10 kwietnia. [W徠ek nie dla swo這czy!]

Data: 2015-05-29 01:43:50
Autor: Ikselka
10 kwietnia. [W徠ek nie dla swo這czy!]
Data: 2015-05-28 21:26:18
Autor: Stachu Chebel
10 kwietnia. [W徠ek nie dla swo這czy!]
W dniu pi徠ek, 29 maja 2015 01:43:52 UTC+2 u篡tkownik Ikselka napisa:
https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs
-- XL M鎩 Prezydent: https://www.youtube.com/watch?v=hm21Ak1A-Q0

Tym si zainteresuj:

http://tnij.org/z411yw9

Data: 2015-05-29 13:22:41
Autor: Ikselka
10 kwietnia. [W徠ek nie dla swo這czy!]
Dnia Thu, 28 May 2015 21:26:18 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisa(a):

Zapro sobie kogo innego. --
XL
Tak zgin瘭i: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Data: 2015-05-29 02:13:26
Autor: Lenek9
Won z pismem obrazkowym.

U篡tkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i
-- XL

Pismo obrazkowe mnie nie interesuje.
Do jaskini z tym, albo na p這ty.
Chyba na g這w upad豉. Mam traci tyle czasu ?
We to zamie嗆 jako text.

Data: 2015-05-29 13:13:26
Autor: Ikselka
Won z pismem obrazkowym.
Dnia Fri, 29 May 2015 02:13:26 +0200, Lenek9 napisa(a):

Iks El.

Data: 2015-05-29 12:48:48
Autor: Pszemol
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:130g46i8ak8bu.7q558esxtco6$.dlg40tude.net...
https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

I jaki to problem psychologiczny chcia豉by poruszy za pomoc tej ilustracji, uzasadniaj帷 jako sens wys豉nia tego linka bez jakiegokolwiek komentarza na grup pl.sci.psychologia dodatkowo do grupy pl.soc.polityka?

Data: 2015-05-29 21:27:14
Autor: Ikselka
10 kwietnia. [W徠ek nie dla swo這czy!]
Dnia Fri, 29 May 2015 12:48:48 -0500, Pszemol napisa(a):

[...]

Po膨dany problem psychologiczny masz w temacie - w nawiasie kwadratowym.
http://synonim.net/synonim/swo%C5%82ocz

Data: 2015-05-29 14:01:55
Autor: Stachu Chebel
10 kwietnia. [W徠ek nie dla swo這czy!]
W dniu pitek, 29 maja 2015 21:37:04 UTC+2 u髒ytkownik Jakub A.  Krzewicki napisa:
Ikselka wrote:

> Dnia Fri, 29 May 2015 12:48:48 -0500, Pszemol napisa(a):
> http://synonim.net/synonim/swo%C5%82ocz

Tylko 髒eby kogo nazwa kanali, trzeba si naprawd napracowa nad udowodnieniem jego brzydoty etycznej. Inaczej to jest zwyke wyzwisko. Iksi szafujesz tymi okreleniami jak z karabinu: a 髒e Kukiz komediant, a 髒e ci albo tamci to swoocz etc.

Co do katastrofy smoleskiej, to interesuje naprawd mniejszo ludzi w Polsce i czy wikszo ma si temu podporzdkowa? Zbyt energiczne dziaania w tej mierze mog by niepopularne.

-- 苤苠

Tylko 髒eby kogo

Kogo? Odpowied驕 do Jakuba :

Polemika z "Ikselka" nie ma sensu. Dlaczego? Ano we驕my sobie na tapet przykad  jej/jego wypowiedzi w obrbie tego wtka:

Tylko 髒eby kogo

Kogo? I takie tam bezsensowne  kogo, czego, kt籀rego, kt籀rej.. i takie to tam pislamistyczne dywagacje..

Data: 2015-05-29 14:46:30
Autor: Pszemol
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:10dg284gufo8b.1mese0uawg25h.dlg40tude.net...
[...]

Napisa豉 tam dla kogo dedykujesz w徠ek...
Ale wci捫 nie widz jaki problem psychologiczny pr鏏ujesz poruszy.

Data: 2015-05-30 11:02:07
Autor: Qrczak
10 kwietnia. [W徠ek nie dla swo這czy!]
Dnia 2015-05-29 21:46, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
[...]

Ten rodzaj kompulsji chyba jeszcze nie zosta nazwany.

Ja tam nie jestem socjopat. Umiem doskonale udawa, 瞠 lubi ludzi.

Data: 2015-05-29 21:38:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
10 kwietnia. [Wtek nie dla swooczy!]
Ikselka wrote:

[...]

Co do katastrofy smoleskiej, to interesuje naprawd mniejszo ludzi w Polsce i czy wikszo ma si temu podporzdkowa? Zbyt energiczne dziaania w tej mierze mog by w narodzie niepopularne.

--
苤苠

Data: 2015-05-29 22:02:34
Autor: Ikselka
10 kwietnia. [Wtek nie dla swooczy!]
Dnia Fri, 29 May 2015 21:38:01 +0200, Jakub A.  Krzewicki napisa(a):

Ikselka wrote:

[...]

Tylko 瞠by kogo

Kogo?

nazwa kanali, trzeba si naprawd napracowa nad udowodnieniem jego brzydoty etycznej. Inaczej to jest zwyk貫 wyzwisko.

Powtarzam - KOGO ono dotyczy? Ciebie?

Iksi szafujesz tymi okre郵eniami jak z karabinu: a 瞠 Kukiz komediant,

Tym okre郵eniem to pan Belka szafuje - ja cytuj.

a 瞠 ci albo tamci to swo這cz etc.

Kt鏎zy ci albo tamci?
Je郵 si osobi軼ie poczuwasz, no to ju tw鎩 problem - pytanie, czy
s逝sznie. Warto si nad tym zastanowi w cicho軼i ducha...

Co do katastrofy smole雟kiej, to interesuje naprawd mniejszo嗆 ludzi w Polsce

Jakie powa積e dane? badania?

i czy wi瘯szo嗆 ma si temu podporz康kowa? Zbyt energiczne dzia豉nia w tej mierze mog by w narodzie niepopularne.

Jak wida PO wyborach 3-]

Data: 2015-05-29 15:18:05
Autor: Pszemol
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:f2t7yxz4oq47$.odndda2j6gr5$.dlg40tude.net...
[...]

A w jakim celu cytujesz?

Data: 2015-05-30 01:10:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ikselka wrote:

Dnia Fri, 29 May 2015 21:38:01 +0200, Jakub A.  Krzewicki napisa(a):

Kogo? Powtarzam - KOGO ono dotyczy? Ciebie?

Przecie髒 ja nie miaem 髒adnego wpywu na to czy odpowiednie czynniki porusz nale髒ycie t kwesti czy nie. Nie byo mnie tam, gdzie decydowano w mediach czy m籀wi wicej, czy mniej na ten temat i sam nie udzielam w tym wzgldzie tym髒e mediom 髒adnych wskaz籀wek.

Tym okreleniem to pan Belka szafuje - ja cytuj.

Mimo wszystko nie powtarzaj prosz kretynizm籀w o "komedianctwie" Kukiza.

Jakie powa髒ne dane? badania?

ZTCW polskie "gallupy" pokazyway, 髒e mo髒e "twardy" elektorat PiS-u czyli gdzie co czwarty jest zainteresowany.

Jak wida PO wyborach 3-]

Duda nie szafowa Smoleskiem w kampanii, bo wiedzia, 髒e temat mao popularny. Jestem jak najbardziej osobicie przekonania ludziom poza w/w grup afficcionados Smoleska chodzio o "dajet", 髒e maj mniej 髒ry a nie o ideolo, "kt籀ra prawda jest mojsza" i wewntrzne renesansowe rozgrywki establishmentu z cyklu "Gra o tron". Mo髒e dlatego, 髒e mieszkam na Dolnym lsku, gdzie wikszo ludzi, kt籀rych spytasz, jest wanie takiego zdania.

--
苤苠

Data: 2015-05-29 21:38:44
Autor: u2
W dniu 2015-05-29 o 21:37, Jakub A. Krzewicki pisze:
Tylko 髒eby kogo nazwa kanali, trzeba si naprawd napracowa nad
udowodnieniem jego brzydoty etycznej.

obywatelu nie pieprz bez sensu, wystarczajaco sie kompromitujecie obywatelu komoruski:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-06-02 05:43:55
Autor: gazebo
10 kwietnia. [W徠ek nie dla swo這czy!]
W dniu 2015-05-29 o 01:43, Ikselka pisze:

ty umiesz kwadraty w temacie wstawic?

--
gazebo

10 kwietnia. [W徠ek nie dla swo這czy!]