Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !

10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !

Data: 2011-01-10 13:10:33
Autor: Neko
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m
(minimalna podstawa dla Tu154 dla tego rodzaju lotniska
to 1200 m).

Piloci popelnili dziesiatki bledow. Zlamali zasady przewidziane
w lotnictwie wojskowym i cywilnym. Zlamali zasady
zamieszczonie w instrukcji obslugi Tupolewa.
 Brak bylo jakiejkolwiek wspolpracy pomiedzy Protasiukiem
a drugim pilotem, ktory jakby w pewnym momencie przestal
istniec.

Duzo spoufalania sie w kabinie, malo profesjonalizmu.

Fatalne wyszkolenie pilotow. NAWIGATOR W TUPOLEWIE NIE ZNAL JEZYKA ROSYJSKIEGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Protasiuk musial pelnic 3 role jednoczesnie: kapitana, drugiego
pilota i nawigatora. TO JEST CHORE !!! Nacisk psychiczny gen. Blasika stojacego jak debil za
plecami pilotow byl niebagatelny i SKANDALICZNY.

Inna sprawa, ze wieza na lotnisku powinna KATEGORYCZNIE
zabronic ladowania pilotom w tych warunkach.

Nie zrobila tego, tylko insynuowala. Sprawiala
wrazenie niezdecydowaniej. Wieza nie zadala
potwierdzen wysokosci! Bagatelizowala to.

Kapitan samolotu wedlug mnie sprawial wrazenie
zahipnotozowanego na wyladowanie.  W ogole
chyba wszyscy w kabinie tkwili w swoistym
letargu.

Jednak po tym co przeczytalem, po tych wszystkich materialach przez jakie przebrnalem z przykroscia
musze stwierdzic, ze wiekszosc winy ponosi
FATALNY SYSTEM LOTNICTWA a piloci byli jego ofiarami, co przyczynilo
sie to bezprecedensowej tragegii...

Data: 2011-01-10 04:49:28
Autor: Hans Kloss
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
On 10 Sty, 13:10, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote:
Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m
(minimalna podstawa dla Tu154 dla tego rodzaju lotniska
to 1200 m).

Podawana przez kontrolera podstawa chmur wynosiła 50 metrów,
rzeczywista hgw jaka, minimalna dla lądowania Tu 154 100 metrów.
Podawana przez kontrolera widoczność w poziomie wynosiła 400 metrów,
widoczność  rzeczywista (wg jego własnych zeznań złożonych tuż po
katastrofie!!) wynosiła 800m, ostatnio wręcz zeznał że widoczność była
1000m. Okłamywał pilotów (świadomie!!) w jednej sprawie, mógł ich
także okłamywać  w pozostałych. W dodatku piloci świetnie wiedzieli że
kontroler łże jak bura suka, bo kontaktowali się na bieżąco ze swoimi
kolegami z JAK-a którzy opisali im RZECZYWISTĄ widoczność na lotnisku.
Jeżeli to nawet był wypadek (bardzo wątpliwe) to obwinianie za niego
głównie polskich pilotów nie ma wystarczających podstaw
merytorycznych.
J-23

Data: 2011-01-10 13:54:34
Autor: Neko
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Podawana przez kontrolera podstawa chmur wynosiła 50 metrów,
rzeczywista hgw jaka, minimalna dla lądowania Tu 154 100 metrów.
Podawana przez kontrolera widoczność w poziomie wynosiła 400 metrów,
widoczność  rzeczywista (wg jego własnych zeznań złożonych tuż po
katastrofie!!) wynosiła 800m, ostatnio wręcz zeznał że widoczność była
1000m.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -



Oklamywal, bo chcial zniechecic do ladowania?

Protasiuk slyszac, ze jest 400 m powinien natychmiast
odejsc na zapasowe lotnisko a nie dokonywac eksperymentow.
Nie wolno ladowac przy takiej widocznosci.

Pilot do konca nie widzial pasa, a skadzac ponizej minimalnej
i dalej nie widzac pasa
mial obowiazek PRZERWAC procedure!


-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --


 Okłamywał pilotów (świadomie!!) w jednej sprawie, mógł ich
także okłamywać  w pozostałych. W dodatku piloci świetnie wiedzieli że
kontroler łże jak bura suka, bo kontaktowali się na bieżąco ze swoimi
kolegami z JAK-a którzy opisali im RZECZYWISTĄ widoczność na lotnisku.
Jeżeli to nawet był wypadek (bardzo wątpliwe) to obwinianie za niego
głównie polskich pilotów nie ma wystarczających podstaw
merytorycznych.


-- -

Wszystkio wskazuje na to ze byl to tragiczny w skutkach WYPADEK.

Data: 2011-01-10 05:06:46
Autor: Hans Kloss
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
On 10 Sty, 13:54, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote:

Oklamywal, bo chcial zniechecic do ladowania?
Nie wiem dlaczego ich okłamywał, wiem na pewno że kłamał. Sam sie do
tego przyznał, motywy jego kłamstw powinien wyjasniac prokurator.

Protasiuk slyszac, ze jest 400 m powinien natychmiast
odejsc na zapasowe lotnisko a nie dokonywac eksperymentow.
Nie wolno ladowac przy takiej widocznosci.

Tyle że od swoich kolegów- pilotów słyszał całkiem co innego.
Diametralnie co innego, to mianowicie że owe 400m to brednia!!. Poza
tym pilot Protasiuk NIE LĄDOWAŁ, on jedynie podchodził do lądowania.. A
w matkę ziemie przywalił właśnie w czasie owego podchodzenia.
Podchodzenia którego dokonywał na podstawie wskazań przyrządów i
DANYCH UZYSKIWANYCH Z WIEŻY. Od kontrolera, o którym wiedział z
wszelką pewnością że w co najmniej jednej sprawie kłamie.
I tu bym widział JEDYNĄ winę naszych pilotów, wszystkich trzech, bo
KAŻDY z nich mógł w każdej chwili zwęszyć pismo nosem i wydać komendę
"odchodzimy".
J-23

Data: 2011-01-10 14:45:19
Autor: Dobrodziej
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:d62379fd-a0ce-4fa0-a366-d7dd9ccbec7ev12g2000vbx.googlegroups.com...
On 10 Sty, 13:54, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote:

Oklamywal, bo chcial zniechecic do ladowania?
Nie wiem dlaczego ich okłamywał, wiem na pewno że kłamał. Sam sie do
tego przyznał, motywy jego kłamstw powinien wyjasniac prokurator.

Protasiuk slyszac, ze jest 400 m powinien natychmiast
odejsc na zapasowe lotnisko a nie dokonywac eksperymentow.
Nie wolno ladowac przy takiej widocznosci.

Tyle że od swoich kolegów- pilotów słyszał całkiem co innego.
Diametralnie co innego, to mianowicie że owe 400m to brednia!!. Poza
tym pilot Protasiuk NIE LĄDOWAŁ, on jedynie podchodził do lądowania. A
w matkę ziemie przywalił właśnie w czasie owego podchodzenia.
Podchodzenia którego dokonywał na podstawie wskazań przyrządów i
DANYCH UZYSKIWANYCH Z WIEŻY. Od kontrolera, o którym wiedział z
wszelką pewnością że w co najmniej jednej sprawie kłamie.
I tu bym widział JEDYNĄ winę naszych pilotów, wszystkich trzech, bo
KAŻDY z nich mógł w każdej chwili zwęszyć pismo nosem i wydać komendę
"odchodzimy".
J-23


Tym samym kończąc swoją karierę w wojsku.


BB

Data: 2011-01-11 01:35:17
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
Hans Kloss wrote:

On 10 Sty, 13:54, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote:

Oklamywal, bo chcial zniechecic do ladowania?
Nie wiem dlaczego ich okłamywał, wiem na pewno że kłamał. Sam sie do
tego przyznał, motywy jego kłamstw powinien wyjasniac prokurator.

Protasiuk slyszac, ze jest 400 m powinien natychmiast
odejsc na zapasowe lotnisko a nie dokonywac eksperymentow.
Nie wolno ladowac przy takiej widocznosci.

Tyle że od swoich kolegów- pilotów słyszał całkiem co innego.
Diametralnie co innego, to mianowicie że owe 400m to brednia!!. Poza
tym pilot Protasiuk NIE LĄDOWAŁ, on jedynie podchodził do lądowania. A
w matkę ziemie przywalił właśnie w czasie owego podchodzenia.
Podchodzenia którego dokonywał na podstawie wskazań przyrządów i
DANYCH UZYSKIWANYCH Z WIEŻY. Od kontrolera, o którym wiedział z
wszelką pewnością że w co najmniej jednej sprawie kłamie.
I tu bym widział JEDYNĄ winę naszych pilotów, wszystkich trzech, bo
KAŻDY z nich mógł w każdej chwili zwęszyć pismo nosem i wydać komendę
"odchodzimy".


Zwęszyć pismo nosem, po tym co widzieli w Katyniu trzy dni wcześniej?
Za młodzi byli, by pamiętać czasy, kiedy wszyscy wiedzieli, że "misiaczki" wcale nie oznaczają tego, na co wyglądają.
--
Pit

Data: 2011-01-10 14:08:02
Autor: Bogdan Idzikowski
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2b01df$0$2488$65785112news.neostrada.pl...
Okłamywał pilotów (świadomie!!) w jednej sprawie, mógł ich
także okłamywać  w pozostałych. W dodatku piloci świetnie wiedzieli że
kontroler łże jak bura suka, bo kontaktowali się na bieżąco ze swoimi
kolegami z JAK-a którzy opisali im RZECZYWISTĄ widoczność na lotnisku.
Jeżeli to nawet był wypadek (bardzo wątpliwe) to obwinianie za niego
głównie polskich pilotów nie ma wystarczających podstaw
merytorycznych.


Tak podawał kontroler:
08:24:33   KBC   Zrozumiałem, proszę podać warunki meteo.
08:24:40   KRL   Na Korsażu mgła, widzialność 400 metrów, 4-0-0 meters.

Tak podawali koledzy z JAK-a:
08:24:49   044   No witamy Ciebie serdecznie. Wiesz co, ogólnie rzecz biorąc, to pizda tutaj jest. Widać jakieś 400 metrów około i na nasz gust podstawy są poniżej 50 metrów, grubo.

Jeśli widzisz tu jakąś sprzeczność - wskaż!






Wszystkio wskazuje na to ze byl to tragiczny w skutkach WYPADEK.


--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2011-01-10 05:38:47
Autor: Hans Kloss
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
On 10 Sty, 14:08, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Je li widzisz tu jak sprzeczno - wska !

Sprzeczność jest w tym że sam kontroler przesłuchiwany TEGO SAMEGO
DNIA zeznał że widoczność była 800.
J-23

Data: 2011-01-10 05:47:54
Autor: Hans Kloss
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
On 10 Sty, 14:08, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Je li widzisz tu jak sprzeczno - wska !

Zapomniałem dopisać ZASANICZEJ sprzecznosci. Według stenogramów piloci
JAK-a rzekomo opisują SKANDALICZNE warunki, zupełnie uniemożliwiające
lądowanie tak dyużej maszyny jak TU-154 po czym stwierdzają: "Możesz
lądować jak najbardziej".
Oczom nie wierzę uszom nie słyszę.. no właśnie.... USZOM! Zamiast
jakichś podejrzanych strnogramów dawać mi tu rzeczywiste NAGRANIA z
tej rozmowy!
J-23

Data: 2011-01-10 07:37:45
Autor: robertbig
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
On 10 Sty, 14:47, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Zapomniałem dopisać ZASANICZEJ sprzecznosci. Według stenogramów piloci
JAK-a rzekomo opisują SKANDALICZNE warunki, zupełnie uniemożliwiające
lądowanie tak dyużej maszyny jak TU-154

 po czym stwierdzają: "Możesz
lądować jak najbardziej".


Jasne .
Nieważe ,ze pizda, że widac 400 , a teraz to nawet 200.( Z JAKa )
To nie sa fakty główne.
Ale skądże.

Tylko widzimisie niedouczonych, nieprzestrzegajacych prawa pilotów
jest  ważne !!
Którzy siedli Jakiem w połowie pasa i na jego krawedzi.
Siedli bez zezwolenia. Nie widząc pasa ani APM (czyn kryminalny w/g
prawa lotniczego)

Dziennikarz lecacy Jakiem , ładnie  chyba opisał wrażenia z lądowania.
"Nie było nic widać. Myslałem ,ze leciemy w chmurach. A tu nagle
wyladowalismy "

To tez agent ?
Ci z kancelarii prezydenta ,to tez agenci ?
Oni tez opowiadaja o mgle na lotnisku i na miejscu katastrofy .
Wszedzie była magła.
Ja to wiem z filmu "Mgła "
A ty jego fan , nie słyszysz tych relacji. Głuchy jesteś ?

Czy Ty może ,wprowadzasz tu drobna nieścisłość .Tzw.  półprawdę.
Ze widac było 800 , ale przed tym , jak podchodził JAK-40 .

JAKowi , tez niewiele brakowało do rozjebki.
Sprzet mniejszy ,to jakos sie im udało.

Tym z TU 154 , juz sie nie udało.

Długo jeszcze bedziesz zaklinał rzeczywistość ?

Na pocieszenie dodam ,ze ja tez winie system . A nie tych biednych
pilotów.

Oni nie zdawali sobie do końca sprawy z tego co czynia. Bo nie mieli
mozliwości ćwiczyc .
 Jak by sie klka razy zabili na symulatorze.
To by tak nie próbowali .
A im niestety wydawało  sie ,ze to mozliwe.

To sie moze udac .Ba ,to sie uda na 100%

W dodatku ten amerykański sprzet w kokpicie. Mamy też turystycznego
Garmina. A co sie nie uda !

Nie pomogło . Nie udało sie.

Jak sie TAWS drze Pull Up !! Pull Up !!
To mozna z tym dyskutowac ? No nie mozna boo...
Symulator by ich nauczył . Jak szybko jest bum, po Pull Up.

Data: 2011-01-10 16:56:50
Autor: Neko
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał

Tym z TU 154 , juz sie nie udało.


Nie jestem specjalista, ale sadze, ze tutka nie miala
najmniejszych szans na ladowanie w tych warunkach.
Gdyby wyladowala, to bylby CUD.

Przeciez IŁ przed nimi dwa razy bodajze podchodzil i zrezygnowal !
(malo nie pieprznal skrzydlem o beton!)

Data: 2011-01-10 09:54:59
Autor: Hans Kloss
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
On 10 Sty, 16:56, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote:

Nie jestem specjalista, ale sadze, ze tutka nie miala
najmniejszych szans na ladowanie w tych warunkach.
Gdyby wyladowala, to bylby CUD.

Nie jestem specjalistą ale pomawianie pilotów z nalotem  kilku tysięcy
godzin o tendencje samobójcze albo o brak instynktu samozachowawczego
nie da się wytłumaczyć tylko i wyłącznie głupotą pomawiającego.
J-23

Data: 2011-01-10 09:58:34
Autor: Hans Kloss
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
On 10 Sty, 16:56, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote:

Przeciez I przed nimi dwa razy bodajze podchodzil i zrezygnowal !
(malo nie pieprznal skrzydlem o beton!)

Jak sądzisz, dlaczego podchodził- twoim zdaniem kolejny samobójca?
Pilotami samolotów są według ciebie szaleńcy i samobójcy?
A tak poza tym to pierdolenie na temat czy były warunki do lądowania
czy nie oraz ocenianie zawodowców prowadzone przez ludzi którzy na ten
temat nie mają ŻADNYCH WIARYGODNYCH informacji pozostanie tylko i
wyłącznie bezsensownym pierdoleniem.
J-23

Data: 2011-01-10 13:16:20
Autor: obserwator
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
> Wszystkio wskazuje na to ze byl to tragiczny w skutkach WYPADEK.

wszystko wskazuje na to, ze to bylo morderstwo i to co piszesz to tylko zaklecia
i pobozne zyczenia.

Nie osmieszaj sie,  bo to zaczyna byc juz zalosne.

--


Data: 2011-01-10 16:54:08
Autor: Neko
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

wszystko wskazuje na to, ze to bylo morderstwo i to co piszesz to tylko zaklecia
i pobozne zyczenia.


O rany, nastepny "nawiedzony". :)

Nosisz taka czapeczke z kutasikiem na gorze? :)

Data: 2011-01-10 16:22:35
Autor: obserwator
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
Neko <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał(a):
O rany, nastepny "nawiedzony". :)
Nosisz taka czapeczke z kutasikiem na gorze? :)

a ty po to zalozyles ten watek trollu, aby dyskutowac czy masz ochote kolejny
raz popisywac sie swoim watpliwym dowcipem i rownie blyskotliwym intelektem?


--


Data: 2011-01-10 14:09:12
Autor: obserwator
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):  A wiesz o tym, ze ten kontroler z wiezy, ktory wypadl z niej po katastrofie i
plakal oraz trzasl sie ze strachu, myslal, ze rozbil sie ale samolot Ił-76 z rosyjskimi specsluzbami ktore mialy podobno zapewniac bezpieczenstwo obchodow
, ale ze strony rosyjskiej.

Ale on otrzymywal informacje o naprowadzaniu samolotu z centrali ale w Moskiwie.

Ciekwe, nieprawdaz??

--


Data: 2011-01-10 16:52:04
Autor: u2
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
W dniu 2011-01-10 15:09,  obserwator pisze:
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):  A wiesz o tym, ze ten kontroler z wiezy, ktory wypadl z niej po katastrofie i
plakal oraz trzasl sie ze strachu, myslal, ze rozbil sie ale samolot Ił-76 z rosyjskimi specsluzbami ktore mialy podobno zapewniac bezpieczenstwo obchodow
, ale ze strony rosyjskiej.

Ale on otrzymywal informacje o naprowadzaniu samolotu z centrali ale w Moskiwie.

Ciekwe, nieprawdaz??



Mgła o 10-tej ? Niespotykane. No chyba, że sztuczna mgła.

Data: 2011-01-10 16:50:42
Autor: u2
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
W dniu 2011-01-10 13:49, Hans Kloss pisze:
On 10 Sty, 13:10, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote:
Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m
(minimalna podstawa dla Tu154 dla tego rodzaju lotniska
to 1200 m).

Podawana przez kontrolera podstawa chmur wynosiła 50 metrów,
rzeczywista hgw jaka, minimalna dla lądowania Tu 154 100 metrów.
Podawana przez kontrolera widoczność w poziomie wynosiła 400 metrów,
widoczność  rzeczywista (wg jego własnych zeznań złożonych tuż po
katastrofie!!) wynosiła 800m, ostatnio wręcz zeznał że widoczność była
1000m. Okłamywał pilotów (świadomie!!) w jednej sprawie, mógł ich
także okłamywać  w pozostałych. W dodatku piloci świetnie wiedzieli że
kontroler łże jak bura suka, bo kontaktowali się na bieżąco ze swoimi
kolegami z JAK-a którzy opisali im RZECZYWISTĄ widoczność na lotnisku.
Jeżeli to nawet był wypadek (bardzo wątpliwe) to obwinianie za niego
głównie polskich pilotów nie ma wystarczających podstaw
merytorycznych.


Jeśli piloci wiedzieli, że ich wieża okłamuje to powinni bezwzględnie
uciec z opasnej zony. Pewnie zorientowali się za późno.

Data: 2011-01-10 16:18:53
Autor: obserwator
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Jeśli piloci wiedzieli, że ich wieża okłamuje to powinni bezwzględnie
uciec z opasnej zony. Pewnie zorientowali się za późno.

tego mozna sie przeciez dowiedziec z czarnych skrzynek, ktore zdrajcy z pelo oddali leka reka stronie rozyjskiej. A sledztwo nadzorowal osobisci
Putin, czlowiek sowieckich sluzb specjalnych panstwa, ktore okupowalo Polske
przez prawie 50 lat.

Idzikowski ktory zalozyl ten watek, to ewidentny dezinformator dzialajacy na
tej grupie na korzyysc strony rosyjskiej, a nie polskiej..

Jednym slowem bezwstydna, bezczelna sprzedajna qu***wa.

--


Data: 2011-01-10 16:55:05
Autor: obserwator
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
 obserwator <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Idzikowski ktory zalozyl ten watek, to ewidentny dezinformator dzialajacy na
tej grupie na korzysc strony rosyjskiej, a nie polskiej..

errata, to nie idzikowski zalozyl akurat ten watek, tylko inna
zdemoralizowana, klamliwa i wymozdzona kurwa - Neko. W kazdym razie charakterystyka przystaje do nich dwoch jak ulal.  --


Data: 2011-01-10 18:20:11
Autor: u2
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
W dniu 2011-01-10 17:55,  obserwator pisze:
errata, to nie idzikowski zalozyl akurat ten watek, tylko inna
zdemoralizowana, klamliwa i wymozdzona kurwa - Neko. W kazdym razie charakterystyka przystaje do nich dwoch jak ulal.


B.Idzik czy nero, jeden ch@#.

Data: 2011-01-10 13:08:25
Autor: obserwator
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
Neko <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał(a): (...)

typowe tlumaczenia, dla czlowieka o umyslowosci malego dziecka: to psze pani
on winien, a nie ja. U doroslych ludzi, psychologowie okreslaja takie zachowania: wyparciem.

Wspolnicy przestepcow i mordercow tez tak postepuja, jak to pokazuja
fanatyczni wielbiciele nieudacznika i marionetki wykreowanej przez byle sluzby
komunistyczne. Troll neko, jako maly czlowieczek bez godnosci osobistej i honoru,chetnie w
tym dranstwie uczestniczy.

Jednym slowem becwal. Uwazaj aby tobie niebawem jakis bandyta, ktorych coraz
wiecej grasuje bezkarnie po Polsce, gupiego lba nie ujebal.

--


Data: 2011-01-10 13:31:32
Autor: Bogdan Idzikowski
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2af7df$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m
(minimalna podstawa dla Tu154 dla tego rodzaju lotniska
to 1200 m).

Piloci popelnili dziesiatki bledow. Zlamali zasady przewidziane
w lotnictwie wojskowym i cywilnym. Zlamali zasady
zamieszczonie w instrukcji obslugi Tupolewa.

Brak bylo jakiejkolwiek wspolpracy pomiedzy Protasiukiem
a drugim pilotem, ktory jakby w pewnym momencie przestal
istniec.

Duzo spoufalania sie w kabinie, malo profesjonalizmu.

Fatalne wyszkolenie pilotow.
NAWIGATOR W TUPOLEWIE NIE ZNAL JEZYKA ROSYJSKIEGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Protasiuk musial pelnic 3 role jednoczesnie: kapitana, drugiego
pilota i nawigatora. TO JEST CHORE !!!
Nacisk psychiczny gen. Blasika stojacego jak debil za
plecami pilotow byl niebagatelny i SKANDALICZNY.

Inna sprawa, ze wieza na lotnisku powinna KATEGORYCZNIE
zabronic ladowania pilotom w tych warunkach.

Nie zrobila tego, tylko insynuowala. Sprawiala
wrazenie niezdecydowaniej. Wieza nie zadala
potwierdzen wysokosci! Bagatelizowala to.

Kapitan samolotu wedlug mnie sprawial wrazenie
zahipnotozowanego na wyladowanie.  W ogole
chyba wszyscy w kabinie tkwili w swoistym
letargu.

Jednak po tym co przeczytalem, po tych wszystkich materialach przez jakie przebrnalem z przykroscia
musze stwierdzic, ze wiekszosc winy ponosi
FATALNY SYSTEM LOTNICTWA a piloci byli jego ofiarami, co przyczynilo
sie to bezprecedensowej tragegii...

To prawda że mamy FATALNY SYSTEM LOTNICTWA, ale wcale nie zmienia to faktu, że pilot popełnił karygodny błąd i on spowodował katastrofę.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2011-01-10 13:42:30
Autor: Neko
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w

To prawda że mamy FATALNY SYSTEM LOTNICTWA, ale wcale nie zmienia to faktu, że pilot popełnił karygodny błąd i on spowodował katastrofę.


Piloci. Drugi pilot ma obowiazek naprawic blad dowodcy (czyli np. przejac
wolant), jesli ten ewidentnie
idzie  na spotkanie z ziemia. A drugi pilot nie istnial.

Data: 2011-01-10 13:31:53
Autor: A. Filip
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
"Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> pisze:
Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m
(minimalna podstawa dla Tu154 dla tego rodzaju lotniska
to 1200 m).
[...]
Jednak po tym co przeczytalem, po tych wszystkich materialach przez
jakie przebrnalem z przykroscia
musze stwierdzic, ze wiekszosc winy ponosi
FATALNY SYSTEM LOTNICTWA a piloci byli jego ofiarami, co przyczynilo
sie to bezprecedensowej tragegii...

Nie możecie mówić prawdy bo za fatalny system lotnictwa wojskowego już
by minister-psychiatra Klich (PO) wyleciał ze stanowiska wykopany przez
"dobrego gospodarza-premiera" Tuska Donalda (PO) ! :-)
A minister-psychiatra 8 miesięcy po "wiecznym lądowaniu" trwa w
najlepsze na tym samym stanowisku i "może być podejrzewany" o
wykorzystywanie dalej zajmowanego stanowiska do "umniejszania swojej
odpowiedzialności za zdarzenie".

P.S. Proponuje zmianę nazwy "Polskiej" prowincji w Afganistanie z Ghazni
na Tworki Wielkie PO ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Diabeł nie śpi z byle kim.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Data: 2011-01-10 06:42:23
Autor: robertbig
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
On 10 Sty, 13:31, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
>
Nie możecie mówić prawdy bo za fatalny system lotnictwa wojskowego już
by minister-psychiatra Klich (PO) wyleciał ze stanowiska wykopany przez
"dobrego gospodarza-premiera" Tuska Donalda (PO) ! :-)
A minister-psychiatra 8 miesięcy po "wiecznym lądowaniu" trwa w
najlepsze na tym samym stanowisku i "może być podejrzewany" o
wykorzystywanie dalej zajmowanego stanowiska do "umniejszania swojej
odpowiedzialności za zdarzenie".


Pan Klich. Nie dosć ,ze nie wyleciał , to nadal kręci swoje "lody.
Pierwsza decyzja po katastrofie było wyczarteroownie do niczego
nieprzydatnych Embraer-ów.
Dzieki tej decyzji , polska straciła bezpowrotnie kupe kasy. Starczyło
by prawie na nowy samolot.

Nie spadł tez włos z głowy ,nikomu z wojskowych ,za legendarne juz
łamanie prawa lotniczego,  w 36-tym.
IZa cała patologie szkolenia pilotów i nie tylko.
Wszytko toczy sie w armi  po staremu.
A powinno byc co najmiej tyrzęsienie ziemi w  wojskach lotniczych.

Tuz po katasrofie.
Niejaki Sikorski , lecac do Brukseki bodajrze. Śmigał sobie Jakiem po
lotnisku w Bydgoszczy.
Niby nic dziwnego. Ale...   wtedy , kiedy na lotnisku jeszcze nie było
obsługi.

A co ?

Data: 2011-01-10 16:43:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:a6f36f8a-70bd-4b6a-9269-c9e29cdbf68ap8g2000vbs.googlegroups.com...
On 10 Sty, 13:31, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
>
Nie możecie mówić prawdy bo za fatalny system lotnictwa wojskowego już
by minister-psychiatra Klich (PO) wyleciał ze stanowiska wykopany przez
"dobrego gospodarza-premiera" Tuska Donalda (PO) ! :-)
A minister-psychiatra 8 miesięcy po "wiecznym lądowaniu" trwa w
najlepsze na tym samym stanowisku i "może być podejrzewany" o
wykorzystywanie dalej zajmowanego stanowiska do "umniejszania swojej
odpowiedzialności za zdarzenie".


Pan Klich. Nie dosć ,ze nie wyleciał , to nadal kręci swoje "lody.
Pierwsza decyzja po katastrofie było wyczarteroownie do niczego
nieprzydatnych Embraer-ów.
Dzieki tej decyzji , polska straciła bezpowrotnie kupe kasy. Starczyło
by prawie na nowy samolot.

Nie spadł tez włos z głowy ,nikomu z wojskowych ,za legendarne juz
łamanie prawa lotniczego,  w 36-tym.
IZa cała patologie szkolenia pilotów i nie tylko.
Wszytko toczy sie w armi  po staremu.
A powinno byc co najmiej tyrzęsienie ziemi w  wojskach lotniczych.

Tuz po katasrofie.
Niejaki Sikorski , lecac do Brukseki bodajrze. Śmigał sobie Jakiem po
lotnisku w Bydgoszczy.
Niby nic dziwnego. Ale...   wtedy , kiedy na lotnisku jeszcze nie było
obsługi.


Sikorski jest pilotem? A w jakiej jest randze?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2011-01-10 07:50:27
Autor: robertbig
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
On 10 Sty, 16:43, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Tuz po katasrofie.
Niejaki Sikorski , lecac do Brukseki bodajrze.
Śmiga sobie Jakiem po
lotnisku w Bydgoszczy.
Niby nic dziwnego. Ale...   wtedy , kiedy na lotnisku jeszcze nie by o
obsługi.

Sikorski jest pilotem? A w jakiej jest randze?


Sikorski gdyby był pilotem. To bym napisał ,ze pilotował tego Jaka.
Ty jak lecisz sobie samolotem na wakacje . To tez jestes pilotem ?

Wazne ,ze pomimo ,że mógł pilotów pocałowac w dupe . Potupac nogami.
To jednak , tak sobi zorganizował lot. A spolegliwi piloci wykonali
polecenie !

Światek lotniczy szepcze ,ze do nastepnej katastrofy juz niedaleko.
Czekajmy cierpliwie.

Data: 2011-01-10 16:58:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:9f3daf0b-eb94-4758-87cf-420175eade0c32g2000yqz.googlegroups.com...
On 10 Sty, 16:43, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Tuz po katasrofie.
Niejaki Sikorski , lecac do Brukseki bodajrze.
Śmiga sobie Jakiem po
lotnisku w Bydgoszczy.
Niby nic dziwnego. Ale... wtedy , kiedy na lotnisku jeszcze nie by o
obsługi.

Sikorski jest pilotem? A w jakiej jest randze?


Sikorski gdyby był pilotem. To bym napisał ,ze pilotował tego Jaka.
Ty jak lecisz sobie samolotem na wakacje . To tez jestes pilotem ?

Wazne ,ze pomimo ,że mógł pilotów pocałowac w dupe . Potupac nogami.
To jednak , tak sobi zorganizował lot. A spolegliwi piloci wykonali
polecenie !

Światek lotniczy szepcze ,ze do nastepnej katastrofy juz niedaleko.
Czekajmy cierpliwie.

==============================================

To w końcu kto śmigał sobie Jakiem po lotnisku w Bydgoszczy?
Jeśli nie Sikorski, to po co wymieniasz jego nazwisko?
Chyba, że próbujesz coś insynuować.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2011-01-10 08:20:16
Autor: robertbig
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
On 10 Sty, 16:58, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "robertbig" <robert...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:9f3daf0b-eb94-4758-87cf-420175eade0c32g2000yqz.googlegroups.com...
On 10 Sty, 16:43, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

> Tuz po katasrofie.
> Niejaki Sikorski , lecac do Brukseki bodajrze.

Śmiga sobie Jakiem po> lotnisku w Bydgoszczy.
> Niby nic dziwnego. Ale... wtedy , kiedy na lotnisku jeszcze nie by o
> obsługi.

> Sikorski jest pilotem? A w jakiej jest randze?

Sikorski gdyby był pilotem. To bym napisał ,ze pilotował tego Jaka.
Ty jak lecisz sobie samolotem na wakacje . To tez jestes pilotem ?

Wazne ,ze pomimo ,że mógł pilotów pocałowac w dupe . Potupac nogami.
To jednak , tak sobi zorganizował lot. A spolegliwi piloci wykonali
polecenie !

Światek lotniczy szepcze ,ze do nastepnej katastrofy juz niedaleko.
Czekajmy cierpliwie.

=============================================>
To w końcu kto śmigał sobie Jakiem po lotnisku w Bydgoszczy?
Jeśli nie Sikorski, to po co wymieniasz jego nazwisko?
Chyba, że próbujesz coś insynuować.

--


Widze , że zaczynasz prowdzic specyficzna polemike.
Tak Sikorski leciał tym samolotem.


A ty jak lecisz tez jestes w taki razie pilotem. Podaj tylko stopień .

Data: 2011-01-10 17:44:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:f6934e4e-aefd-487d-bd8c-abec84646313l32g2000yqc.googlegroups.com...
On 10 Sty, 16:58, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "robertbig" <robert...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:9f3daf0b-eb94-4758-87cf-420175eade0c32g2000yqz.googlegroups.com...
On 10 Sty, 16:43, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

> Tuz po katasrofie.
> Niejaki Sikorski , lecac do Brukseki bodajrze.

Śmiga sobie Jakiem po> lotnisku w Bydgoszczy.
> Niby nic dziwnego. Ale... wtedy , kiedy na lotnisku jeszcze nie by o
> obsługi.

> Sikorski jest pilotem? A w jakiej jest randze?

Sikorski gdyby był pilotem. To bym napisał ,ze pilotował tego Jaka.
Ty jak lecisz sobie samolotem na wakacje . To tez jestes pilotem ?

Wazne ,ze pomimo ,że mógł pilotów pocałowac w dupe . Potupac nogami.
To jednak , tak sobi zorganizował lot. A spolegliwi piloci wykonali
polecenie !

Światek lotniczy szepcze ,ze do nastepnej katastrofy juz niedaleko.
Czekajmy cierpliwie.

==============================================

To w końcu kto śmigał sobie Jakiem po lotnisku w Bydgoszczy?
Jeśli nie Sikorski, to po co wymieniasz jego nazwisko?
Chyba, że próbujesz coś insynuować.

--


Widze , że zaczynasz prowdzic specyficzna polemike.
Tak Sikorski leciał tym samolotem.


A ty jak lecisz tez jestes w taki razie pilotem. Podaj tylko stopień .

Data: 2011-01-10 17:48:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:f6934e4e-aefd-487d-bd8c-abec84646313l32g2000yqc.googlegroups.com...
On 10 Sty, 16:58, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "robertbig" <robert...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:9f3daf0b-eb94-4758-87cf-420175eade0c32g2000yqz.googlegroups.com...
On 10 Sty, 16:43, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

> Tuz po katasrofie.
> Niejaki Sikorski , lecac do Brukseki bodajrze.

Śmiga sobie Jakiem po> lotnisku w Bydgoszczy.
> Niby nic dziwnego. Ale... wtedy , kiedy na lotnisku jeszcze nie by o
> obsługi.

> Sikorski jest pilotem? A w jakiej jest randze?

Sikorski gdyby był pilotem. To bym napisał ,ze pilotował tego Jaka.
Ty jak lecisz sobie samolotem na wakacje . To tez jestes pilotem ?

Wazne ,ze pomimo ,że mógł pilotów pocałowac w dupe . Potupac nogami.
To jednak , tak sobi zorganizował lot. A spolegliwi piloci wykonali
polecenie !

Światek lotniczy szepcze ,ze do nastepnej katastrofy juz niedaleko.
Czekajmy cierpliwie.

==============================================

To w końcu kto śmigał sobie Jakiem po lotnisku w Bydgoszczy?
Jeśli nie Sikorski, to po co wymieniasz jego nazwisko?
Chyba, że próbujesz coś insynuować.

--


Widze , że zaczynasz prowdzic specyficzna polemike.
Tak Sikorski leciał tym samolotem.


A ty jak lecisz tez jestes w taki razie pilotem. Podaj tylko stopień .

=================================================

Nic z tego nie rozumiem. O co ci chodzi z tym Sikorskim? Co on takiego nagannego zrobił? Co on zrobił takiego na tym lotnisku w Bydgoszczy? Czy to on trzymając stery samolotu smigał po tym lotnisku? Czy też będąc pasażerem był zmuszony siedząc w środku samolotu śmigać po lotnisku, a sterował tym samotem jakiś pilot? To po co w ogóle o tym piszesz?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2011-01-10 13:47:35
Autor: Neko
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał

P.S. Proponuje zmianę nazwy "Polskiej" prowincji w Afganistanie z Ghazni
na Tworki Wielkie PO ;-)


Dlaczego piloci nie sa szkoleni u producenta?

Dlaczego piloci nie trenuja na symulatorach?

Dlaczego musza uczyc sie TYLKO z ksiazek?

Dlaczego niedouczony intruktor przekazuje
niepelna wiedze pilotowi, a gdy ten staje
sie instruktorem MA JESZCZE MNIEJSZA WIEDZE
i przekazuje fatalne nawyki kolejnym generacjom?

A na samym koncu mamy juz pilota, ktory nie
zna podstawowych procedur i nie wie, ze pewnych
rzeczy na danym samolocie nie wolno robic!!!

Podobnie sprawa wyglada z kierowcami samochodow.
Fatalny instruktor = zle nawyki i w efecie w przyszlosci
tragiczny wypadek.

Przeciez doskonale widac jak mamy wyszkolonych
kierowcow (chocby nie uzywanie kierunkowskazow).

Ale troche zboczylem z tematu. :)

Data: 2011-01-10 16:15:40
Autor: raff
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !

"A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote in message news:ifk3k1zsz7+B1A@heather.huge.strangled.net...
"Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> pisze:
Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m
(minimalna podstawa dla Tu154 dla tego rodzaju lotniska
to 1200 m).
[...]
Jednak po tym co przeczytalem, po tych wszystkich materialach przez
jakie przebrnalem z przykroscia
musze stwierdzic, ze wiekszosc winy ponosi
FATALNY SYSTEM LOTNICTWA a piloci byli jego ofiarami, co przyczynilo
sie to bezprecedensowej tragegii...

Nie możecie mówić prawdy bo za fatalny system lotnictwa wojskowego już
by minister-psychiatra Klich (PO) wyleciał ze stanowiska wykopany przez
"dobrego gospodarza-premiera" Tuska Donalda (PO) ! :-)
A minister-psychiatra 8 miesięcy po "wiecznym lądowaniu" trwa w
najlepsze na tym samym stanowisku i "może być podejrzewany" o
wykorzystywanie dalej zajmowanego stanowiska do "umniejszania swojej
odpowiedzialności za zdarzenie".

Prawda, ale Klich tkwi na stanowisku. Co sprawia, ze beda nastepne tego typu katastrofy.

Tusk bierze odpowiedzialnosc, skoro kryje Klicha.

R.

Data: 2011-01-10 13:39:16
Autor: Wasz Dobrodziej
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2af7df$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m
(minimalna podstawa dla Tu154 dla tego rodzaju lotniska
to 1200 m).

Moim zdaniem piloci WOJSKOWI ulegli presji generała i prezydenta. Odmowa lądowania to byłby koniec ich kariery zawodowej. Komuś bardzo zalezy by zrzucić na nich winę!

BB

Data: 2011-01-10 13:46:47
Autor: Bogdan Idzikowski
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !

Użytkownik "Wasz Dobrodziej" <user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d2afdef$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2af7df$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m
(minimalna podstawa dla Tu154 dla tego rodzaju lotniska
to 1200 m).

Moim zdaniem piloci WOJSKOWI ulegli presji generała i prezydenta. Odmowa lądowania to byłby koniec ich kariery zawodowej. Komuś bardzo zalezy by zrzucić na nich winę!

Uleganie presji to jest także wina. Dodatkowa wina. Dlatego kapitan na pokładzie statku jest pierwszym po bogu i on podejmuje decyzje, mając na uwadze bezpieczeństwo powierzonych mu pasażerów w tym wypadku.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2011-01-10 13:50:16
Autor: Neko
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Uleganie presji to jest także wina. Dodatkowa wina. Dlatego kapitan na pokładzie statku jest pierwszym po bogu i on podejmuje decyzje, mając na uwadze bezpieczeństwo powierzonych mu pasażerów w tym wypadku.


Po przekopaniu sie przez materialy pozostaje mi zgodzic sie.

PILOT DOWODCA MUSI BYC TWARDY I MIEC JAJA.
Musi umiec odmawiac.

A okazalo sie, ze p. Protasiuk to byl grzeczny chlopak. Dobry,
ucznny i nie potrafiacy byc zdecydowany.

A to nie jest dobra cecha przywodcy,  nieprawdaz?

Poza tym Protasiuk czekal na upragniony awans na MAJORA.
Udane ladowanie moglo by mu w tym pomoc.

Presja, sytuacja, pomylki, niewiarygodne impulsy, niedouczenie,
brak wspolpracy, fatalna wieza, fatalne przygotowanie lotu,
zlamanie kilka ton zasad i procedur = tragedia...

Data: 2011-01-10 18:49:35
Autor: cyc
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !

Użytkownik "Wasz Dobrodziej" <user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d2afdef$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2af7df$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m
(minimalna podstawa dla Tu154 dla tego rodzaju lotniska
to 1200 m).

Moim zdaniem piloci WOJSKOWI ulegli presji generała i prezydenta. Odmowa lądowania to byłby koniec ich kariery zawodowej. Komuś bardzo zalezy by zrzucić na nich winę!

BB


To "oczywista oczywistosc" !!
Ta kwestie  formalnie sie nie porusza , dla mnie z oczywistych wzgledow !. Temat jest tabu . Mysle , ze wynika to z tego , ze wywieranie presji na pilotach , tak jakby byli taksowkarzami prominentow jest lub bylo zjawiskiem powszechnym . Jesli zacznie sie w tym " gmerac" puszcza hamulce i wszyscy zaczna mowic a wtedy bedzie " nielicho " i wiele glow bedzie musialo spasc .
Bylem swiadkiem jak w moim miescie ladowal helikopter w srodku zabytkowego parku gdzie bawily sie dzieci . Wysiadl z niego prominentny polityk , do ktorego po zadbanym trawniku , na przelaj miazdac niewielkie krzaki i inne sadzone rosliny podjechal samochod , zabral go i wywiozl ......gdzie ? nie wiem . To bylo pare lat temu a polityk juz przestal "politykowac " wiec nie powiem o kogo chodzi .
Helikopter tuz po tym poderwal sie i odlecial " w sina dal " .
Powiem tylko tyle , ze za tzw. komuny za taki wyczyn poszloby siedziec pewnie conajmniej z 10 osob !.

cyc

10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona