[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem

Data: 2010-06-10 13:32:58
Autor: Bombelek
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huqi3l$t9l$1news.onet.pl...
Skladam hołd Poległym!

Cześć i chwała!

Świeć Panie nad ich Duszą.

RIP

Mam nadzieję, że twoje "cześć i chwała" dotyczą wszystkich, a nie tylko śp. prezydenta.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 13:36:53
Autor: Neko
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Mam nadzieję, że twoje "cześć i chwała" dotyczą wszystkich, a nie tylko śp. prezydenta.

Gdybys potrafil czytac ze zrozumieniem to wykonceptowalbys
wlasciwy sens.

Jednakze jako ze jestes masa ciemna i nierozgarnieta informuje:

"tak, moj hold dotyczyl wszystkich ofiar".

Data: 2010-06-10 13:42:24
Autor: Bombelek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huqiqq$veq$1news.onet.pl...
[...]

Zapytałem, liczyłem na kulturalną odpowiedź. Gdybyś ty potrafiłbyś czytać ze zrozumieniem wykonceptowałbyś właściwy sens "pytania" wynikający z zachowań niektórych zwolenników prezesa PiS na tym forum. Nie zniżę się do twego poziomu i nie nazwę cię ciemną masą bo nawet na takie określenie nie zasługujesz.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 13:45:01
Autor: Neko
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w

[...]

Odezwal sie "kulturalny" co to niemal kazdego wyzywa i miesza z blotem.
Pamietaj: na szacunek nalezy zasluzyc.

Ale klade to na karb naduzywania niebieskiej pastylki. :)

Data: 2010-06-10 13:51:33
Autor: Bombelek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huqj9t$14v$1news.onet.pl...
[...]

Nie mieszam każdego z błotem. Na tym forum jest wielu PSYCHOPATÓW, dziwnie składa się tak, ze głownie są to zwolennicy PiS. Dla relaksu po moich "wyzwiskach" poczytaj sobie awe albo hansa. Z tego co wiem, toczy się przeciwko niemu postępowanie za obrażenie rodziców Rafała Lepudruka. Masz rację, na szacunek należy zasłużyć. Ty pogrzebałeś tę szansę atakując osobę, a nie poglądy. Tabletkę to sobie sam zażyj. Może ci jakoś ulży.

http://wybory.wp.pl/kat,1025917,wid,12351196,wiadomosc.html

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 13:54:05
Autor: Neko
[...]

Ty ich tak zaszeregowales. A ja mam wrazenie, ze wiekszosc tych tzw.
psychopatow,
to sa osoby, ktore stoja w opozycji do Twojego swiatopogladu i dlatego
laduja z karteczka: psychopata. Jakie to latwe i przyjemne, nieprawdaz?

Dla relaksu po moich "wyzwiskach" poczytaj sobie awe albo hansa. Z tego co
wiem, toczy się przeciwko niemu postępowanie za obrażenie rodziców Rafała
Lepudruka.

Awe ma postepowanie sądowe ?

Masz rację, na szacunek należy zasłużyć. Ty pogrzebałeś tę szansę atakując
osobę, a nie poglądy.

Chyba sie powiesze. ;)

Tabletkę to sobie sam zażyj. Może ci jakoś ulży.

Ja nie mam. Pozyczysz mi? Bo jak nie to bede musial udac
sie do Panslavisty. Ale tam nie chcialbym zachodzic. ;)

Data: 2010-06-10 14:00:30
Autor: Bombelek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huqjqv$2pb$1news.onet.pl...
[...]

Ocene PSYCHOPATA wystawiam na podstawie tego co tu ktoś wypisuje. Palmę pierwszeństwa dzierży awe i hans.
Z tego co napisał mi Rafał jego ojciec złożył taki wniosek. awe nazwał rodziców Rafała "kurwą i alfonsem".
Z tą tabletką - nie masz nic do powiedzenia? Więc się przymknij. Jesteś bliski umieszczenia cię w gronie psychopatów.

Data: 2010-06-10 13:46:53
Autor: A.
Bombelek <bombelek@o2.pl> napisał(a):
Z tego co napisał mi Rafał jego ojciec złożył taki wniosek. awe nazwał rodziców Rafała "kurwą i alfonsem".

Ale jaja! Niejaki Rafalek rozplakal sie, zabral zabawki i pobiegl ze skarga do
tatusia.... Fajne :)

A.
Ps. na wejsciu powinien byc jakis baner ze to nie jest forum dla dzieci w
wieku przedszkolym ;)

Data: 2010-06-10 06:53:40
Autor: zbig
On 10 Cze, 15:46, "A." <zgagusia.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Bombelek <bombe...@o2.pl> napisał(a):

> [...]

A.
Ps. na wejsciu powinien byc jakis baner ze to nie jest forum dla dzieci w

Rafał chciał awe mordę obić i pewnie tak by sie mogło stać bo jakoś
strasznie zawzięty był. Wytoczenie sprawy o zniesławienie może być dla
tego bydlaka bardziej dotkliwe. Ot może nie zostanie skazany, ale
będzie musiał jeździć na proces, uczestniczyć w przesłuchaniach,
zapłacić adwokatowi. Wcale mi go nie żal.

Data: 2010-06-10 14:13:35
Autor: Neko
[...]

Ale zeby zlozyc pozew nalezy znac dane osoby. "Awe" to troche za malo.

Z tą tabletką - nie masz nic do powiedzenia? Więc się przymknij. Jesteś bliski umieszczenia cię w gronie psychopatów.

Rozumiem, ze balansuje na krawedzi przepasci? :)

Data: 2010-06-10 14:19:34
Autor: Bombelek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huqkvh$69h$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem, nie moja sprawa. Wiem, że wniosek złożyli rodzice Rafała. Co do balansowania, wydajesz się rozsądny tyle, że przekraczasz linię pomiędzy chamstwem, a dobrym smakiem.

Data: 2010-06-10 16:13:06
Autor: cirrus
[...]

Zdecydowanie, na krawędzi kretynizmu.

--
stevep

Data: 2010-06-10 13:51:50
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- --
skad te debilowate bombelki sie biora. z korei pn import czy co?
awe

Data: 2010-06-10 13:53:54
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huqjdn$1ko$1news.onet.pl...

[...]

Skąd się biorą tacy PSYCHOPACI jak ty? Wiem, wiem. Z PiS. ;-)))

Data: 2010-06-10 13:55:35
Autor: Neko
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w

Skąd się biorą tacy PSYCHOPACI jak ty? Wiem, wiem. Z PiS. ;-)))

Masz jakas obsesje z tym PiS?

Data: 2010-06-10 14:02:07
Autor: Bombelek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huqjts$35c$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w

Skąd się biorą tacy PSYCHOPACI jak ty? Wiem, wiem. Z PiS. ;-)))

Masz jakas obsesje z tym PiS?

Nie. Stwierdzam fakty. Zdecydowana większość oszołomów na tym forum to zwolennicy PiS.

Data: 2010-06-10 14:14:11
Autor: Neko
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w

Nie. Stwierdzam fakty. Zdecydowana większość oszołomów na tym forum to zwolennicy PiS.

A ja mam odwrotna opinie. Zdecydowana wiekszosc oszolomow na tym
forum to zwolennicy PO.

Data: 2010-06-10 14:17:24
Autor: Bombelek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huql0l$6d6$1news.onet.pl...
[...]

Wymień kilku. Jestem ciekaw którzy to.

Data: 2010-06-10 16:15:12
Autor: cirrus
[...]

Nie modlisz się 3x dziennie do prezia?

--
stevep

Data: 2010-06-10 14:05:40
Autor: PaPi
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Jednakze jako ze jestes masa ciemna i nierozgarnieta informuje:
"tak, moj hold dotyczyl wszystkich ofiar".

To moze nauczysz sie pisac, ze liczba MNOGA rzeczownika dusza to DUSZE.
Wtedy istnieje prawdopodobienstwo, ze bedziesz lepiej rozumiany.

Data: 2010-06-10 14:16:13
Autor: Neko
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał

To moze nauczysz sie pisac, ze liczba MNOGA rzeczownika dusza to DUSZE.
Wtedy istnieje prawdopodobienstwo, ze bedziesz lepiej rozumiany.

A /cytat/ "skladam hold POLEGŁYM" /koniec cytatu/ to liczba pojedyczna czy mnoga?

Data: 2010-06-10 14:21:57
Autor: PaPi
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
A /cytat/ "skladam hold POLEGŁYM" /koniec cytatu/ to liczba pojedyczna
czy mnoga?

Cytat "Świeć Panie nad ich Duszą"
W jezyku polskim, liczba mnoga rzeczownika DUSZA to DUSZE.
Ale Ty jestes "prawdziwy patriota" znajomosc jezyka polskiego nie jest potrzebna w takim wypadku.

Data: 2010-06-10 06:15:58
Autor: zbig
On 10 Cze, 14:21, PaPi <1...@2.3> wrote:
> A /cytat/ "skladam hold POLEG YM" /koniec cytatu/ to liczba pojedyczna
> czy mnoga?

Cytat " wie Panie nad ich Dusz "
W jezyku polskim, liczba mnoga rzeczownika DUSZA to DUSZE.
Ale Ty jestes "prawdziwy patriota" znajomosc jezyka polskiego nie jest
potrzebna w takim wypadku.

Nie mogę powstrzymać sie po raz kolejny przed zacytowaniem mistrza
Tetmajera:
"Rozum, wiedza, talent, praca
U nas bratku, nie popłaca!
Postęp i cywilizacja
W kąt gdy wchodzi do gry Nacya!
I guanem wnet dostanie
Kto nie z nami mocium panie!
Bo jest jedna tylko cnota,
Byś był, wasze, "patryota"!
Możesz kpem być i cymbałem,
Możesz dureń być siarczysty,
Byleś z mocą i zapałem
Kraj miłował macierzysty!"

Data: 2010-06-10 15:27:39
Autor: PaPi
[...]

Nie znalem. Swietne :-)

Data: 2010-06-11 01:10:29
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3d521d43-f4ba-40f4-966d-315e7c6e587ac33g2000yqm.googlegroups.com...
On 10 Cze, 14:21, PaPi <1...@2.3> wrote:
> A /cytat/ "skladam hold POLEG YM" /koniec cytatu/ to liczba pojedyczna
> czy mnoga?

Cytat " wie Panie nad ich Dusz "
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Tetmajer jako niepolak mial straszne na tym punkcie kompleksy prawie jak michnik
awe

Data: 2010-06-11 01:18:40
Autor: awe

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c10d8e5$1news.home.net.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
jestes pewien? 26 tys zwrotow na gogole "Swiec Panie nad Ich Duszą" swiadczy o zwyczajowym zwrocie. Zapewne w domysle jest "kazda"
awe

Data: 2010-06-10 16:16:01
Autor: cirrus
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:huql4j$6rg$1news.onet.pl...
[...]

A kto poległ?

--
stevep

Data: 2010-06-10 14:14:26
Autor: precz z gnomem
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał

Gdybys potrafil czytac ze zrozumieniem to wykonceptowalbys
wlasciwy sens.

Może wykoncypował?

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-10 14:20:03
Autor: Neko
[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem
Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał

Może wykoncypował?

Moze. Niechaj biegli profesorowie polonisci piszacy na tej grupie sie wypowiedza...

[i] 10 czerwca. Dwa miesiace od katastrofy pod Smolenskiem