Data: 2011-01-10 04:49:28 | |
Autor: Hans Kloss | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 13:10, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote:
Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m Podawana przez kontrolera podstawa chmur wynosiła 50 metrów, rzeczywista hgw jaka, minimalna dla lądowania Tu 154 100 metrów. Podawana przez kontrolera widoczność w poziomie wynosiła 400 metrów, widoczność rzeczywista (wg jego własnych zeznań złożonych tuż po katastrofie!!) wynosiła 800m, ostatnio wręcz zeznał że widoczność była 1000m. Okłamywał pilotów (świadomie!!) w jednej sprawie, mógł ich także okłamywać w pozostałych. W dodatku piloci świetnie wiedzieli że kontroler łże jak bura suka, bo kontaktowali się na bieżąco ze swoimi kolegami z JAK-a którzy opisali im RZECZYWISTĄ widoczność na lotnisku. Jeżeli to nawet był wypadek (bardzo wątpliwe) to obwinianie za niego głównie polskich pilotów nie ma wystarczających podstaw merytorycznych. J-23 |
|
Data: 2011-01-10 13:54:34 | |
Autor: Neko | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał
Podawana przez kontrolera podstawa chmur wynosiła 50 metrów, rzeczywista hgw jaka, minimalna dla lądowania Tu 154 100 metrów. Podawana przez kontrolera widoczność w poziomie wynosiła 400 metrów, widoczność rzeczywista (wg jego własnych zeznań złożonych tuż po katastrofie!!) wynosiła 800m, ostatnio wręcz zeznał że widoczność była 1000m. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Oklamywal, bo chcial zniechecic do ladowania? Protasiuk slyszac, ze jest 400 m powinien natychmiast odejsc na zapasowe lotnisko a nie dokonywac eksperymentow. Nie wolno ladowac przy takiej widocznosci. Pilot do konca nie widzial pasa, a skadzac ponizej minimalnej i dalej nie widzac pasa mial obowiazek PRZERWAC procedure! -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Okłamywał pilotów (świadomie!!) w jednej sprawie, mógł ich także okłamywać w pozostałych. W dodatku piloci świetnie wiedzieli że kontroler łże jak bura suka, bo kontaktowali się na bieżąco ze swoimi kolegami z JAK-a którzy opisali im RZECZYWISTĄ widoczność na lotnisku. Jeżeli to nawet był wypadek (bardzo wątpliwe) to obwinianie za niego głównie polskich pilotów nie ma wystarczających podstaw merytorycznych. -- - Wszystkio wskazuje na to ze byl to tragiczny w skutkach WYPADEK. |
|
Data: 2011-01-10 05:06:46 | |
Autor: Hans Kloss | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 13:54, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote:
Oklamywal, bo chcial zniechecic do ladowania?Nie wiem dlaczego ich okłamywał, wiem na pewno że kłamał. Sam sie do tego przyznał, motywy jego kłamstw powinien wyjasniac prokurator. Protasiuk slyszac, ze jest 400 m powinien natychmiast Tyle że od swoich kolegów- pilotów słyszał całkiem co innego. Diametralnie co innego, to mianowicie że owe 400m to brednia!!. Poza tym pilot Protasiuk NIE LĄDOWAŁ, on jedynie podchodził do lądowania.. A w matkę ziemie przywalił właśnie w czasie owego podchodzenia. Podchodzenia którego dokonywał na podstawie wskazań przyrządów i DANYCH UZYSKIWANYCH Z WIEŻY. Od kontrolera, o którym wiedział z wszelką pewnością że w co najmniej jednej sprawie kłamie. I tu bym widział JEDYNĄ winę naszych pilotów, wszystkich trzech, bo KAŻDY z nich mógł w każdej chwili zwęszyć pismo nosem i wydać komendę "odchodzimy". J-23 |
|
Data: 2011-01-10 14:45:19 | |
Autor: Dobrodziej | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:d62379fd-a0ce-4fa0-a366-d7dd9ccbec7ev12g2000vbx.googlegroups.com... On 10 Sty, 13:54, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote: Oklamywal, bo chcial zniechecic do ladowania?Nie wiem dlaczego ich okłamywał, wiem na pewno że kłamał. Sam sie do tego przyznał, motywy jego kłamstw powinien wyjasniac prokurator. Protasiuk slyszac, ze jest 400 m powinien natychmiast Tyle że od swoich kolegów- pilotów słyszał całkiem co innego. Diametralnie co innego, to mianowicie że owe 400m to brednia!!. Poza tym pilot Protasiuk NIE LĄDOWAŁ, on jedynie podchodził do lądowania. A w matkę ziemie przywalił właśnie w czasie owego podchodzenia. Podchodzenia którego dokonywał na podstawie wskazań przyrządów i DANYCH UZYSKIWANYCH Z WIEŻY. Od kontrolera, o którym wiedział z wszelką pewnością że w co najmniej jednej sprawie kłamie. I tu bym widział JEDYNĄ winę naszych pilotów, wszystkich trzech, bo KAŻDY z nich mógł w każdej chwili zwęszyć pismo nosem i wydać komendę "odchodzimy". J-23 Tym samym kończąc swoją karierę w wojsku. BB |
|
Data: 2011-01-11 01:35:17 | |
Autor: Pit Kowalski albo Nowak | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Hans Kloss wrote:
On 10 Sty, 13:54, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote: Zwęszyć pismo nosem, po tym co widzieli w Katyniu trzy dni wcześniej? Za młodzi byli, by pamiętać czasy, kiedy wszyscy wiedzieli, że "misiaczki" wcale nie oznaczają tego, na co wyglądają. -- Pit |
|
Data: 2011-01-10 14:08:02 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2b01df$0$2488$65785112news.neostrada.pl... Okłamywał pilotów (świadomie!!) w jednej sprawie, mógł ich Tak podawał kontroler: 08:24:33 KBC Zrozumiałem, proszę podać warunki meteo. 08:24:40 KRL Na Korsażu mgła, widzialność 400 metrów, 4-0-0 meters. Tak podawali koledzy z JAK-a: 08:24:49 044 No witamy Ciebie serdecznie. Wiesz co, ogólnie rzecz biorąc, to pizda tutaj jest. Widać jakieś 400 metrów około i na nasz gust podstawy są poniżej 50 metrów, grubo. Jeśli widzisz tu jakąś sprzeczność - wskaż! Wszystkio wskazuje na to ze byl to tragiczny w skutkach WYPADEK. -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-01-10 05:38:47 | |
Autor: Hans Kloss | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 14:08, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Je li widzisz tu jak sprzeczno - wska ! Sprzeczność jest w tym że sam kontroler przesłuchiwany TEGO SAMEGO DNIA zeznał że widoczność była 800. J-23 |
|
Data: 2011-01-10 05:47:54 | |
Autor: Hans Kloss | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 14:08, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Je li widzisz tu jak sprzeczno - wska ! Zapomniałem dopisać ZASANICZEJ sprzecznosci. Według stenogramów piloci JAK-a rzekomo opisują SKANDALICZNE warunki, zupełnie uniemożliwiające lądowanie tak dyużej maszyny jak TU-154 po czym stwierdzają: "Możesz lądować jak najbardziej". Oczom nie wierzę uszom nie słyszę.. no właśnie.... USZOM! Zamiast jakichś podejrzanych strnogramów dawać mi tu rzeczywiste NAGRANIA z tej rozmowy! J-23 |
|
Data: 2011-01-10 07:37:45 | |
Autor: robertbig | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 14:47, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Zapomniałem dopisać ZASANICZEJ sprzecznosci. Według stenogramów pilociJAK-a rzekomo opisują SKANDALICZNE warunki, zupełnie uniemożliwiające po czym stwierdzają: "Możesz lądować jak najbardziej". Jasne . Nieważe ,ze pizda, że widac 400 , a teraz to nawet 200.( Z JAKa ) To nie sa fakty główne. Ale skądże. Tylko widzimisie niedouczonych, nieprzestrzegajacych prawa pilotów jest ważne !! Którzy siedli Jakiem w połowie pasa i na jego krawedzi. Siedli bez zezwolenia. Nie widząc pasa ani APM (czyn kryminalny w/g prawa lotniczego) Dziennikarz lecacy Jakiem , ładnie chyba opisał wrażenia z lądowania. "Nie było nic widać. Myslałem ,ze leciemy w chmurach. A tu nagle wyladowalismy " To tez agent ? Ci z kancelarii prezydenta ,to tez agenci ? Oni tez opowiadaja o mgle na lotnisku i na miejscu katastrofy . Wszedzie była magła. Ja to wiem z filmu "Mgła " A ty jego fan , nie słyszysz tych relacji. Głuchy jesteś ? Czy Ty może ,wprowadzasz tu drobna nieścisłość .Tzw. półprawdę. Ze widac było 800 , ale przed tym , jak podchodził JAK-40 . JAKowi , tez niewiele brakowało do rozjebki. Sprzet mniejszy ,to jakos sie im udało. Tym z TU 154 , juz sie nie udało. Długo jeszcze bedziesz zaklinał rzeczywistość ? Na pocieszenie dodam ,ze ja tez winie system . A nie tych biednych pilotów. Oni nie zdawali sobie do końca sprawy z tego co czynia. Bo nie mieli mozliwości ćwiczyc . Jak by sie klka razy zabili na symulatorze. To by tak nie próbowali . A im niestety wydawało sie ,ze to mozliwe. To sie moze udac .Ba ,to sie uda na 100% W dodatku ten amerykański sprzet w kokpicie. Mamy też turystycznego Garmina. A co sie nie uda ! Nie pomogło . Nie udało sie. Jak sie TAWS drze Pull Up !! Pull Up !! To mozna z tym dyskutowac ? No nie mozna boo... Symulator by ich nauczył . Jak szybko jest bum, po Pull Up. |
|
Data: 2011-01-10 16:56:50 | |
Autor: Neko | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał
Tym z TU 154 , juz sie nie udało. Nie jestem specjalista, ale sadze, ze tutka nie miala najmniejszych szans na ladowanie w tych warunkach. Gdyby wyladowala, to bylby CUD. Przeciez IŁ przed nimi dwa razy bodajze podchodzil i zrezygnowal ! (malo nie pieprznal skrzydlem o beton!) |
|
Data: 2011-01-10 09:54:59 | |
Autor: Hans Kloss | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 16:56, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote:
Nie jestem specjalista, ale sadze, ze tutka nie miala Nie jestem specjalistą ale pomawianie pilotów z nalotem kilku tysięcy godzin o tendencje samobójcze albo o brak instynktu samozachowawczego nie da się wytłumaczyć tylko i wyłącznie głupotą pomawiającego. J-23 |
|
Data: 2011-01-10 09:58:34 | |
Autor: Hans Kloss | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
On 10 Sty, 16:56, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote:
Przeciez I przed nimi dwa razy bodajze podchodzil i zrezygnowal ! Jak sądzisz, dlaczego podchodził- twoim zdaniem kolejny samobójca? Pilotami samolotów są według ciebie szaleńcy i samobójcy? A tak poza tym to pierdolenie na temat czy były warunki do lądowania czy nie oraz ocenianie zawodowców prowadzone przez ludzi którzy na ten temat nie mają ŻADNYCH WIARYGODNYCH informacji pozostanie tylko i wyłącznie bezsensownym pierdoleniem. J-23 |
|
Data: 2011-01-10 13:16:20 | |
Autor: obserwator | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
> Wszystkio wskazuje na to ze byl to tragiczny w skutkach WYPADEK. wszystko wskazuje na to, ze to bylo morderstwo i to co piszesz to tylko zaklecia i pobozne zyczenia. Nie osmieszaj sie, bo to zaczyna byc juz zalosne. -- |
|
Data: 2011-01-10 16:54:08 | |
Autor: Neko | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał
wszystko wskazuje na to, ze to bylo morderstwo i to co piszesz to tylko zaklecia O rany, nastepny "nawiedzony". :) Nosisz taka czapeczke z kutasikiem na gorze? :) |
|
Data: 2011-01-10 16:22:35 | |
Autor: obserwator | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Neko <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał(a):
O rany, nastepny "nawiedzony". :) a ty po to zalozyles ten watek trollu, aby dyskutowac czy masz ochote kolejny raz popisywac sie swoim watpliwym dowcipem i rownie blyskotliwym intelektem? -- |
|
Data: 2011-01-10 14:09:12 | |
Autor: obserwator | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): A wiesz o tym, ze ten kontroler z wiezy, ktory wypadl z niej po katastrofie i
plakal oraz trzasl sie ze strachu, myslal, ze rozbil sie ale samolot Ił-76 z rosyjskimi specsluzbami ktore mialy podobno zapewniac bezpieczenstwo obchodow , ale ze strony rosyjskiej. Ale on otrzymywal informacje o naprowadzaniu samolotu z centrali ale w Moskiwie. Ciekwe, nieprawdaz?? -- |
|
Data: 2011-01-10 16:52:04 | |
Autor: u2 | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
W dniu 2011-01-10 15:09, obserwator pisze:
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): A wiesz o tym, ze ten kontroler z wiezy, ktory wypadl z niej po katastrofie i Mgła o 10-tej ? Niespotykane. No chyba, że sztuczna mgła. |
|
Data: 2011-01-10 16:50:42 | |
Autor: u2 | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
W dniu 2011-01-10 13:49, Hans Kloss pisze:
On 10 Sty, 13:10, "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote: Jeśli piloci wiedzieli, że ich wieża okłamuje to powinni bezwzględnie uciec z opasnej zony. Pewnie zorientowali się za późno. |
|
Data: 2011-01-10 16:18:53 | |
Autor: obserwator | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
tego mozna sie przeciez dowiedziec z czarnych skrzynek, ktore zdrajcy z pelo oddali leka reka stronie rozyjskiej. A sledztwo nadzorowal osobisci Putin, czlowiek sowieckich sluzb specjalnych panstwa, ktore okupowalo Polske przez prawie 50 lat. Idzikowski ktory zalozyl ten watek, to ewidentny dezinformator dzialajacy na tej grupie na korzyysc strony rosyjskiej, a nie polskiej.. Jednym slowem bezwstydna, bezczelna sprzedajna qu***wa. -- |
|
Data: 2011-01-10 16:55:05 | |
Autor: obserwator | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
obserwator <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Idzikowski ktory zalozyl ten watek, to ewidentny dezinformator dzialajacy na errata, to nie idzikowski zalozyl akurat ten watek, tylko inna zdemoralizowana, klamliwa i wymozdzona kurwa - Neko. W kazdym razie charakterystyka przystaje do nich dwoch jak ulal. -- |
|
Data: 2011-01-10 18:20:11 | |
Autor: u2 | |
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac ! | |
W dniu 2011-01-10 17:55, obserwator pisze:
errata, to nie idzikowski zalozyl akurat ten watek, tylko inna B.Idzik czy nero, jeden ch@#. |
|