:

A ja turkusowy :-P

Wreszcie coś w czym się zgadzamy.

--
"Hołdys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa się więc pyanie,  czy z powodu
łysy, czy z powodu żyd?" - mkarwan

Data: 2012-11-11 14:32:55
Autor: Antenka
10-cio latek ofiarą agresji policji
On 11 Lis, 22:39, "Grzegorz Z." <spag...@mare.org> wrote:
Antenka napisa :

> A ja turkusowy :-P

Wreszcie co w czym si zgadzamy.

--
"Ho dys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa si wi c pyanie,  czy z powodu
ysy, czy z powodu yd?" - mkarwan

A w czym? W turkusie?

Antenka

Data: 2012-11-12 15:44:37
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-11 22:28, Antenka pisze:

E tam, bardzo lubię kolor czerwony, zarówno ten metaforyczny, jak i ten
realny. ;-)
A ja turkusowy :-P

Antenka

A mi się najbardziej podoba (nawet bardziej od czerwonego) kolor niebieski, chabrowy,  zwłaszcza gdy jest umieszczony poniżej grzywki blond włosej fryzury.. O:-)

10-cio latek ofiarą agresji policji