10 kłamstw Kremla

Data: 2014-04-15 17:18:32
Autor: MarkWoydak
10 kłamstw Kremla
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:534d4b14$0$2372$65785112news.neostrada.pl...
1. Rosja twierdzi: na Ukrainie nie ma rosyjskich agentów.

Kogo obchodzą kłamstwa, półprawdy i zwykłe łgarstwa? Putin ma w dupie opinię UE i USA bo wie dobrze, że nie znajdzie się idiota, który będzie umierać za wschodnią Ukrainę. Tak jak powiedziałem dużo wcześniej: tam będzie jeszcze niezły dym.

MW

Data: 2014-04-15 17:53:07
Autor: u2
10 kłamstw Kremla
W dniu 2014-04-15 17:18, MarkWoydak pisze:
[...]

maja wegiel, beda dymic, ale energia odnawialna to jest przyszlosc. widac to po dziesiatkach zdezelowanych wiatrakach, ktore stawiaja niemcy na Suwalszczyznie niszczac jej piekny krajobraz. :)

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-04-15 19:15:52
Autor: u2
10 kłamstw Kremla
W dniu 2014-04-15 19:04, MarkWoydak pisze:
Nie na temat.

"na temat" to twoj lisek nadaje. ale z liska i z ciebie zawsze wychodzi sciema

Data: 2014-04-16 06:15:56
Autor: stevep
10 k³amstw Kremla
W dniu .04.2014 o 19:15 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-04-15 19:04, MarkWoydak pisze:
Nie na temat.

"na temat" to twoj lisek nadaje. ale z liska i z ciebie zawsze wychodzi  sciema

Ale nie wytrzymasz, ¿eby go nie obejrzeæ.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-16 06:28:36
Autor: u2
10 k³amstw Kremla
W dniu 2014-04-16 06:15, stevep pisze:
"na temat" to twoj lisek nadaje. ale z liska i z ciebie zawsze
wychodzi sciema

Ale nie wytrzymasz, ¿eby go nie obejrzeæ.

mylisz sie, nie czytuje lis³ika, ani nie ogladam tego wymoczka w merdiach

Data: 2014-04-17 04:46:50
Autor: stevep
10 k³amstw Kremla
W dniu .04.2014 o 06:28 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Ale¿ ogl±dasz i to z wypiekami na twarzy inaczej by¶ nie pieni³ siê tak.

--
stevep
-- -- -