Data: 2011-01-10 13:10:33 | |
Autor: Neko | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m
(minimalna podstawa dla Tu154 dla tego rodzaju lotniska to 1200 m). Piloci popelnili dziesiatki bledow. Zlamali zasady przewidziane w lotnictwie wojskowym i cywilnym. Zlamali zasady zamieszczonie w instrukcji obslugi Tupolewa. Brak bylo jakiejkolwiek wspolpracy pomiedzy Protasiukiem a drugim pilotem, ktory jakby w pewnym momencie przestal istniec. Duzo spoufalania sie w kabinie, malo profesjonalizmu. Fatalne wyszkolenie pilotow. NAWIGATOR W TUPOLEWIE NIE ZNAL JEZYKA ROSYJSKIEGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Protasiuk musial pelnic 3 role jednoczesnie: kapitana, drugiego pilota i nawigatora. TO JEST CHORE !!! Nacisk psychiczny gen. Blasika stojacego jak debil za plecami pilotow byl niebagatelny i SKANDALICZNY. Inna sprawa, ze wieza na lotnisku powinna KATEGORYCZNIE zabronic ladowania pilotom w tych warunkach. Nie zrobila tego, tylko insynuowala. Sprawiala wrazenie niezdecydowaniej. Wieza nie zadala potwierdzen wysokosci! Bagatelizowala to. Kapitan samolotu wedlug mnie sprawial wrazenie zahipnotozowanego na wyladowanie. W ogole chyba wszyscy w kabinie tkwili w swoistym letargu. Jednak po tym co przeczytalem, po tych wszystkich materialach przez jakie przebrnalem z przykroscia musze stwierdzic, ze wiekszosc winy ponosi FATALNY SYSTEM LOTNICTWA a piloci byli jego ofiarami, co przyczynilo sie to bezprecedensowej tragegii... |
|
Data: 2011-01-10 04:49:28 | |
Autor: Hans Kloss | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 13:10, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote:
Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m Podawana przez kontrolera podstawa chmur wynosiła 50 metrów, rzeczywista hgw jaka, minimalna dla lądowania Tu 154 100 metrów. Podawana przez kontrolera widoczność w poziomie wynosiła 400 metrów, widoczność rzeczywista (wg jego własnych zeznań złożonych tuż po katastrofie!!) wynosiła 800m, ostatnio wręcz zeznał że widoczność była 1000m. Okłamywał pilotów (świadomie!!) w jednej sprawie, mógł ich także okłamywać w pozostałych. W dodatku piloci świetnie wiedzieli że kontroler łże jak bura suka, bo kontaktowali się na bieżąco ze swoimi kolegami z JAK-a którzy opisali im RZECZYWISTĄ widoczność na lotnisku. Jeżeli to nawet był wypadek (bardzo wątpliwe) to obwinianie za niego głównie polskich pilotów nie ma wystarczających podstaw merytorycznych. J-23 |
|
Data: 2011-01-10 13:54:34 | |
Autor: Neko | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał
Podawana przez kontrolera podstawa chmur wynosiła 50 metrów, rzeczywista hgw jaka, minimalna dla lądowania Tu 154 100 metrów. Podawana przez kontrolera widoczność w poziomie wynosiła 400 metrów, widoczność rzeczywista (wg jego własnych zeznań złożonych tuż po katastrofie!!) wynosiła 800m, ostatnio wręcz zeznał że widoczność była 1000m. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Oklamywal, bo chcial zniechecic do ladowania? Protasiuk slyszac, ze jest 400 m powinien natychmiast odejsc na zapasowe lotnisko a nie dokonywac eksperymentow. Nie wolno ladowac przy takiej widocznosci. Pilot do konca nie widzial pasa, a skadzac ponizej minimalnej i dalej nie widzac pasa mial obowiazek PRZERWAC procedure! -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Okłamywał pilotów (świadomie!!) w jednej sprawie, mógł ich także okłamywać w pozostałych. W dodatku piloci świetnie wiedzieli że kontroler łże jak bura suka, bo kontaktowali się na bieżąco ze swoimi kolegami z JAK-a którzy opisali im RZECZYWISTĄ widoczność na lotnisku. Jeżeli to nawet był wypadek (bardzo wątpliwe) to obwinianie za niego głównie polskich pilotów nie ma wystarczających podstaw merytorycznych. -- - Wszystkio wskazuje na to ze byl to tragiczny w skutkach WYPADEK. |
|
Data: 2011-01-10 05:06:46 | |
Autor: Hans Kloss | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 13:54, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote:
Oklamywal, bo chcial zniechecic do ladowania?Nie wiem dlaczego ich okłamywał, wiem na pewno że kłamał. Sam sie do tego przyznał, motywy jego kłamstw powinien wyjasniac prokurator. Protasiuk slyszac, ze jest 400 m powinien natychmiast Tyle że od swoich kolegów- pilotów słyszał całkiem co innego. Diametralnie co innego, to mianowicie że owe 400m to brednia!!. Poza tym pilot Protasiuk NIE LĄDOWAŁ, on jedynie podchodził do lądowania.. A w matkę ziemie przywalił właśnie w czasie owego podchodzenia. Podchodzenia którego dokonywał na podstawie wskazań przyrządów i DANYCH UZYSKIWANYCH Z WIEŻY. Od kontrolera, o którym wiedział z wszelką pewnością że w co najmniej jednej sprawie kłamie. I tu bym widział JEDYNĄ winę naszych pilotów, wszystkich trzech, bo KAŻDY z nich mógł w każdej chwili zwęszyć pismo nosem i wydać komendę "odchodzimy". J-23 |
|
Data: 2011-01-10 14:45:19 | |
Autor: Dobrodziej | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:d62379fd-a0ce-4fa0-a366-d7dd9ccbec7ev12g2000vbx.googlegroups.com... On 10 Sty, 13:54, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote: Oklamywal, bo chcial zniechecic do ladowania?Nie wiem dlaczego ich okłamywał, wiem na pewno że kłamał. Sam sie do tego przyznał, motywy jego kłamstw powinien wyjasniac prokurator. Protasiuk slyszac, ze jest 400 m powinien natychmiast Tyle że od swoich kolegów- pilotów słyszał całkiem co innego. Diametralnie co innego, to mianowicie że owe 400m to brednia!!. Poza tym pilot Protasiuk NIE LĄDOWAŁ, on jedynie podchodził do lądowania. A w matkę ziemie przywalił właśnie w czasie owego podchodzenia. Podchodzenia którego dokonywał na podstawie wskazań przyrządów i DANYCH UZYSKIWANYCH Z WIEŻY. Od kontrolera, o którym wiedział z wszelką pewnością że w co najmniej jednej sprawie kłamie. I tu bym widział JEDYNĄ winę naszych pilotów, wszystkich trzech, bo KAŻDY z nich mógł w każdej chwili zwęszyć pismo nosem i wydać komendę "odchodzimy". J-23 Tym samym kończąc swoją karierę w wojsku. BB |
|
Data: 2011-01-11 01:35:17 | |
Autor: Pit Kowalski albo Nowak | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Hans Kloss wrote:
On 10 Sty, 13:54, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote: Zwęszyć pismo nosem, po tym co widzieli w Katyniu trzy dni wcześniej? Za młodzi byli, by pamiętać czasy, kiedy wszyscy wiedzieli, że "misiaczki" wcale nie oznaczają tego, na co wyglądają. -- Pit |
|
Data: 2011-01-10 14:08:02 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2b01df$0$2488$65785112news.neostrada.pl... Okłamywał pilotów (świadomie!!) w jednej sprawie, mógł ich Tak podawał kontroler: 08:24:33 KBC Zrozumiałem, proszę podać warunki meteo. 08:24:40 KRL Na Korsażu mgła, widzialność 400 metrów, 4-0-0 meters. Tak podawali koledzy z JAK-a: 08:24:49 044 No witamy Ciebie serdecznie. Wiesz co, ogólnie rzecz biorąc, to pizda tutaj jest. Widać jakieś 400 metrów około i na nasz gust podstawy są poniżej 50 metrów, grubo. Jeśli widzisz tu jakąś sprzeczność - wskaż! Wszystkio wskazuje na to ze byl to tragiczny w skutkach WYPADEK. -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-01-10 05:38:47 | |
Autor: Hans Kloss | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 14:08, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Je li widzisz tu jak sprzeczno - wska ! Sprzeczność jest w tym że sam kontroler przesłuchiwany TEGO SAMEGO DNIA zeznał że widoczność była 800. J-23 |
|
Data: 2011-01-10 05:47:54 | |
Autor: Hans Kloss | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 14:08, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Je li widzisz tu jak sprzeczno - wska ! Zapomniałem dopisać ZASANICZEJ sprzecznosci. Według stenogramów piloci JAK-a rzekomo opisują SKANDALICZNE warunki, zupełnie uniemożliwiające lądowanie tak dyużej maszyny jak TU-154 po czym stwierdzają: "Możesz lądować jak najbardziej". Oczom nie wierzę uszom nie słyszę.. no właśnie.... USZOM! Zamiast jakichś podejrzanych strnogramów dawać mi tu rzeczywiste NAGRANIA z tej rozmowy! J-23 |
|
Data: 2011-01-10 07:37:45 | |
Autor: robertbig | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 14:47, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Zapomniałem dopisać ZASANICZEJ sprzecznosci. Według stenogramów pilociJAK-a rzekomo opisują SKANDALICZNE warunki, zupełnie uniemożliwiające po czym stwierdzają: "Możesz lądować jak najbardziej". Jasne . Nieważe ,ze pizda, że widac 400 , a teraz to nawet 200.( Z JAKa ) To nie sa fakty główne. Ale skądże. Tylko widzimisie niedouczonych, nieprzestrzegajacych prawa pilotów jest ważne !! Którzy siedli Jakiem w połowie pasa i na jego krawedzi. Siedli bez zezwolenia. Nie widząc pasa ani APM (czyn kryminalny w/g prawa lotniczego) Dziennikarz lecacy Jakiem , ładnie chyba opisał wrażenia z lądowania. "Nie było nic widać. Myslałem ,ze leciemy w chmurach. A tu nagle wyladowalismy " To tez agent ? Ci z kancelarii prezydenta ,to tez agenci ? Oni tez opowiadaja o mgle na lotnisku i na miejscu katastrofy . Wszedzie była magła. Ja to wiem z filmu "Mgła " A ty jego fan , nie słyszysz tych relacji. Głuchy jesteś ? Czy Ty może ,wprowadzasz tu drobna nieścisłość .Tzw. półprawdę. Ze widac było 800 , ale przed tym , jak podchodził JAK-40 . JAKowi , tez niewiele brakowało do rozjebki. Sprzet mniejszy ,to jakos sie im udało. Tym z TU 154 , juz sie nie udało. Długo jeszcze bedziesz zaklinał rzeczywistość ? Na pocieszenie dodam ,ze ja tez winie system . A nie tych biednych pilotów. Oni nie zdawali sobie do końca sprawy z tego co czynia. Bo nie mieli mozliwości ćwiczyc . Jak by sie klka razy zabili na symulatorze. To by tak nie próbowali . A im niestety wydawało sie ,ze to mozliwe. To sie moze udac .Ba ,to sie uda na 100% W dodatku ten amerykański sprzet w kokpicie. Mamy też turystycznego Garmina. A co sie nie uda ! Nie pomogło . Nie udało sie. Jak sie TAWS drze Pull Up !! Pull Up !! To mozna z tym dyskutowac ? No nie mozna boo... Symulator by ich nauczył . Jak szybko jest bum, po Pull Up. |
|
Data: 2011-01-10 16:56:50 | |
Autor: Neko | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał
Tym z TU 154 , juz sie nie udało. Nie jestem specjalista, ale sadze, ze tutka nie miala najmniejszych szans na ladowanie w tych warunkach. Gdyby wyladowala, to bylby CUD. Przeciez IŁ przed nimi dwa razy bodajze podchodzil i zrezygnowal ! (malo nie pieprznal skrzydlem o beton!) |
|
Data: 2011-01-10 09:54:59 | |
Autor: Hans Kloss | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 16:56, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote:
Nie jestem specjalista, ale sadze, ze tutka nie miala Nie jestem specjalistą ale pomawianie pilotów z nalotem kilku tysięcy godzin o tendencje samobójcze albo o brak instynktu samozachowawczego nie da się wytłumaczyć tylko i wyłącznie głupotą pomawiającego. J-23 |
|
Data: 2011-01-10 09:58:34 | |
Autor: Hans Kloss | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 16:56, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote:
Przeciez I przed nimi dwa razy bodajze podchodzil i zrezygnowal ! Jak sądzisz, dlaczego podchodził- twoim zdaniem kolejny samobójca? Pilotami samolotów są według ciebie szaleńcy i samobójcy? A tak poza tym to pierdolenie na temat czy były warunki do lądowania czy nie oraz ocenianie zawodowców prowadzone przez ludzi którzy na ten temat nie mają ŻADNYCH WIARYGODNYCH informacji pozostanie tylko i wyłącznie bezsensownym pierdoleniem. J-23 |
|
Data: 2011-01-10 13:16:20 | |
Autor: obserwator | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
> Wszystkio wskazuje na to ze byl to tragiczny w skutkach WYPADEK. wszystko wskazuje na to, ze to bylo morderstwo i to co piszesz to tylko zaklecia i pobozne zyczenia. Nie osmieszaj sie, bo to zaczyna byc juz zalosne. -- |
|
Data: 2011-01-10 16:54:08 | |
Autor: Neko | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał
wszystko wskazuje na to, ze to bylo morderstwo i to co piszesz to tylko zaklecia O rany, nastepny "nawiedzony". :) Nosisz taka czapeczke z kutasikiem na gorze? :) |
|
Data: 2011-01-10 16:22:35 | |
Autor: obserwator | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Neko <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał(a):
O rany, nastepny "nawiedzony". :) a ty po to zalozyles ten watek trollu, aby dyskutowac czy masz ochote kolejny raz popisywac sie swoim watpliwym dowcipem i rownie blyskotliwym intelektem? -- |
|
Data: 2011-01-10 14:09:12 | |
Autor: obserwator | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): A wiesz o tym, ze ten kontroler z wiezy, ktory wypadl z niej po katastrofie i
plakal oraz trzasl sie ze strachu, myslal, ze rozbil sie ale samolot Ił-76 z rosyjskimi specsluzbami ktore mialy podobno zapewniac bezpieczenstwo obchodow , ale ze strony rosyjskiej. Ale on otrzymywal informacje o naprowadzaniu samolotu z centrali ale w Moskiwie. Ciekwe, nieprawdaz?? -- |
|
Data: 2011-01-10 16:52:04 | |
Autor: u2 | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
W dniu 2011-01-10 15:09, obserwator pisze:
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): A wiesz o tym, ze ten kontroler z wiezy, ktory wypadl z niej po katastrofie i Mgła o 10-tej ? Niespotykane. No chyba, że sztuczna mgła. |
|
Data: 2011-01-10 16:50:42 | |
Autor: u2 | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
W dniu 2011-01-10 13:49, Hans Kloss pisze:
On 10 Sty, 13:10, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote: Jeśli piloci wiedzieli, że ich wieża okłamuje to powinni bezwzględnie uciec z opasnej zony. Pewnie zorientowali się za późno. |
|
Data: 2011-01-10 16:18:53 | |
Autor: obserwator | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
tego mozna sie przeciez dowiedziec z czarnych skrzynek, ktore zdrajcy z pelo oddali leka reka stronie rozyjskiej. A sledztwo nadzorowal osobisci Putin, czlowiek sowieckich sluzb specjalnych panstwa, ktore okupowalo Polske przez prawie 50 lat. Idzikowski ktory zalozyl ten watek, to ewidentny dezinformator dzialajacy na tej grupie na korzyysc strony rosyjskiej, a nie polskiej.. Jednym slowem bezwstydna, bezczelna sprzedajna qu***wa. -- |
|
Data: 2011-01-10 16:55:05 | |
Autor: obserwator | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
obserwator <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Idzikowski ktory zalozyl ten watek, to ewidentny dezinformator dzialajacy na errata, to nie idzikowski zalozyl akurat ten watek, tylko inna zdemoralizowana, klamliwa i wymozdzona kurwa - Neko. W kazdym razie charakterystyka przystaje do nich dwoch jak ulal. -- |
|
Data: 2011-01-10 18:20:11 | |
Autor: u2 | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
W dniu 2011-01-10 17:55, obserwator pisze:
errata, to nie idzikowski zalozyl akurat ten watek, tylko inna B.Idzik czy nero, jeden ch@#. |
|
Data: 2011-01-10 13:08:25 | |
Autor: obserwator | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Neko <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał(a): (...)
typowe tlumaczenia, dla czlowieka o umyslowosci malego dziecka: to psze pani on winien, a nie ja. U doroslych ludzi, psychologowie okreslaja takie zachowania: wyparciem. Wspolnicy przestepcow i mordercow tez tak postepuja, jak to pokazuja fanatyczni wielbiciele nieudacznika i marionetki wykreowanej przez byle sluzby komunistyczne. Troll neko, jako maly czlowieczek bez godnosci osobistej i honoru,chetnie w tym dranstwie uczestniczy. Jednym slowem becwal. Uwazaj aby tobie niebawem jakis bandyta, ktorych coraz wiecej grasuje bezkarnie po Polsce, gupiego lba nie ujebal. -- |
|
Data: 2011-01-10 13:31:32 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2af7df$0$2502$65785112news.neostrada.pl... Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m To prawda że mamy FATALNY SYSTEM LOTNICTWA, ale wcale nie zmienia to faktu, że pilot popełnił karygodny błąd i on spowodował katastrofę. -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-01-10 13:42:30 | |
Autor: Neko | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w
To prawda że mamy FATALNY SYSTEM LOTNICTWA, ale wcale nie zmienia to faktu, że pilot popełnił karygodny błąd i on spowodował katastrofę. Piloci. Drugi pilot ma obowiazek naprawic blad dowodcy (czyli np. przejac wolant), jesli ten ewidentnie idzie na spotkanie z ziemia. A drugi pilot nie istnial. |
|
Data: 2011-01-10 13:31:53 | |
Autor: A. Filip | |
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
"Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> pisze:
Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m Nie moĹźecie mĂłwiÄ prawdy bo za fatalny system lotnictwa wojskowego juĹź by minister-psychiatra Klich (PO) wyleciaĹ ze stanowiska wykopany przez "dobrego gospodarza-premiera" Tuska Donalda (PO) ! :-) A minister-psychiatra 8 miesiÄcy po "wiecznym lÄ dowaniu" trwa w najlepsze na tym samym stanowisku i "moĹźe byÄ podejrzewany" o wykorzystywanie dalej zajmowanego stanowiska do "umniejszania swojej odpowiedzialnoĹci za zdarzenie". P.S. Proponuje zmianÄ nazwy "Polskiej" prowincji w Afganistanie z Ghazni na Tworki Wielkie PO ;-) -- Andrzej Adam Filip : Ĺwiat jaki jest kaĹźdy widzi (inaczej). DiabeĹ nie Ĺpi z byle kim. -- Lec, StanisĹaw Jerzy (1909-1966) |
|
Data: 2011-01-10 06:42:23 | |
Autor: robertbig | |
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 13:31, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
>Pan Klich. Nie dosć ,ze nie wyleciał , to nadal kręci swoje "lody. Pierwsza decyzja po katastrofie było wyczarteroownie do niczego nieprzydatnych Embraer-ów. Dzieki tej decyzji , polska straciła bezpowrotnie kupe kasy. Starczyło by prawie na nowy samolot. Nie spadł tez włos z głowy ,nikomu z wojskowych ,za legendarne juz łamanie prawa lotniczego, w 36-tym. IZa cała patologie szkolenia pilotów i nie tylko. Wszytko toczy sie w armi po staremu. A powinno byc co najmiej tyrzęsienie ziemi w wojskach lotniczych. Tuz po katasrofie. Niejaki Sikorski , lecac do Brukseki bodajrze. Śmigał sobie Jakiem po lotnisku w Bydgoszczy. Niby nic dziwnego. Ale... wtedy , kiedy na lotnisku jeszcze nie było obsługi. A co ? |
|
Data: 2011-01-10 16:43:14 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:a6f36f8a-70bd-4b6a-9269-c9e29cdbf68ap8g2000vbs.googlegroups.com... On 10 Sty, 13:31, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote: >Pan Klich. Nie dosć ,ze nie wyleciał , to nadal kręci swoje "lody. Pierwsza decyzja po katastrofie było wyczarteroownie do niczego nieprzydatnych Embraer-ów. Dzieki tej decyzji , polska straciła bezpowrotnie kupe kasy. Starczyło by prawie na nowy samolot. Nie spadł tez włos z głowy ,nikomu z wojskowych ,za legendarne juz łamanie prawa lotniczego, w 36-tym. IZa cała patologie szkolenia pilotów i nie tylko. Wszytko toczy sie w armi po staremu. A powinno byc co najmiej tyrzęsienie ziemi w wojskach lotniczych. Tuz po katasrofie. Niejaki Sikorski , lecac do Brukseki bodajrze. Śmigał sobie Jakiem po lotnisku w Bydgoszczy. Niby nic dziwnego. Ale... wtedy , kiedy na lotnisku jeszcze nie było obsługi. Sikorski jest pilotem? A w jakiej jest randze? -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-01-10 07:50:27 | |
Autor: robertbig | |
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 16:43, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Śmiga sobie Jakiem poTuz po katasrofie. lotnisku w Bydgoszczy.Sikorski gdyby był pilotem. To bym napisał ,ze pilotował tego Jaka. Ty jak lecisz sobie samolotem na wakacje . To tez jestes pilotem ? Wazne ,ze pomimo ,że mógł pilotów pocałowac w dupe . Potupac nogami. To jednak , tak sobi zorganizował lot. A spolegliwi piloci wykonali polecenie ! Światek lotniczy szepcze ,ze do nastepnej katastrofy juz niedaleko. Czekajmy cierpliwie. |
|
Data: 2011-01-10 16:58:48 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:9f3daf0b-eb94-4758-87cf-420175eade0c32g2000yqz.googlegroups.com... On 10 Sty, 16:43, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote: Śmiga sobie Jakiem poTuz po katasrofie. lotnisku w Bydgoszczy.Sikorski gdyby był pilotem. To bym napisał ,ze pilotował tego Jaka. Ty jak lecisz sobie samolotem na wakacje . To tez jestes pilotem ? Wazne ,ze pomimo ,że mógł pilotów pocałowac w dupe . Potupac nogami. To jednak , tak sobi zorganizował lot. A spolegliwi piloci wykonali polecenie ! Światek lotniczy szepcze ,ze do nastepnej katastrofy juz niedaleko. Czekajmy cierpliwie. ============================================== To w końcu kto śmigał sobie Jakiem po lotnisku w Bydgoszczy? Jeśli nie Sikorski, to po co wymieniasz jego nazwisko? Chyba, że próbujesz coś insynuować. -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-01-10 08:20:16 | |
Autor: robertbig | |
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 16:58, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "robertbig" <robert...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:9f3daf0b-eb94-4758-87cf-420175eade0c32g2000yqz.googlegroups.com... Widze , że zaczynasz prowdzic specyficzna polemike. Tak Sikorski leciał tym samolotem. A ty jak lecisz tez jestes w taki razie pilotem. Podaj tylko stopień . |
|
Data: 2011-01-10 17:44:43 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:f6934e4e-aefd-487d-bd8c-abec84646313l32g2000yqc.googlegroups.com... On 10 Sty, 16:58, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote: Użytkownik "robertbig" <robert...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:9f3daf0b-eb94-4758-87cf-420175eade0c32g2000yqz.googlegroups.com... Widze , że zaczynasz prowdzic specyficzna polemike. Tak Sikorski leciał tym samolotem. A ty jak lecisz tez jestes w taki razie pilotem. Podaj tylko stopień . |
|
Data: 2011-01-10 17:48:27 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:f6934e4e-aefd-487d-bd8c-abec84646313l32g2000yqc.googlegroups.com... On 10 Sty, 16:58, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote: Użytkownik "robertbig" <robert...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:9f3daf0b-eb94-4758-87cf-420175eade0c32g2000yqz.googlegroups.com... Widze , że zaczynasz prowdzic specyficzna polemike. Tak Sikorski leciał tym samolotem. A ty jak lecisz tez jestes w taki razie pilotem. Podaj tylko stopień . ================================================= Nic z tego nie rozumiem. O co ci chodzi z tym Sikorskim? Co on takiego nagannego zrobił? Co on zrobił takiego na tym lotnisku w Bydgoszczy? Czy to on trzymając stery samolotu smigał po tym lotnisku? Czy też będąc pasażerem był zmuszony siedząc w środku samolotu śmigać po lotnisku, a sterował tym samotem jakiś pilot? To po co w ogóle o tym piszesz? -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-01-10 13:47:35 | |
Autor: Neko | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
UĹźytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisaĹ
P.S. Proponuje zmianÄ nazwy "Polskiej" prowincji w Afganistanie z Ghazni Dlaczego piloci nie sa szkoleni u producenta? Dlaczego piloci nie trenuja na symulatorach? Dlaczego musza uczyc sie TYLKO z ksiazek? Dlaczego niedouczony intruktor przekazuje niepelna wiedze pilotowi, a gdy ten staje sie instruktorem MA JESZCZE MNIEJSZA WIEDZE i przekazuje fatalne nawyki kolejnym generacjom? A na samym koncu mamy juz pilota, ktory nie zna podstawowych procedur i nie wie, ze pewnych rzeczy na danym samolocie nie wolno robic!!! Podobnie sprawa wyglada z kierowcami samochodow. Fatalny instruktor = zle nawyki i w efecie w przyszlosci tragiczny wypadek. Przeciez doskonale widac jak mamy wyszkolonych kierowcow (chocby nie uzywanie kierunkowskazow). Ale troche zboczylem z tematu. :) |
|
Data: 2011-01-10 16:15:40 | |
Autor: raff | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
"A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote in message news:ifk3k1zsz7+B1A@heather.huge.strangled.net... "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> pisze: Prawda, ale Klich tkwi na stanowisku. Co sprawia, ze beda nastepne tego typu katastrofy. Tusk bierze odpowiedzialnosc, skoro kryje Klicha. R. |
|
Data: 2011-01-10 13:39:16 | |
Autor: Wasz Dobrodziej | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2af7df$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m Moim zdaniem piloci WOJSKOWI ulegli presji generała i prezydenta. Odmowa lądowania to byłby koniec ich kariery zawodowej. Komuś bardzo zalezy by zrzucić na nich winę! BB |
|
Data: 2011-01-10 13:46:47 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "Wasz Dobrodziej" <user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d2afdef$0$2447$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2af7df$0$2502$65785112news.neostrada.pl... Uleganie presji to jest także wina. Dodatkowa wina. Dlatego kapitan na pokładzie statku jest pierwszym po bogu i on podejmuje decyzje, mając na uwadze bezpieczeństwo powierzonych mu pasażerów w tym wypadku. -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-01-10 13:50:16 | |
Autor: Neko | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał
Uleganie presji to jest także wina. Dodatkowa wina. Dlatego kapitan na pokładzie statku jest pierwszym po bogu i on podejmuje decyzje, mając na uwadze bezpieczeństwo powierzonych mu pasażerów w tym wypadku. Po przekopaniu sie przez materialy pozostaje mi zgodzic sie. PILOT DOWODCA MUSI BYC TWARDY I MIEC JAJA. Musi umiec odmawiac. A okazalo sie, ze p. Protasiuk to byl grzeczny chlopak. Dobry, ucznny i nie potrafiacy byc zdecydowany. A to nie jest dobra cecha przywodcy, nieprawdaz? Poza tym Protasiuk czekal na upragniony awans na MAJORA. Udane ladowanie moglo by mu w tym pomoc. Presja, sytuacja, pomylki, niewiarygodne impulsy, niedouczenie, brak wspolpracy, fatalna wieza, fatalne przygotowanie lotu, zlamanie kilka ton zasad i procedur = tragedia... |
|
Data: 2011-01-10 18:49:35 | |
Autor: cyc | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "Wasz Dobrodziej" <user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d2afdef$0$2447$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2af7df$0$2502$65785112news.neostrada.pl... To "oczywista oczywistosc" !! Ta kwestie formalnie sie nie porusza , dla mnie z oczywistych wzgledow !. Temat jest tabu . Mysle , ze wynika to z tego , ze wywieranie presji na pilotach , tak jakby byli taksowkarzami prominentow jest lub bylo zjawiskiem powszechnym . Jesli zacznie sie w tym " gmerac" puszcza hamulce i wszyscy zaczna mowic a wtedy bedzie " nielicho " i wiele glow bedzie musialo spasc . Bylem swiadkiem jak w moim miescie ladowal helikopter w srodku zabytkowego parku gdzie bawily sie dzieci . Wysiadl z niego prominentny polityk , do ktorego po zadbanym trawniku , na przelaj miazdac niewielkie krzaki i inne sadzone rosliny podjechal samochod , zabral go i wywiozl ......gdzie ? nie wiem . To bylo pare lat temu a polityk juz przestal "politykowac " wiec nie powiem o kogo chodzi . Helikopter tuz po tym poderwal sie i odlecial " w sina dal " . Powiem tylko tyle , ze za tzw. komuny za taki wyczyn poszloby siedziec pewnie conajmniej z 10 osob !. cyc |