10 cywili zginęło w ostrzale Doniecka

Data: 2014-10-02 06:20:52
Autor: MarkWoydak
10 cywili zginęło w ostrzale Doniecka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:542c48ac$0$3177$65785112news.neostrada.pl...
jedyne co moge zyczyc dla kacapskiej puty to rychlej smierci :

Myslisz, że tym się przejął? Popyatj boukuna, on wie lepiej.

MW

Data: 2014-10-02 09:41:19
Autor: boukun
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m0iju5$e88$7news.albasani.net...

[...]

A nie mówiłem, POPiSowe zbrodniarze syjonistyczni już sobie łapki ściskają, he, he, he...

boukun

Data: 2014-10-02 18:38:36
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:m0j0nd$om2$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ty zapewne to masz pejsy i jesteś obrzezany! ;-)

MW

10 cywili zginęło w ostrzale Doniecka