10 kwietnia wy??czam telewizor na ca?y dzie?

Data: 2011-02-16 15:35:50
Autor: Grzegorz Z.
10 kwietnia wy??czam telewizor na ca?y dzie?
boukun napisał:

Kto mądry zbojkotuje razem ze mną 10 kwietnia poslką telewizję i wyłączy ją na ten jeden dzień. Rzygać się mi już chce na tę katastrofę, którą nam zaprogramował i zorganizował Lech Kaczyński...

Niech sie pozabijają, niech się wali i pali, spływa to po mnie, jak dla mnie to mogą sie codziennie rozbijać w Smoleńsku...

Nie ma nad czym ubolewać, a wręcz przeciwnie...

Może 10 kwietnia, o 20 na TVP2 w "paśmie kabaretowym" puszczą to?

http://www.youtube.com/watch?v=0t1w053I5Ck

Data: 2011-02-16 18:57:20
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:j0pvimp2se4v$.ezs3cmozwv8v$.dlg40tude.net...
boukun napisał:

[...]

Nie liczę na to i nie zamierzam w tym dniu przełączać na polskie kanały...

boukun

10 kwietnia wy??czam telewizor na ca?y dzie?