10 czerwca czyli gdzie jest prezes PiS ?

Data: 2010-06-10 09:15:04
Autor: he®sk
10 czerwca czyli gdzie jest prezes PiS ?
Pytanie do zwolennikow PiS - czy dzis, w dniu smierci swego brata i bratowej prezes PiS zaplanowal zlozenie
kwiatow na ich grobie?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-06-10 09:20:55
Autor: Pikolo

""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:gr3116tnr2ad585l7hirb1f9bi02lsd6cr4ax.com...
Pytanie do zwolennikow PiS - czy dzis, w dniu smierci
swego brata i bratowej prezes PiS zaplanowal zlozenie
kwiatow na ich grobie?

-- HeSk

Nie twoj interes zasrancu

Data: 2010-06-10 09:32:35
Autor: Bombelek
10 czerwca czyli gdzie jest prezes PiS ?

U¿ytkownik "Pikolo" <popierdolka75@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:huq3on$nj9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Proszê, proszê. Tylko tyle masz do powiedzenia PSYCHOPATO?!

--

B±bel-ek

Data: 2010-06-10 10:37:32
Autor: Pikolo

"Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote in message news:4c109511$0$2598$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A ty sie kurwa dostales na aplikacje adwokacka czy co...?

Data: 2010-06-10 11:03:30
Autor: Bombelek
10 czerwca czyli gdzie jest prezes PiS ?

U¿ytkownik "Pikolo" <popierdolka75@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:huq88c$93q$1inews.gazeta.pl...

[...]

Cz ja jestem Marta, córka ¶p. Lecha po mê¿u Dubieniecka? I nie bluzgaj, nie jeste¶ w domu!

--

B±bel-ek

Data: 2010-06-10 12:59:15
Autor: raff
[...]

ProszÄ™, proszÄ™. Tylko tyle masz do powiedzenia PSYCHOPATO?!

A ty sie kurwa dostales na aplikacje adwokacka czy co...?

Ze tez wam sie chce dyskutowac z tym Lepuderkiem.

R.

Data: 2010-06-10 16:10:33
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:huqgi8$mh1$2news.onet.pl...
[...]

To nie dyskutuj i nie zawracaj nam dupy.

--
stevep

Data: 2010-06-10 09:31:59
Autor: Bombelek
10 czerwca czyli gdzie jest prezes PiS ?

U¿ytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gr3116tnr2ad585l7hirb1f9bi02lsd6cr4ax.com...
Pytanie do zwolennikow PiS - czy dzis, w dniu smierci
swego brata i bratowej prezes PiS zaplanowal zlozenie
kwiatow na ich grobie?

--

Wg TVPiS wys³a³ na Wawel 40 busów z kwiatami! Kochaj±cy brat i szwagier!

--

B±bel-ek

Data: 2010-06-10 12:29:01
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-10 09:15, "he®sk" pisze:
Pytanie do zwolennikow PiS - czy dzis, w dniu smierci
swego brata i bratowej prezes PiS zaplanowal zlozenie
kwiatow na ich grobie?

Gdyby to zrobił, to z pewnością oskarżyłbyś go o manifestacyjną żałobę.. Co ten facet musiałby zrobić żeby ciebie zadowolić?

Data: 2010-06-10 17:45:59
Autor: 'he®sk'
On Thu, 10 Jun 2010 12:29:01 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2010-06-10 09:15, "he®sk" pisze:
> Pytanie do zwolennikow PiS - czy dzis, w dniu smierci
> swego brata i bratowej prezes PiS zaplanowal zlozenie
> kwiatow na ich grobie?

 Nie. Byc moze uwierzylbym, ze ma ludzkie odruchy. Zauwaz, ze prezes
 PiS od czasu pogrzebu nie byl ani razu na grobie swego brata!  Z wielka przyjemnoscia natomiast podrozuje po kraju i wyglasza
 "mondre" mowy w stylu co by zrobil gdyby byl premierem!
 Wysyla do powodzian 40 busow z ulotkami. To tak ma wygladac  pomoc powodzianom? Biali kiedys tez dawali indianom paciorki.

--

 HeSk

Data: 2010-06-10 20:30:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-10 17:45, 'he®sk' pisze:
[...]

Wiem, ale nie mi go oceniać. Przeżył facet tragedię w rodzinie, pewnie w ten sposób jakoś to odreagowuje.

10 czerwca czyli gdzie jest prezes PiS ?