10 kwietnia wy??czam telewizor na ca?y dzie?

Data: 2011-02-16 13:01:40
Autor: MH
10 kwietnia wy??czam telewizor na ca?y dzie?
Kto mądry zbojkotuje razem ze mną 10 kwietnia poslką telewizję i wyłączy ją na ten jeden dzień. Rzygać się mi już chce na tę katastrofę, którą nam zaprogramował i zorganizował Lech Kaczyński...

Niech sie pozabijają, niech się wali i pali, spływa to po mnie, jak dla mnie to
 mogą sie codziennie rozbijać w Smoleńsku...

Nie ma nad czym ubolewać, a wręcz przeciwnie...

boukun

Eeee tam...  Kabaretów nie lubisz ?!

MH

--

10 kwietnia wy??czam telewizor na ca?y dzie?