10 kwietnia Dniem Histerii

Data: 2011-04-05 12:44:51
Autor: Azsxse
10 kwietnia Dniem Histerii
"Jarosław Gowin z PO ostrzega w Radiu ZET, że obchody rocznicy katastrofy smoleńskiej mog± zmienić się w "koszmar politycznej histerii"

Hej pisowcy, nazbierali¶cie już łuczywa na pochodnie? Krakowskie Przedmie¶cie czyli miejsce gdzie się rozbił samolot czeka na wiernych oszołomów!

AAA

Data: 2011-04-05 04:00:19
Autor: Hans Kloss
10 kwietnia Dniem Tępienia Platfonsów
On 5 Kwi, 12:44, "Azsxse" <az...@firstunit.cz> wrote:
[stek bredni]
Pokażmy tego smutnego dnia platfonsom i innym antykaczystowskim
¶cierwom ¶rodkowy palec i z hasłem "walcie się na ryj ¶miecie" tak±
oto melodyjk± ich poczęstujmy:
http://www.youtube.com/watch?v=0sgxT6vjGQQ
J-23

Data: 2011-04-05 13:06:24
Autor: WW
W dniu 2011-04-05 13:00, Hans Kloss pisze:
[...]

Ja rozumiem, że odwiedza się grób albo miejsce zdarzenia.
Ale żeby odwiedzać ostatnie miejsce pracy, to już nie nasza tradycja.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-04-05 04:21:00
Autor: Hans Kloss
On 5 Kwi, 13:06, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Ja rozumiem, że odwiedza się grób albo miejsce zdarzenia.
Ale żeby odwiedzać ostatnie miejsce pracy, to już nie nasza tradycja.
 Tak wiem, a w dodatku wszyscy oni tam będ± mieli krzywo założone
czapeczki..oppss... berety mohairowe chciałem napisać. Btw. oni nie
odwiedzaj± "miejsca pracy" tylko miejsce gdzie powinien wg nich stać
pomnik zmarłego Prezydenta- i gdzie już nawet stał swego czasu takowy
prowizoryczny w postaci krzyża.
J-23

Data: 2011-04-05 13:35:01
Autor: WW
W dniu 2011-04-05 13:21, Hans Kloss pisze:
 tylko miejsce gdzie powinien wg nich stać
pomnik zmarłego Prezydenta

Skoro mamy demokracje, to powinno decydować zdanie większo¶ci.
Warszawa ma ok 1 000 000 mieszkańców. Czy zatem grupka 1 000 czy nawet 10 000 ma prawo narzucać 1 000 000 swoj± wolę ?

Data: 2011-04-05 04:51:46
Autor: Hans Kloss
On 5 Kwi, 13:35, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Skoro mamy demokracje, to powinno decydować zdanie większo¶ci.

To nieprawda. Na przykład większo¶ć i to zdecydowana (ok. 3/4) według
wszelkich badań opowiada sie za przywróceniem kary ¶mierci a mimo to
żadna poważna siła polityczna nie podejmuje tego tematu. Podobnie
będzie z pomnikiem. Poza tym zdanie"większo¶ci" ustala sie nie na
podstawie sond czy ankiet telefonicznych zaprzyjaĽnionych (i
sprzedajnych) sondażowni tylko w ramachwyborów parlamentarnych.
Btw. Warszawa ma znacznie więcej niż milion mieszkańców ( jeżli juz
"około" to raczej dwóch mln) ale skoro jest stolic± Polski to niby
dlaczego jej mieszkańcy maj± narzucac zdanie pozostałym 37 milionom
rodaków które chc± (a czy chc± to się okaże jesieni±)  mieć w swojej
stolicy pomnik SWOJEGO prezydenta?
J-23

Data: 2011-04-05 07:00:22
Autor: zbig
On 5 Kwi, 13:51, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 5 Kwi, 13:35, WW <wu...@vp.pl> wrote:

> [...]

dlaczego jej mieszkańcy maj± narzucac zdanie pozostałym 37 milionom
rodaków które chc± (a czy chc± to się okaże jesieni±)  mieć w swojej

Chyba ci odjebało do reszty. naród ma dupie pomniki prezydenta
PiS,którego kadencja była na takim poziomie, że nie miał szans na
reelekcję.

Data: 2011-04-05 10:22:30
Autor: HaMMeR
On 5 Kwi, 16:00, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Chyba ci odjebało do reszty. naród ma dupie pomniki prezydenta
PiS,którego kadencja była na takim poziomie, że nie miał szans na

Takie ch..e jak ty, smieciu, to jeszcze nie narod! Hebany megaloman!

Data: 2011-04-06 02:52:09
Autor: zbig
On 5 Kwi, 19:22, HaMMeR <k...@tranzac.pl> wrote:

> [...]
> reelekcję.

Takie ch..e jak ty, smieciu, to jeszcze nie narod! Hebany megaloman!

Czytaj ze zrozumieniem kłębku frustracji.

Data: 2011-04-06 14:39:36
Autor: cirrus
10 kwietnia Dniem Tępienia Platfonsów
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f9e5be8-fa38-45d7-b19c-d5ba65ab071al30g2000vbn.googlegroups.com...
On 5 Kwi, 13:35, WW <wu...@vp.pl> wrote:
[...]

Jasne, naród to debile jak ty.

--
stevep

Data: 2011-04-05 10:24:28
Autor: Hans Kloss
10 kwietnia Dniem Tępienia Platfonsów
On 5 Kwi, 16:00, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
naród ma dupie
 A ty kim jeste¶ ciulu że się za "naród" wypowiadasz?
J-23

Data: 2011-04-06 02:51:30
Autor: zbig
On 5 Kwi, 19:24, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 5 Kwi, 16:00, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:> naród ma dupie

 A ty kim jeste¶ ciulu że się za "naród" wypowiadasz?
J-23

To odpowiedĽ na twoj± bezczeln± sugestię , że 37 mln Polaków chce
pomnika SWOJEGO prezydenta. Ani oni nie chc± ani on nie był ICH
prezydentem tylko prezydentem PiS.

Data: 2011-04-05 20:19:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-05 16:00, zbig pisze:

Chyba ci odjebało do reszty. naród ma dupie pomniki

ĹšwiÄ™ta prawda, - narĂłd ma w d**ie pomniki, wszystkie pomniki a juĹĽ na pewno tych narzucanych nachalnie rzekomo wielkich PolakĂłw i PatriotĂłw.  Postawili by pomnik bohaterowi ktory z naraĹĽeniem ĹĽycia ratowaĹ‚ tonÄ…cego w rzece a nie pasoĹĽytom pĹ‚awiÄ…cym siÄ™ w luksusach na koszt spoĹ‚eczeĹ„stwa.

Data: 2011-04-05 15:08:14
Autor: WW
W dniu 2011-04-05 13:51, Hans Kloss pisze:
On 5 Kwi, 13:35, WW<wu...@vp.pl>  wrote:

[...]

Ok. Zgadzam się.
Zatem poczekajmy i zobaczmy ile osób przyjdzie 10 kwietnia. Je¶li więcej niz 18 500 000,  to znaczy, ze pomnik powinien tam stan±ć, a jesli mniej, to znczy że nie.
Sprawa będzie raz na zawsze i ostatecznie załatwiona.

Data: 2011-04-05 06:14:02
Autor: Hans Kloss
10 kwietnia Dniem Tępienia Platfonsów
On 5 Kwi, 15:08, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Sprawa b dzie raz na zawsze i ostatecznie za atwiona.
 Sprawa zostanie załatwiona nie 10 kwietnia ale w czasie jesiennych
wyborów parlamentarnych. Tez mam nadzieję ze ostatecznie...
J-23

Data: 2011-04-05 15:17:00
Autor: WW
W dniu 2011-04-05 15:14, Hans Kloss pisze:
On 5 Kwi, 15:08, WW<wu...@vp.pl>  wrote:

Sprawa b dzie raz na zawsze i ostatecznie za atwiona.
  Sprawa zostanie załatwiona nie 10 kwietnia

Wymiękasz ?  :-P

ale w czasie jesiennych
wyborów parlamentarnych. Tez mam nadzieję ze ostatecznie...
J-23

Też przegracie  :-)

Data: 2011-04-05 14:20:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-05 13:35, WW pisze:
W dniu 2011-04-05 13:21, Hans Kloss pisze:
 tylko miejsce gdzie powinien wg nich stać
pomnik zmarłego Prezydenta

Skoro mamy demokracje,

SkÄ…d takie przypuszczenie?

Data: 2011-04-05 15:42:16
Autor: WW
W dniu 2011-04-05 14:20, jadrys pisze:
W dniu 2011-04-05 13:35, WW pisze:
W dniu 2011-04-05 13:21, Hans Kloss pisze:
tylko miejsce gdzie powinien wg nich stać
pomnik zmarłego Prezydenta

Skoro mamy demokracje,

Sk±d takie przypuszczenie?

No, w telewizji mówili  :-P

Data: 2011-04-05 10:28:56
Autor: HaMMeR
On 5 Kwi, 15:42, WW <wu...@vp.pl> wrote:

> Sk d takie przypuszczenie?

No, w telewizji m wili  :-P

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzy em, tylko pod tym znakiem
Polska b dzie wioch a Polak burakiem.

No i popatrz sieroto, nie stoisz pod krzyzem, odzegnujesz sie od jego
znaku,
a jestes koncertowym wiochmenskim burakiem!
I nic ci nie pomoze, bo zawsze byles, jestes i po kres swojej
sprzedajnej wegetacji
pozostaniesz wiejskim BURAKIEM!
Lepiej dla ciebie lewusie platfonsiarski, abys sie z tym pogodzil!

Data: 2011-04-06 11:38:49
Autor: WW
W dniu 2011-04-05 19:28, HaMMeR pisze:

[...]

Moim zdaniem się mylisz, co i tak nie upoważnia Cie do inwektyw.
Widać ludzie o uproszczonym my¶leniu inaczej nie potrafi±. To efekt spisienia - bardzo mi się to nowe słowo podoba  :-P

Niestety, to co dzi¶ mamy, prawie w 100% wypełnia definicje demokracji.
Definicje z czasów jej powstania a nie obecn±.

Data: 2011-04-05 20:19:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-05 15:42, WW pisze:
[...]

No, w telewizji mĂłwili  :-P

Pozdrawiam
 WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Ale przecież wszyscy wiedzą że telewizja nie jest bezstronna w ocenie faktów i bezczelnie kłamie..

Data: 2011-04-06 11:41:52
Autor: WW
10 kwietnia Dniem Tępienia Platfonsów
W dniu 2011-04-05 20:19, jadrys pisze:

Ale przecież wszyscy wiedz± że telewizja nie jest bezstronna w ocenie
faktów i bezczelnie kłamie..

Niestety, mamy wła¶nie demokracje.

Data: 2011-04-06 21:53:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-06 11:41, WW pisze:
W dniu 2011-04-05 20:19, jadrys pisze:

Ale przecieĹĽ wszyscy wiedzÄ… ĹĽe telewizja nie jest bezstronna w ocenie
faktów i bezczelnie kłamie..

Niestety, mamy właśnie demokracje.

Niestety...nie mamy jej.

Data: 2011-04-07 11:36:19
Autor: WW
W dniu 2011-04-06 21:53, jadrys pisze:
[...]

Zatem zachciej sięgn±ć do Ľródeł i poszukaj definicji demokracji, która sformułował pewien Grek, Arystotelesem zwanym. Rózni się ona znacznie od tego, co nam wciskaj±.

Wtedy sam się przekonasz, jak dobrze pasuje do naszej obecnej rzeczywisto¶ci.

Data: 2011-04-07 16:02:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-07 11:36, WW pisze:
[...]

Zatem zachciej sięgnąć do źródeł i poszukaj definicji demokracji, która sformułował pewien Grek, Arystotelesem zwanym. Rózni się ona znacznie od tego, co nam wciskają.

Wtedy sam się przekonasz, jak dobrze pasuje do naszej obecnej rzeczywistości.

Pozdrawiam
 WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.
Definicje i ogĂłlne zasady funkcjonowania bezpoĹ›redniej demokracji w Grecji znam juĹĽ od okoĹ‚o 30 lat. I nie sÄ…dzÄ™ ĹĽeby w miÄ™dzyczasie zapisy w np. Wikipedii diametralnie ja zmieniĹ‚y, tak ĹĽeby  wypaczyć pierwotne znaczenie.
Różnica jest choćby w tym że "wybrańcy Ludu Grecji odpowiadali fizycznie za skutki swoich rządów.

Data: 2011-04-07 17:42:32
Autor: WW
10 kwietnia Dniem Tępienia Platfonsów
W dniu 2011-04-07 16:02, jadrys pisze:

Definicje i ogólne zasady funkcjonowania bezpo¶redniej demokracji w
Grecji znam już od około 30 lat.

Doprawdy ?

Czy wszystko trzeba podawać na tacy, przeżute i gotowe do strawienia ?.

Arystoteles, Grek, zdefiniował demokracje, jako władze większo¶ci sprawowan± wbrew interesowi ogółu.
Słowo to przybrało charakter dogmatu.
Według Arystotelesa demokracja była najgorszym z możliwych ustroj± na równi z tyrani± i oligarchi±.
Posługujemy się umownie terminem demokracja, s±dz±c, że to władza ludu. Za pewnik przyjmuje się, ze lud jest m±dry, i wykształcony i wie, co jest dobre dla narodu.
Tymczasem ludzi m±drych i wykształconych jest w masie tylu, ilu może być zgodnie z krzywa Gaussa. Jest ich niewielu, podczas gdy niewykształconych, przeciętnych i miernych członków społeczno¶ci mamy w każdym kraju znacznie więcej niż wybitnych.

Wiesz co to Politem - to też jego.

Data: 2011-04-07 20:30:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-07 17:42, WW pisze:
W dniu 2011-04-07 16:02, jadrys pisze:

Definicje i ogólne zasady funkcjonowania bezpośredniej demokracji w
Grecji znam już od około 30 lat.

Doprawdy ?

Czy wszystko trzeba podawać na tacy, przeżute i gotowe do strawienia ?.

Arystoteles, Grek, zdefiniował demokracje, jako władze większości sprawowaną wbrew interesowi ogółu.
Słowo to przybrało charakter dogmatu.
Według Arystotelesa demokracja była najgorszym z możliwych ustroją na równi z tyranią i oligarchią.
Posługujemy się umownie terminem demokracja, sądząc, że to władza ludu. Za pewnik przyjmuje się, ze lud jest mądry, i wykształcony i wie, co jest dobre dla narodu.
Tymczasem ludzi mądrych i wykształconych jest w masie tylu, ilu może być zgodnie z krzywa Gaussa. Jest ich niewielu, podczas gdy niewykształconych, przeciętnych i miernych członków społeczności mamy w każdym kraju znacznie więcej niż wybitnych.

Wiesz co to Politem - to teĹĽ jego.

Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

MĂłwimy o Demokracji funkcjonujÄ…cej w Grecji czy o odczuciach Arystotelesa?

Data: 2011-04-08 11:26:38
Autor: WW
10 kwietnia Dniem Tępienia Platfonsów
W dniu 2011-04-07 20:30, jadrys pisze:

Mówimy o Demokracji funkcjonuj±cej w Grecji czy o odczuciach Arystotelesa?

"Lepiej milczeć, niż się odezwać i rozwiać wszelkie w±tpliwo¶ci".

Data: 2011-04-08 13:39:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-08 11:26, WW pisze:
W dniu 2011-04-07 20:30, jadrys pisze:

MĂłwimy o Demokracji funkcjonujÄ…cej w Grecji czy o odczuciach Arystotelesa?

"Lepiej milczeć, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości".

Pozdrawiam
 WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Nie w kaĹĽdym wypadku, a wracajÄ…c do sprawy, -  caĹ‚kowite opieranie swojej wiedzy o Greckiej demokracji na odczuciach Arystotelesa nie zbyt mÄ…dre.

Data: 2011-04-06 21:52:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-06 11:34, WW pisze:
W dniu 2011-04-05 20:19, jadrys pisze:

Ale przecieĹĽ wszyscy wiedzÄ… ĹĽe telewizja nie jest bezstronna w ocenie
faktów i bezczelnie kłamie..

To co my teraz mamy ?

Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Wypaczenie prawdziwej demokracji. Swoimi wyborami tworzymy warstwy uprzywilejowane, którzy zaczynają się czuć że to ludzie są dla nich a nie odwrotnie. Jest to tak biegunowo odległe, że praktycznie w niczym nie przypomina starego pierwowzoru - Greckich Rządów Ludu.

Data: 2011-04-06 22:47:07
Autor: pluton
10 kwietnia Dniem Tępienia Platfonsów
Pokażmy tego smutnego dnia platfonsom i innym antykaczystowskim
¶cierwom ¶rodkowy palec i z hasłem "walcie się na ryj ¶miecie"

Fajne haslo. Moze zrobimy to ikon± 4RP ?

Nullification

Data: 2011-04-07 11:40:55
Autor: u2
10 kwietnia Dniem Tępienia Platfonsów
W dniu 2011-04-06 22:47, pluton pisze:
PokaÂżmy tego smutnego dnia platfonsom i innym antykaczystowskim
¶cierwom ¶rodkowy palec i z has³em "walcie siê na ryj ¶miecie"

Fajne haslo. Moze zrobimy to ikon± 4RP ?

IV RP wymyślił pan Śpiewak z PO.

Data: 2011-04-12 15:52:17
Autor: cirrus
10 kwietnia Dniem Tępienia Platfonsów
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inij97$h8d$1inews.gazeta.pl...
Pokażmy tego smutnego dnia platfonsom i innym antykaczystowskim
¶cierwom ¶rodkowy palec i z hasłem "walcie się na ryj ¶miecie"
Fajne haslo. Moze zrobimy to ikon± 4RP ?

Najlepiej zrób to ikon± kretynopisow.

--
stevep

Data: 2011-04-07 16:24:54
Autor: mi
On 05.04.2011 13:00, Hans Kloss wrote:
Pokażmy tego smutnego dnia platfonsom i innym antykaczystowskim
¶cierwom ¶rodkowy palec i z hasłem "walcie się na ryj ¶miecie" tak±

Je¶li mogę to sugeruję więcej opanowania. PiS nie powinien na¶ladować kloaczny język propagandy PO.

mi

Data: 2011-04-08 11:01:36
Autor: Azsxse
10 kwietnia Dniem Tępienia Platfonsów

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inkhfl$d7f$1news.onet.pl...
[...]

Hans nie nasladuje nikogo. To on jest tym prostakiem używaj±cym "kloacznego języka". Plujcie się we własne brody przyjemniaczki.

AAA

10 kwietnia Dniem Histerii