[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem

Data: 2010-06-10 13:24:38
Autor: Neko
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Skladam hołd Poległym!

Cześć i chwała!

Świeć Panie nad ich Duszą.

RIP

Data: 2010-06-10 13:32:58
Autor: Bombelek
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huqi3l$t9l$1news.onet.pl...
Skladam hołd Poległym!

Cześć i chwała!

Świeć Panie nad ich Duszą.

RIP

Mam nadzieję, że twoje "cześć i chwała" dotyczą wszystkich, a nie tylko śp. prezydenta.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 13:36:53
Autor: Neko
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Mam nadzieję, że twoje "cześć i chwała" dotyczą wszystkich, a nie tylko śp. prezydenta.

Gdybys potrafil czytac ze zrozumieniem to wykonceptowalbys
wlasciwy sens.

Jednakze jako ze jestes masa ciemna i nierozgarnieta informuje:

"tak, moj hold dotyczyl wszystkich ofiar".

Data: 2010-06-10 13:42:24
Autor: Bombelek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huqiqq$veq$1news.onet.pl...
[...]

Zapytałem, liczyłem na kulturalną odpowiedź. Gdybyś ty potrafiłbyś czytać ze zrozumieniem wykonceptowałbyś właściwy sens "pytania" wynikający z zachowań niektórych zwolenników prezesa PiS na tym forum. Nie zniżę się do twego poziomu i nie nazwę cię ciemną masą bo nawet na takie określenie nie zasługujesz.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 13:45:01
Autor: Neko
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w

[...]

Odezwal sie "kulturalny" co to niemal kazdego wyzywa i miesza z blotem.
Pamietaj: na szacunek nalezy zasluzyc.

Ale klade to na karb naduzywania niebieskiej pastylki. :)

Data: 2010-06-10 13:51:33
Autor: Bombelek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huqj9t$14v$1news.onet.pl...
[...]

Nie mieszam każdego z błotem. Na tym forum jest wielu PSYCHOPATÓW, dziwnie składa się tak, ze głownie są to zwolennicy PiS. Dla relaksu po moich "wyzwiskach" poczytaj sobie awe albo hansa. Z tego co wiem, toczy się przeciwko niemu postępowanie za obrażenie rodziców Rafała Lepudruka. Masz rację, na szacunek należy zasłużyć. Ty pogrzebałeś tę szansę atakując osobę, a nie poglądy. Tabletkę to sobie sam zażyj. Może ci jakoś ulży.

http://wybory.wp.pl/kat,1025917,wid,12351196,wiadomosc.html

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 13:54:05
Autor: Neko
[...]

Ty ich tak zaszeregowales. A ja mam wrazenie, ze wiekszosc tych tzw.
psychopatow,
to sa osoby, ktore stoja w opozycji do Twojego swiatopogladu i dlatego
laduja z karteczka: psychopata. Jakie to latwe i przyjemne, nieprawdaz?

Dla relaksu po moich "wyzwiskach" poczytaj sobie awe albo hansa. Z tego co
wiem, toczy się przeciwko niemu postępowanie za obrażenie rodziców Rafała
Lepudruka.

Awe ma postepowanie sądowe ?

Masz rację, na szacunek należy zasłużyć. Ty pogrzebałeś tę szansę atakując
osobę, a nie poglądy.

Chyba sie powiesze. ;)

Tabletkę to sobie sam zażyj. Może ci jakoś ulży.

Ja nie mam. Pozyczysz mi? Bo jak nie to bede musial udac
sie do Panslavisty. Ale tam nie chcialbym zachodzic. ;)

Data: 2010-06-10 14:00:30
Autor: Bombelek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huqjqv$2pb$1news.onet.pl...
[...]

Ocene PSYCHOPATA wystawiam na podstawie tego co tu ktoś wypisuje. Palmę pierwszeństwa dzierży awe i hans.
Z tego co napisał mi Rafał jego ojciec złożył taki wniosek. awe nazwał rodziców Rafała "kurwą i alfonsem".
Z tą tabletką - nie masz nic do powiedzenia? Więc się przymknij. Jesteś bliski umieszczenia cię w gronie psychopatów.

Data: 2010-06-10 13:46:53
Autor: A.
Bombelek <bombelek@o2.pl> napisał(a):
Z tego co napisał mi Rafał jego ojciec złożył taki wniosek. awe nazwał rodziców Rafała "kurwą i alfonsem".

Ale jaja! Niejaki Rafalek rozplakal sie, zabral zabawki i pobiegl ze skarga do
tatusia.... Fajne :)

A.
Ps. na wejsciu powinien byc jakis baner ze to nie jest forum dla dzieci w
wieku przedszkolym ;)

Data: 2010-06-10 06:53:40
Autor: zbig
On 10 Cze, 15:46, "A." <zgagusia.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Bombelek <bombe...@o2.pl> napisał(a):

> [...]

A.
Ps. na wejsciu powinien byc jakis baner ze to nie jest forum dla dzieci w

Rafał chciał awe mordę obić i pewnie tak by sie mogło stać bo jakoś
strasznie zawzięty był. Wytoczenie sprawy o zniesławienie może być dla
tego bydlaka bardziej dotkliwe. Ot może nie zostanie skazany, ale
będzie musiał jeździć na proces, uczestniczyć w przesłuchaniach,
zapłacić adwokatowi. Wcale mi go nie żal.

Data: 2010-06-10 14:13:35
Autor: Neko
[...]

Ale zeby zlozyc pozew nalezy znac dane osoby. "Awe" to troche za malo.

Z tą tabletką - nie masz nic do powiedzenia? Więc się przymknij. Jesteś bliski umieszczenia cię w gronie psychopatów.

Rozumiem, ze balansuje na krawedzi przepasci? :)

Data: 2010-06-10 14:19:34
Autor: Bombelek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huqkvh$69h$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem, nie moja sprawa. Wiem, że wniosek złożyli rodzice Rafała. Co do balansowania, wydajesz się rozsądny tyle, że przekraczasz linię pomiędzy chamstwem, a dobrym smakiem.

Data: 2010-06-10 16:13:06
Autor: cirrus
[...]

Zdecydowanie, na krawędzi kretynizmu.

--
stevep

Data: 2010-06-10 13:51:50
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- --
skad te debilowate bombelki sie biora. z korei pn import czy co?
awe

Data: 2010-06-10 13:53:54
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huqjdn$1ko$1news.onet.pl...

[...]

Skąd się biorą tacy PSYCHOPACI jak ty? Wiem, wiem. Z PiS. ;-)))

Data: 2010-06-10 13:55:35
Autor: Neko
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w

Skąd się biorą tacy PSYCHOPACI jak ty? Wiem, wiem. Z PiS. ;-)))

Masz jakas obsesje z tym PiS?

Data: 2010-06-10 14:02:07
Autor: Bombelek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huqjts$35c$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w

Skąd się biorą tacy PSYCHOPACI jak ty? Wiem, wiem. Z PiS. ;-)))

Masz jakas obsesje z tym PiS?

Nie. Stwierdzam fakty. Zdecydowana większość oszołomów na tym forum to zwolennicy PiS.

Data: 2010-06-10 14:14:11
Autor: Neko
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w

Nie. Stwierdzam fakty. Zdecydowana większość oszołomów na tym forum to zwolennicy PiS.

A ja mam odwrotna opinie. Zdecydowana wiekszosc oszolomow na tym
forum to zwolennicy PO.

Data: 2010-06-10 14:17:24
Autor: Bombelek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huql0l$6d6$1news.onet.pl...
[...]

Wymień kilku. Jestem ciekaw którzy to.

Data: 2010-06-10 16:15:12
Autor: cirrus
[...]

Nie modlisz się 3x dziennie do prezia?

--
stevep

Data: 2010-06-10 14:05:40
Autor: PaPi
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Jednakze jako ze jestes masa ciemna i nierozgarnieta informuje:
"tak, moj hold dotyczyl wszystkich ofiar".

To moze nauczysz sie pisac, ze liczba MNOGA rzeczownika dusza to DUSZE.
Wtedy istnieje prawdopodobienstwo, ze bedziesz lepiej rozumiany.

Data: 2010-06-10 14:16:13
Autor: Neko
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał

To moze nauczysz sie pisac, ze liczba MNOGA rzeczownika dusza to DUSZE.
Wtedy istnieje prawdopodobienstwo, ze bedziesz lepiej rozumiany.

A /cytat/ "skladam hold POLEGŁYM" /koniec cytatu/ to liczba pojedyczna czy mnoga?

Data: 2010-06-10 14:21:57
Autor: PaPi
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
A /cytat/ "skladam hold POLEGŁYM" /koniec cytatu/ to liczba pojedyczna
czy mnoga?

Cytat "Świeć Panie nad ich Duszą"
W jezyku polskim, liczba mnoga rzeczownika DUSZA to DUSZE.
Ale Ty jestes "prawdziwy patriota" znajomosc jezyka polskiego nie jest potrzebna w takim wypadku.

Data: 2010-06-10 06:15:58
Autor: zbig
On 10 Cze, 14:21, PaPi <1...@2.3> wrote:
> A /cytat/ "skladam hold POLEG YM" /koniec cytatu/ to liczba pojedyczna
> czy mnoga?

Cytat " wie Panie nad ich Dusz "
W jezyku polskim, liczba mnoga rzeczownika DUSZA to DUSZE.
Ale Ty jestes "prawdziwy patriota" znajomosc jezyka polskiego nie jest
potrzebna w takim wypadku.

Nie mogę powstrzymać sie po raz kolejny przed zacytowaniem mistrza
Tetmajera:
"Rozum, wiedza, talent, praca
U nas bratku, nie popłaca!
Postęp i cywilizacja
W kąt gdy wchodzi do gry Nacya!
I guanem wnet dostanie
Kto nie z nami mocium panie!
Bo jest jedna tylko cnota,
Byś był, wasze, "patryota"!
Możesz kpem być i cymbałem,
Możesz dureń być siarczysty,
Byleś z mocą i zapałem
Kraj miłował macierzysty!"

Data: 2010-06-10 15:27:39
Autor: PaPi
[...]

Nie znalem. Swietne :-)

Data: 2010-06-11 01:10:29
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3d521d43-f4ba-40f4-966d-315e7c6e587ac33g2000yqm.googlegroups.com...
On 10 Cze, 14:21, PaPi <1...@2.3> wrote:
> A /cytat/ "skladam hold POLEG YM" /koniec cytatu/ to liczba pojedyczna
> czy mnoga?

Cytat " wie Panie nad ich Dusz "
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Tetmajer jako niepolak mial straszne na tym punkcie kompleksy prawie jak michnik
awe

Data: 2010-06-11 01:18:40
Autor: awe

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c10d8e5$1news.home.net.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
jestes pewien? 26 tys zwrotow na gogole "Swiec Panie nad Ich Duszą" swiadczy o zwyczajowym zwrocie. Zapewne w domysle jest "kazda"
awe

Data: 2010-06-10 16:16:01
Autor: cirrus
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huql4j$6rg$1news.onet.pl...
[...]

A kto poległ?

--
stevep

Data: 2010-06-10 14:14:26
Autor: precz z gnomem
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał

Gdybys potrafil czytac ze zrozumieniem to wykonceptowalbys
wlasciwy sens.

Może wykoncypował?

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-10 14:20:03
Autor: Neko
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał

Może wykoncypował?

Moze. Niechaj biegli profesorowie polonisci piszacy na tej grupie sie wypowiedza...

Data: 2010-06-10 16:20:48
Autor: WW
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
W dniu 2010-06-10 13:24, Neko pisze:
Skladam hołd Poległym!

Przyrównując ofiary zwykłej katastrofy komunikacyjnej ujmujesz chwały poległym za ojczyznę.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem